Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #73 üzenetére

    Alapvetően az NVIDIA is belerakathatja a GDK-ba a DLSS 2-t. Ahogy az Intel is bele akarja rakatni az XeSS-t. A Microsoft ezektől nem zárkózik el. Vannak és voltak korábban is NV által tervezett kódok a GDK-ban. Az egyetlen igény, hogy legyen a teljes kód nyílt forráskódú, illetve támogassa az Xbox konzolok képességeit.

    Szóval az AMD mellett az NV is megcsinálhatja ugyanazt, meg kell nyitniuk a DLSS 2-t, és ki kell dobniuk belőle a neuronhálót, amire egyébként úgy sincs szüksége, mert alakzatfelismerésre nem használják. Meg lehet oldani az előzményminták kezelését egy kézileg írt algoritmussal is, és ugyanaz lesz az eredmény.

    Kérdés, hogy látja-e valaki, hogy az FSR 2 szarabb, mint a DLSS 2. Elég megnézni a képeket, amiket készítettünk. Nekem alig látható különbségek vannak. Ha csak úgy elémraknának két képet, meg nem tudnám mondani, hogy melyik a DLSS 2 és melyik az FSR 2. És ilyen formában kijelenteni, hogy az egyik egyértelműen szarabb, hát ... Ja és persze én vagyok az elfogult. :R

    Nem én gondolom így. Kérdeztem több fejlesztőt is, hogy most akkor három megoldás lesz felskálázásra? És igazából a többség azt mondta, hogy nem. Még olyanok is, akik beépítették mindhármat, úgy vannak vele, hogy olyan kicsik a különbségek, hogy csak a legtöbb hardveren futó kódot érdemes meghagyni és karbantartani. Egyszerűen a többi karbantartása kidobott pénz. Nem ad semmi extrát a felhasználónak, és eközben pénzbe kerül, hogy ott van a programban.

    Ha van neuronháló nélküli eljárás, akkor tök felesleges a neuronhálós. Ennek csak az a haszna, hogy hamarabb kiadható a kód, de ha neuronháló nélkül is működik, akkor már nincs haszna a neuronhálónak, mert működik egy analitikai megvalósítással is az adott lépcső.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák