Új hozzászólás Aktív témák
-
Skylukos
tag
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni, hogy Sync-3 NAVI nélkülin megy a sygic valakinek applinken keresztül, mert nekem nem akar összejönni.
-
Skylukos
tag
Szerintetek mi történik, ha egy navi-s sync3 programot akarok, az eredetileg nem navis-ra rátölteni, amin már utólag be lett kapcsolva a navi funkció, csak most kiírja hogy "navi fals maps", gondolom azért mert nem találja a navi-hoz tartozó fájl rendszert.
Persze a navi-s sync3-hoz kéne egy navi-s alvázszám, ami alapján letöltöm a programot, amit valószínűleg felismer az autó, hogy neki nem ez az alvázszáma, tehát nem frissíti fel.
Ezek alapján viszont ha veszek egy navi-s elektronikát bele egy másik autóból azt hogy fogom frissíteni mert ott sem fog egyezni az alvázszám?A navi-t azért kapcsoltam be mert így hátha megy a sygic, de továbbra sem sikerült összehozni, pedig már írtam is nekik, de természetesen nem sokra mentem a válaszukkal.
-
Skylukos
tag
Akinek nincs Navi annak mit kell frissíteni, és honnan?
Köszi! -
Skylukos
tag
Ez a gracenotes mire való, és a navi nélkülieknek is kell?
-
Skylukos
tag
Na, mik vannak!?
[ Szerkesztve ]
-
Skylukos
tag
Nektek sem működik a gps sebesség kijelzés a maps-ba, csak a waze-ba?
-
Skylukos
tag
-
Skylukos
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Ford.hu oldalon az alvázszám keresés után megjelent egy frissités az automhoz. SYNC3_2815874688_Update, ez vajon 3.0, vagy 3.3, esetleg 3.4 ezt meg tudná valaki mondani? -
Skylukos
tag
Köszi, de mire rájöttem, hogy társítsam hozzá a jegyzettömböt, mert nekem alapból nem nyitotta meg a gép! Na mindegy végre sikerült!
Azért az érdekes hogy az update. zip más verzió számú mind az előzőleg feltöltött, konkrétan, előző régi: 2815874627
új: 2815874688
A vezió release mind a kettőnél 3.0.21 és a SYNCGen3.0_3.0.19205_PRODUCT is egyezik.
Az autoinstall.ist fájl struktúrájában viszont van egy kis különbség, és méretben az újabb zip kicsit nagyobb.
Esetleg valakinek van fent ugyan ez, és jól működik neki? -
Skylukos
tag
válasz qqrique #1602 üzenetére
Akkor légyszíves azt is magyarázd már el:
1. Azt a 10-12 tök egyszerű kifejezést sem tudják lefordítani a ford-nál erre sem képesek?
2. Ezek szerint azokba az országokba amiknek a nyelvére lefordították ott olyan hű..ék laknak, hogy nem tudnak megtanulni 10-12 kifejezést?
3. Nem mindenki beszél idegen nyelveket, sőt aki beszél az sem mind érti az autós szakkifejezéseket.Ja, és vannak azok akik nem tudnak számolni, mert itt több száz kifejezésről van szó, + ragozásról, + teljes mondatókról. Néha hibaüzenetként, közvetlen veszélyt jelző azonnali beavatkozást igénylő teljes mondatokról .
A ford egyébként sajnos semmilyen törvényt nem sért, mer a közlekedési hatóságunk szerint ez igy rendben van, ez az igazán felháborító!
Az meg ugye teljesen rendben van a ford szerint, hogyha ez nem előírás, akkor mi a profitunkból erre nem áldozunk.A lényeg az, hogy én vagyok hű..e miért vettem meg, ezt akkor is tudhattam volna, na de még egyszer nem követem el ezt a hibát.
-
Skylukos
tag
válasz qqrique #1613 üzenetére
Ezekkel az erős érvekkel, és az értelmes meggyőző magyarázattal nem tudok (akarok) vitatkozni, főleg ha azt egy fordító mondja, hogy fölösleges a fordítás.
A gázoló profitéhes PR-esei sem tudnának jobban meggyőzni.
Sajnálom azokat az embereket, akiknek az anyanyelvére feleslegesen lefordították, a gázoló felesleges fordítói, a felesleges üzeneteket és menüket.
Viszont legalább mi jól jártunk, legalábbis egyesek szerint. -
Skylukos
tag
válasz qqrique #1617 üzenetére
Hát persze, a gázoló kilukadó hűtőcsövénél is az ügyfél a hibás, mert a gázoló kezelési könyvébe le van írva, hogy az ügyfél felelős a szint ellenőrzésért, szinten tartásáért, ergó ha nem a megfelelő a szint, túlmelegszik, tönkremegy a motor, gázoló mossa kezeit, ügyfél a hibás.
Ja és köszi azok nevében akik nem beszélnek anyanyelvi szinten németül, vagy angolul hogy belinkelted a kezelésiket, igy már könnyen rá tudnak klikkelni az autópályán 130 cal száguldva hogy megkeressék ez mi a franc:
Lane keeping sys malfunction Service required
Dipped beam Bulb fault
Service Beltminder
Tyre monitor malfunction Service requiredTovábbá például a nyitva felejtett motorháztetőre is figyelmeztet az autóm, ami ugye nem veszélytelen dolog, de én nem találom a fordítását a belinkelésedbe.
Amúgy mindenki ért itt mindent, ne aggódj, te meg védjed csak (próbáld) a mundér becsületét.
Ja, és arra sosem válaszolsz, miért fordították le 15-20 nyelvre, ha szerinted felesleges?
[ Szerkesztve ]
-
Skylukos
tag
válasz qqrique #1622 üzenetére
A szemüveg témát, szerintem ne keverd ide, bár létező probléma, a kijelzők méretének növekedése, némi javulást hoz, de az idegen nyelv nem értése, az autók bonyolultabbá, automatizáltabbá válásával, egyre többet kommunikálnak a vezetővel, interaktívvá válnak, ezért létfontosságúvá válik a szövegértés, úgy mint a mobiltelefonoknál.
Az a baj, itt nem posterioritásról van szó, hanem arról, hogy egyáltalán nincs, és nem is tervezik, a fordítást!
Óriási a különbség!
Ha már ezt a szuper eu-t említetted, meg az 1%-ot, az is feltűnhetne nekik, (ha kivennék a fejüket a se...ükből) hogy mi felénk, a történelmünk alakulása miatt, a 35 év felettiek legalább kb. 65-70% a nem beszél idegen nyelvet.
Az eu átlag, ha azt a pár velünk hasonló helyzetű országot mint mi kivesszük, akkor kb. 30%, tehát több mint kétszer többen beszélnek idegen nyelvet.
A forrás, mielőtt kétségbe vonod a számokat:
https://qubit.hu/2018/09/27/friss-adatok-a-magyarok-576-szazaleka-egyetlen-idegen-nyelven-sem-beszelA hibás, még egyszer mondom, a magyar közlekedési hatóság, aki nem áll ki a magyar emberek érdekeiért, a gázoló (én igy becézem) csak közvetve.
[ Szerkesztve ]
-
Skylukos
tag
-
Skylukos
tag
Én mindig úgy frissítettem eddig, hogy gyújtás nélkül csak bekapcsoltam a rádiót, ami ebben az esetben 60 perc után magától kikapcsol.
Tudom, hogy nem igy kéne!
Szerintetek akkor is kikapcsolna, ha tovább tartana a frissítés a 60 percnél, félek tőle hogy igen.
Volt már valakinek esetleg olyan , hogy valamilyen okból megszakadt a frissítés, okozott ez gondot, vagy újra neki lehet futni ilyen esetben?
-
Skylukos
tag
Valaki esetleg rakott már fel, gyárilag 3.0-ról tovább nem frissíthető, nem navis készülékre, cyanlabs-sal 3.4 et?
Rendesen, jól működik, mert kicsik félek belevágni, mivel ha jól tudom nincs visszaút 3.0-ra? -
-
Skylukos
tag
válasz Skylukos #1880 üzenetére
Nem tudom a Cyanlabs-osok, hogy oldották meg ezt a 3.4-re frissítést, de hiába töltöm vissza a visszatöltendő xml fájlt csak 3.0-át jelez vissza, ezért a ford természetesem nem enged további 3.4-es frissítéseket letölteni.
Nem baj, igy is köszönöm és hálás vagyok a Cyanlabs-os fiúk tudásának.
Más:
Tud valaki olyan helyet, ahol a most már lassan több ezerre bővült android autó kompatibilis programok gyűjteménye megtalálható?
Régen volt, de most nem találom a Google play-en. -
Skylukos
tag
válasz forintuser #1897 üzenetére
Ebből mindent megtudsz.
https://youtu.be/1a4SdgbTOYo
Írj légyszi, ha neked is működik.
Nem kell hozzá rootolt telefon! -
Skylukos
tag
válasz forintuser #1902 üzenetére
Nekem android 9, a legutolsó android autó-val tökéletes a fermata-val, a video szerint telepítve a dolgokat.
-
Skylukos
tag
Én nekem is ilyen a készülék, a navit én is bekapcsoltam (van benne gps gyárilag) de nem találta természetesen a hozzá való fájlokat. Akkor még nem volt cyanlabs, ezért feladtam!
Most már meg lehet csinálni valahogy olvastam a cyanlabs-on ( a memoria méret miatt csak butítva)
Szerintem felesleges az online navik jobbak. -
Skylukos
tag
Ez a fordpass a ford szégyene, csak arra találták ki, hogy informáciot gyüjthessenek az ügyfelekről, a szokásaikról, útvanalaikról az autóról stb. szerintem.
Valaki talált már valami igazán hasznosat benne?
Miért nem működik aa-val egyszerre?
(Nekem leginkább sehogy sem akar.) -
Skylukos
tag
Meg tudná valaki esetleg mondani a c-max 2017-es 8"-os kijelző pontosan milyen felbontásu?