Új hozzászólás Aktív témák
-
olbaidhun
őstag
Épp ma néztem, milyen szörnyűségekre képes egyik-másik engine és azt kell mondanom, hogy csak egy lehetőség, az adott motor.
Felesleges erődemonstráció, hogy mire képes egy-egy engine, mert a fejlesztők idején-lustaságán és legfőképp az optimalizáláson áll vagy bukik az eredmény.
Számtalan példa volt erre a múltban. Sajnos a konzoloknál is.
:::::::::::::::
Azonban van pozitív példa is, lásd az új Mortal Kombatokat. Nem minden a kicsúcsosított, agyon-háromdézett effektparádé.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
Griff55
senior tag
Igaz! Ott a textúrákkal olyan hatást értek el, hogy az állam leesett. Én az új Battlefront-tól várok hasonló grafot. Azt is ilyen terep-fotó-szkenneléssel vagy mivel csinálják, illetve az a pár másodperc amit az előzetesben láttunk ígéretes volt
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
félisten
+1, erre gondolok én is. Az UE3 közepes VGA-kkal is gyönyörű látványt kínált, remélem az UE4 is ilyen "felhasználóbarát" lesz.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................