Új hozzászólás Aktív témák
-
Próbáltam a korábbi techdemokat is. Már azok is gyönyörűek voltak. Most igazán odatették magukat. A korábbi Unreal enginektől nem voltam elájulva (mint játékos, nem szakértő).
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
Hardverigényességről, skálázhatóságról van hír?
Source engine, vagy inkább Cryengine?"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Griff55
senior tag
Kíváncsian várom, hogy mikor kapjuk ezt a látványt vissza játékban is
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
satz18
őstag
Nekem ez most a múltkori cry engines tech demónál is jobban tetszett. Elképesztően gyönyörű.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
eleminator
csendes tag
Gyönyörű, szép, lebilincselő, még a házat is elfogadnám így berendezve, de... robbanási, vagy tűz effektet nem mutatott, vagy ehhez hasonló, bár sok minden újdonságot és apró nüanszot észre lehetett venni, de ez még korántsem egy akciójáték tech demo
Face your fears! Live your derams! Slogen: Be Happy!
-
atike
nagyúr
Ez realtime? Milyen gépen fut....?
Nagyon durván jól néz ki!!!
-
Yutani
nagyúr
Tetszett az igen valósághű fény-árnyék kezelés. Például a két ablakos szobában dupla árnyékot vetnek a tárgyak, ilyet eddig nem nagyon láthattunk.
#tarcsad
-
galmat
aktív tag
Real time valószínűleg, ami önmagában elképesztő, mert azért ez a bevilágítás, shader rengeteg nem semmi. A gondok ott kezdődnek, hogy amint a játéknak e mellett kéne számolni az AI-val, fizikával, és egyéb játékmechanizmusokkal, az annyira elveszi az erőforrást, hogy ezt a látványt jóval visszább kell venni, hogy a legerősebb hardvereken legalább ne legyen diavetítés.
-
rodrigez
senior tag
Az árnyékolás, megvilágítás parádés. Nagyon tetszett. De a többi nem lihegném túl. Egy UE3 alá is lehet ilyen fotórealisztikus textúrákat tenni. Gondolom nem 300mb-ot nyom az a teszt. Érdemes megnézni a Vanishing of Ethan Carter-t, mit hoztak ki JÁTÉK alatt az UE3-ból. Ott konkrétan csak a textúrákra gondolok. Viszont az én öreg GTX260+-om alatt is hasított. Itt a lényeg gondolom a valósághű megvilágítás/árnyékoláson van.
-
Crytek
veterán
Szokásos techdemo melyben láthatjuk mik nem lesznek ingame soha cimű sorozatunk 1256. epizódját láthattuk.Most már végre valami értelmes game is jöhetne végre.Amik eddig megjelentek ocsmányak és optimalizálatlan hulladékok
Next PC Upgrade: 2022
-
Chapel
addikt
Eddig hibátlan. Most jöhet a fizikai rész, tehát szépen romboljuk szét a kecót, pár gránát a lepedő alá, aztán hagyj szóljon
Látni akarom ahogy a különböző anyagok máshogy reagálnak realtime a robbanásra. A fények amúgy állejtősek, de jelzem, én kipróbáltam anno maxon az ucsó ue4 techdemot, valószínüleg butítva volt, mert nagyon nem volt extra a látvány meg a gépigény.
UE+ a világ egyik (ha nem "a") legjobb motorja, amit kihoznak abból a batman játékokbanCsak hát ez már megint egy techdemo, majd ha játékban...
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Dagidög
senior tag
Szép, de 2:00-tól nagyon illúzióromboló az az átrajzolás.
-
zoltanz
nagyúr
Szép a fény árnyék hatás, de gondolom kell hozzá egy 6 magos Intel, atomerőmű VGA CF/SLI-ben DirectX 12/Mantle-vel. Előbb utóbb csak kijön egy ilyesmi.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
tatararpad
őstag
Ez a jó a techdemokban, már vagy 10 éve ugyanúgy néznek ki.
-
jacint78
addikt
Nem semmi tech demó, csak kár, hogy a mai világban 720p-nél és rottyra tömörített videónál kicsit többet várnék, sokat nem látni a demóból..
type your text here..
-
-
saelin
veterán
válasz tatararpad #16 üzenetére
+1
Én sem dobtam tőle hátast, ilyen megjelenéssel maximum 10 évvel később fogunk találkozni. De ez a része izgat a legkevésbé a játékokban. AI-val kellene kezdeni valamit, mert az már évek óta csak egyhelyben toporog... Most játszottam ki az The Evil Within-t és ott (de említhetnék más játékot is) valami ritka hülye az ellenfél. Meglát, bemászol az ablakon, majd ő utánad mászik és lecsapod a fejét egy baltával. Vagy, bemászol az ablakon, ő utánad mászik, te kimászol egy másik ablakon és követ mint egy retardált.
Az Alien Walking szimulátorról nem is beszélve... A látvány számomra már elérte a nem érdekel kategóriát, mert már nem 2D-s pixeleket nézünk, hanem sokszor CGI (jó, nem mai szintű) grafika van, de az AI ugyan az, mint 2004-2005-ben. Horror játékba szvsz a foggyosok nem férnek bele. Féljek tőlük, ne röhögjek ratuk."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
sutyesz96
őstag
A nagyon jól nagyon enyhe kifejezés!
No matter what, you keep finding something to fight for.
-
wednesday
őstag
Szépnek nagyon szép.
Mondjuk az is igaz, hogy a legkönnyebb "témát" választották az élethűség hangsúlyozására. Statikus beltér tárgyakkal.
Az emberi agy erre sokkal kevesebb figyelmet fordít, mint a dinamikára, mozgásra, arcokra, mimikára. Az agynak nem egy kategória egy élethű szekrény meg egy élethű arc. És most nem arról van szó, hogy a szekrény jóval egyszerűbb modell.
-
olbaidhun
őstag
Épp ma néztem, milyen szörnyűségekre képes egyik-másik engine és azt kell mondanom, hogy csak egy lehetőség, az adott motor.
Felesleges erődemonstráció, hogy mire képes egy-egy engine, mert a fejlesztők idején-lustaságán és legfőképp az optimalizáláson áll vagy bukik az eredmény.
Számtalan példa volt erre a múltban. Sajnos a konzoloknál is.
:::::::::::::::
Azonban van pozitív példa is, lásd az új Mortal Kombatokat. Nem minden a kicsúcsosított, agyon-háromdézett effektparádé.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Petyyyyy
addikt
Ez már a szexuális zaklatás kategória. Még mindig pislogok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
zeorsdfd
senior tag
Mint hozzá nem értő, nekem a kameramozgás szaggatottsága nem tetszett...a többi nagyon:-)
-
-
Griff55
senior tag
Igaz! Ott a textúrákkal olyan hatást értek el, hogy az állam leesett. Én az új Battlefront-tól várok hasonló grafot. Azt is ilyen terep-fotó-szkenneléssel vagy mivel csinálják, illetve az a pár másodperc amit az előzetesben láttunk ígéretes volt
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
saelin
veterán
A műfaj tetszik. De gondolom a társak hülye ai-ja is a stílus része. Tudtommal ők nem zombik, mégsem képesek normálisan felismerni a helyzetet. Engem támadnak és drága szemüveges barátom fejszével a kezébe a falhoz lapul, mintha nem történne semmi. Közben meg pont előtte lövöldözöm.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Chp
őstag
Nekem az tetszik benne, hogy nincs olyan műanyag hatása mint a Cryengine-nek, hasonló témájú techdemokban. Elképesztően jól néz ki.
-
dabadab
titán
Az sima baked lighting (vagyis fix fenyek, amiket elore kiszamolnak).
Egyebkent az egesz demo nagyon latvanyos, de csak azert, mert a keszitoje eleg jol tudta, hogy mit kell kerulni (kivetel a furdoszoba tukrei, ott jol latszodott, hogy a material-alapu tukrozodes nem jo otlet), amit meg megcsinalt, azt nagyreszt szepen csinalta (pl. a kanape, meg ugy altalban az egesz lakas kinezete), par aprobb megbicsaklassal (pl. a tuzhely) meg rettenetesen bena kameramozgassal (youtube-os komment szerint egyszeruen egy X360 kontrollerrel ment korbe).DRM is theft
-
félisten
+1, erre gondolok én is. Az UE3 közepes VGA-kkal is gyönyörű látványt kínált, remélem az UE4 is ilyen "felhasználóbarát" lesz.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
-
Mister_X
nagyúr
"amelyeket ha rendesen fejlesztenek évek múlva is fantasztikus látványt képesek bemutatni"
Ez igaz konkrétan báármelyik engine-re.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
janos1988
addikt
"Ezt tudja az Unreal Engine 4" - És mi alatt is
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Benito94
tag
Nekem sosem voltak gondjaim a UE-el. Eddig ahány játékkal játszottam és UE volt a motorja mind nagyon jól futott ahoz képest, hogy milyen szép volt. Szerintem nagyon jól van optimalizálva.
-
Vesa
veterán
Ez döbbenetesen szép!
A tükröződésekben pedig éppen az a jó, hogy végre nem irreális, agyonerőltetett módon működik. Korábban tükröződés címszó alatt kvázi egy éles tükörképet toltak az arcunkba. A fény/árnyék megjelenítés pedig parádés!A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz janos1988 #38 üzenetére
Ez miért kérdés? Ilyen szintű leképzést nyilván nem fogsz egy PIV alatt megoldani. Minden új motor szarul megy az éppen elérhető átlag hardveren. Majd szépen felnő a motorhoz a hardver is, mire ezzel játék készül _ebben a minőségben_, addigra nem lesz gond a futtatással.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Chapel
addikt
Az érdeklődők innen letölthetnek pár UE4 demot.
Ebből csak egy szoba van, de az maxon 60fps, a felbontást nem lehet állítani, így gondolom a win 1200p-s felbontását veszi alapul. Vsync hiánya látszódik, a többi látszólag kb. stimmel; szvsz nem kell annak akkora szörny majd, unreal motorok mindig is veszett jól optimalizálhatóak voltak.
i73770
8gb
r9 290
samu evo ssd[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Hunpriest
senior tag
Itt vannak letölthető demók: [link]
Elég durván néznek ezek is ki és a gép igényük is korrekt. (c2d e6750@3,4 GHz + GTX 560 konfiggal is simán mennek)
Amúgy a legújabb CryEngine is jól sikerült ilyen szempontból, a fenti gépen a Ryse is nagyon jól fut (nem Full HD-ben persze) és nem igazán van szebb játék tőle (se nextgen konzolon, se PC-n)
-
WD40
aktív tag
Ez má' lassan nem Unreal, hanem simán real
Az analog világ utolsó (?) harcosa.
-
DrTroglodyte
tag
Nyilván sosem fog kinézni így egy játék sem. Nincs az a fejlesztőcsapat, aki hetekig dolgozna egy olyan szoba elkészítésén, amin a játékos hat másodperc alatt átrohan.