Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz hunluki #16 üzenetére

    Értem amit írsz, és igazad is van. Magam is mozogtam játékfejlesztésben, jelenleg is dolgozom az Unreal motorral, tudok modellezni, textúrázni, tudom milyen munka van egy játékkal, főleg ha a lehető legszebbet akarod a legoptimalizáltabban. (Ez sok fejlesztőnél még mindig gyenge pont). Vannak is nagyon jó játékok, de még mindig kevés az eredeti ötlet, mert sokan a grafika szépségével vannak elfoglalva. Nem azt mondom, hogy nem fontos a szép látvány, hanem hogy túl erre mennek rá, miközben a fő karakterek kidolgozatlanok történetileg stb. Ott van pl. Rage 2. Fu de rohadt mérges voltam rájuk. Mekkora potenciál volt abba a game-be, és gyönyörű. Erre banális, történet nélküli szart adtak ki. Legjobb game lehetett volna. Jók a fegyverek, a képességek. Erre... eh.. Doom Eternal... hogyan ment a hype.. milyen frankó lesz stb, Doom univerzumot építünk... Nem azt mondom, hogy rossz, mert a fegyverek nagyon jók, de az a történet...

Új hozzászólás Aktív témák