Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
Épp ma néztem, milyen szörnyűségekre képes egyik-másik engine és azt kell mondanom, hogy csak egy lehetőség, az adott motor.
Felesleges erődemonstráció, hogy mire képes egy-egy engine, mert a fejlesztők idején-lustaságán és legfőképp az optimalizáláson áll vagy bukik az eredmény.
Számtalan példa volt erre a múltban. Sajnos a konzoloknál is.
:::::::::::::::
Azonban van pozitív példa is, lásd az új Mortal Kombatokat. Nem minden a kicsúcsosított, agyon-háromdézett effektparádé.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
olbaidhun
őstag
válasz DrTroglodyte #50 üzenetére
Szerintem létezik olyan csapat, ahol nem sajnálják az időt a részletekre.
Legyen ingame cinema, vagy csupán pár apró "élvezeti" faktor finomításáról szó..Blizzard, Santa Monica Studio, Naughty Dog, Ninja Theory és még sorolhatnám, de sajnos közel sem elég hosszú ez a lista.
Láttál már tőlük "gagyit"? Gondolok elsősorban a manapság jellemző irreális hardver igényekre, optimalizálási problémákra és zéró tartalomra..
[ Szerkesztve ]
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...