Új hozzászólás Aktív témák
-
Dester31
tag
Jól felsoroltad, valóban kábé ennyi lehetőség van. A CrashDay jó volt, de valahogy hiányzott belőle az a faktor, ami miatt magával tudott volna ragadni. A Wreckfesttel szintén ez a bajom, bár rengeteget fejlődött az utóbbi időben. És hogy mennyire szerettem ezeket a játékokat, jelzi, hogy a nicknevem is a DESTruction dERby-ből származik (azóta van meg, hogy az a játék új volt és 486-oson játszottunk vele).
Az utolsó olyan autós játék, ami hosszabb távon le tudott kötni, talán a Burnout Paradise volt. Dögös volt, nagyon nagy feeling volt, még csak másolatnak sem mondható. Azelőtt meg a Test Drive Unlimited 1 és 2. Azóta meg semmi. Vagy árkád szarok jönnek ki (NFS sorozat), vagy rétegjátékok (Car Mechanic Simulator), vagy lélektelen játékok (Crew), vagy rally-játékok, netán vérbeli szimulátorok, amelyek kiesnek a kormány hiánya miatt (Assetto Corsa, Project Cars 1-2). A Trackmania üde színfolt volt, talán a Stunt Car Racer és a Stunts keveréke, azzal sok órát eltöltöttem azért.És egyetértek Predatorr véleményével is: belső nézet nélkül nincs autós játék. A motorháztető-nézet a minimális elfogadható kompromisszum.
Des
-
arty
veterán
a játék ps1-en fut sokszor 12-15 fps-el, így ezt kapod emulátoron is
hi-octane-t anno én is pécén, havernál láttam/játszottam/szerettem, de kellő időt nem tölthettem vele, kettesben pécverzióval a körülményes futtatás miatt nem mertem kezdeni, a ps1 emu mára tényleg gyermekjáték ezzel szemben (és egyből jó a kép/hang/gamepad támogatás)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
arty
veterán
régen/anno nekem se volt...
és amugy retroarch alatti ps1 beetle psx core tudja overclockolni a képzeletbeli ps1 perifériákat, ám sajnos a játék is gyorsul vele együtt szóval a két rossz között választhattam, maradt az fps hiánya...
(#30) benedekco nem is gondoltam volna, hogy ennyien ismerjük/szeretjük ezt a címet ps1-en kellemes a zene (és jó is, pontosabban az én ízlésem), arra már nem emlékszem, hogyan szólt anno a haver awe32-jén ...
svga?! az elég kompromisszumos lehetett (ha a maga idejében játszottátok, feltehetően 486/pentium1 korszakban)
kiegnek utánaguglizok, sose hallottam róla
(#31) olbaidhun pont ez a gond, hogy csak switchre jött ki hova süllyedt a sega a 90es évek után.... (amikor a nintendora kényszerített fejlesztők/játékok "ellen" "küzdött")
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Építő/felújító topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Projektor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...