Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oO7

    őstag

    válasz Ateszzero #17 üzenetére

    30fps -el követi a mozgásod... elég gyorsnak kell azért lenned hogy ne tudjon lekövetni... amúgy már jópár helyen írták, hogy ideális esetben a lag minimális és észrevehetetlen és hogy csak a játékon múlik, hogy a végeredmény mennyire lesz valójában laggos

    és mellesleg nincs benne processzor... a szűk keresztmetszet a képrögzítés gyorsasága ami ugye a 30fps... de mint írtam ez normális esetben nem is olyan szűk

    [ Szerkesztve ]

  • oO7

    őstag

    válasz heihachi #22 üzenetére

    nem vagyok 100% -ig biztos abban amit most mondani fogok... de nekem úgy tűnik, hogy ezek a játékok csak az újonnan megjelenő játékok... közben meg a már meglévő játékok majd szép csendben kapnak egy patchet amivel kinect kompatibilissé fogják tenni őket... most nyilván ezeket az ugrabugrálós játékokat fogják nyomatni első körben hiszen ezek azok amik teljes mértékben kihasználják a kinect -et, de aztán jönnek majd a "Better with Kinect" jelzéses játékok és azok már feltehetően a várva várt HC kategóriából fognak kikerülni

    én egy kicsikét azt hiányolom, hogy miért nem adtak ki a kinecttel együtt olyan kontrollert ami a jelenleginek a két marokban tartható verziója lenne... PS Move controller x 2 egy sima gamepad helyett... egyrészről megmaradna a gombos irányíthatóság, másrészről felszabadítaná a kezed mozgás szempontból

    a laggal kapcsolatban pedig írtam még egy másik topicban: [link]... plusz ha kicsit számolgatunk és nem megyünk bele mélyen a dolgokba akkor 30fps -> 33ms laggot eredményez plusz szerintem a mozgások fel vannak skálázva 60fps -re szóval 1 frame késésben van a játék szal kb 60ms körüli a késés... ELVILEG... gyakorlatilag meg hát ugye láttuk 1-2 videón hogy lehet az több is, de elvileg az már csak a fejlesztőkön múlik

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák