Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
köszi.
Letöltöttem őket, így is ez a helyzet ,bár nem ennyire markáns már a különbség. A szemben lévő háztető és a fű textúrájának az élessége jobb az 1440P-s képnél.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
"Alapvetően az NVIDIA ajánlja, de nem kötelező a fejlesztőknek ezzel élni, "
És ez egy brutális hiba, mert RDR2-ben például nincs DLSS sharpening csúszka és úgy fel van húzva gyárilag, hogy mozgás közben ghostingos meg szétesik tőle a kép Így használhatatlan, marad a TAA, ami meg mossa a képet, szóval a Rockstar-nál úgy látszik vakok dolgoznak.
podtibi: Ahogy Abu85 írja, az az élesítés más és rosszabb minőségű végeredményt kapsz. Gyakorlatilag nem tesz mást, mintha a monitoron állítanád az élességet, szóval haszontalan.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Csak a fenti keretrendszerbe AMD nem csatlakozott, Intel és Nvidia van benne. Nvidia ezt azért csinálta hogy ha az egyik belekerül és leképezik a temporális eljárást akkor a másik szinte minimális munkával belefektethető legyen.
Tekintve hogy a piacon 80 % piacrésszel jelen van Nvidia és az IGP-k terén jelentősen ott van Intel .
Nem nehéz innen eltalálni, hogy ha valamire temporális adatot kell építeniük nem dobják a DLSS-t attól. Azt gondolod hogy széllel szembe hajlik a nád.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
A videóban található fegyver ghostingra kérdés: be volt-e kapcsolva élesítés, ami a DLSS-nél ezeket okozza? Cyberpunk-ban nekem teljesen eltűnt a ghosting az élesítés kikapcsolásával.
#71 Abu85: Akkor oké. Viszont ez jóval kisebb / kevésbé észrevehető probléma, mint az FSR 2.0 egyes mozgások közbeni teljes szétesése és a részecske effektek skálázásának alacsony minősége.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
Lehet, nekem csak az rémlik hogy lesz benne. Ezért írtam hogy ha jó minőséget tud biztosítani (közel azonosat mint amit a legjobb). Akkor a legkisebb erőforrás igény felé mozdulnák.
Illetve mint írtam is nincs rálátásom, hogy milyen finomhangolások szükséges a különböző eljárásoknál, illetve hogy a support-ban ez mekkora erőforrás igényű.
-
félisten
Igen megértettem mire utalsz elsőre is gondoltam hogy kijön ez megint belőle mint minden AMD megoldásnál amit piedesztálra emelsz. És azt gondolod megreformálják vele az egész piacot.
Vs vitát kell indítanunk mert te beszéltél egy fejlesztővel. Remélem nem azzal aki azt mondta 4 éve hogy a Turingokat kukázni kell RT alatt mert Microsoft kidobja az egész DXR-t a konzolok miatt.A FSR 2.0 gyengébb minőségben mint a DLSS 2.3 ezen nincs mit vitázni. Az hogy te így látod vagy úgy látod mindegy.
Az Ai tréning jobban működik és egyforma időt vesz igénybe. Egy fejlesztőnek az a jó ha lesz DLSS tréningelve és arra a temporális megoldásra ráépíti az FSR-t is mert Nvidia ezt pénzeli...
Annak aki RT képes Nvidia kártyát használ az a jó ha DLSS meg lesz tartva, akinek meg nem DLSS képes kártyája van annak ott lesz az FSR természetesen vagy a NIS vagy RIS mindegy. Az generáció ami nem RT képes lassan Nvidiánál 6-7 éves.
Nem erre alapozza a jövőt egy fejlesztő sem. Az hogy mi a jó fejlesztőnek majd kiderül a pénztárca nyitogatás után.Jelenleg több motor alapból beépülőként támogatja a DLSS-t Nvidia meg kifizeti az árát és kész.
Nem aza probléma hogy ez lesz, hanem az hogy azt gondolod hogy megint minden az AMD FSR je körül forog és mindenki mindent eldob cserébe és a Microsoft nem foglalkozik mással...
Simán az fog történni, hogy az Nvidia is kidobja a DLSS 3.0 -át vagy mindegy minek hívjuk és lesz trénig nélküli eljárás is Nvidia támogatott fejlesztésekben meg lesz DLSS. win -win.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
Akkor várom az általam játszott játékokban, hogy összehasoníthassam Bár 1080p-ben mindenki azt mondja, hogy a DLSS jobb, illetve a cikkben lévő képeken is látszik, szóval nekem ez a sarkított eset jobban fog számítani, mint az 1440p vagy 4K-s teljesítmény, ahol közel vannak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
"És ilyen formában kijelenteni, hogy az egyik egyértelműen szarabb,"
Látod ez a gond, hogy ilyen formában ki lehet jelenteni hogy igen, gyengébb a működése, mert ott van a cikkedben a bizonyíték.
Te nem látod attól tény tény marad.
és ez egy AMD támogatott címben, akkor szerinted amit nem támogat AMD milyen megoldások jönnek.?
Hát hát leírtad bagatell megoldása van csak ezt ki kell dobni azt ki kell dobni és kézzel megírni ezt és azt . Ah tényleg. Írok is jensen papának. milyen egy hülye.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Yany
addikt
Hejj, Abu, bedobsz egy összehasonlítóképet, amivel kapásból 3 gond van, de 2 minimum:
1. Nem natív felbontású, kapásból van rajta egy utólagos skálázás.
2. Szőrösre tömörített JPG képek. Ne már, aki ezt nem látja és pláne nem is zavarja, az tényleg nem fog a két képen különbséget találni natív felbontáson sem. (natív alatt a képernyőn megjelenő végső felbontást értem, amin már átment az FSR vagy a DLSS)
3. Nem csak apró időzítésbeli különbség van a két kép elkészítésének pillanata között, de még más szögből és helyzetből is készültek. Ha nincs egy azonos "spawn-point" sem a gémben, akkor is lehetne azért ~hasonlóbbat csinálni.Erre a két képre bárki bármit is mond, az hazudik... az ellenkezőjét állítva is.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
félisten
Egyértelműen a felső kép AMD és alsó Nvidia.
Miért van 20 % FPS eltérés?
Mutatok neked egy jobb összehasonlító tesztet a konkurenciától.. [link]
ilyen lámpaoszlopt széttördelve rég nem láttam ha ez neked nem mászik le a képernyőről akkor semmi sem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát gondoltam hogy ez lesz mindegy mit mondtam volna.
Mondjuk priviben megírhattad volna valakinek hogy közjegyző hitelesítse a tippemet.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hogyne
Teljesen egyforma felbontáson azonos minőségben melyiken is? érdekes hogy a cikkedben/ tesztedben ez nem látszik egyik Quality módban sem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mindegy ezt inkább kiveszem nem személyeskedem.
Egytelen egy DLSS képeden sem láttam hogy a tetőn lévő antenna meg lenne törve.
mint ahogy azt sem láttam máshol hogy egy Quality kép 4 K ban gyengébb és agyonmosottabb legyen mint 1440P ben.
Ezt a törést az FSR élesítése okozza.Azért TPU cikkben nézd meg az összevetést...
Amúgy semelyik nem "szar"...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
copass
veterán
DLSS 2.3 látványosan jobb CP2077-ben...
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
félisten
Valakinek mondjuk egy olvasónak lehet még véleménye a két cég eljárásról nélküled is az oldalon vagy csak az FSR-t és az AMD megoldásait fogod védeni körmöd szakadtából ?
még nem igen láttam egy véleményt se tőled amiben kiálltál volna bármelyik másik gyártó eljárása mellett így letojva a tényeket.
Leírta hogy CP ben jobb a DLSS. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Én nem tévesztettem össze őket.
Saját magadat járattad le és hozol szégyent magadra az oldalra az egész ál-pártalanságod tényére ezzel amit itt leversz.
Nekem nincs semmi a kezemben hogy te milyen képeket mutattál, melyik kártyával, milyen felbontásban, annyit láttam hogy betettél két képet és kész amire te azt mondasz amit akarsz.
Még ha igaz is lenne amit leírtál akkor se egyforma beállítású képeket tettél be más kamera állás más felület látszódik más szögből, úgy állíthattad be vagy olyat választhattál ki amit te akartál. Korrekt eljárás volt.
Most meg engem akarsz lehúzni? Nem, nekem véleményem lehet, meg mindenkinek aki ide jár olvasni az oldalt. Mindenki eldöntheti saját maga mi tetszik neki.DE egyelőre te írsz nekünk cikkeket, mi meg megvitatnánk itt akikből él az oldal és te is.
Mindenki azt mondja hogy jó munka, én is ezt mondtam, de a DLSS még egyelőre jobb.SZERINTEM IS. Az hogy nem annyira látszik mozgás közben az szuper ez nem azt jelenti hogy nem végez jobb munkát..... te meg már temeted az Intelt és Nvidiát, az eljárásaikat.
A tesztelt és tesztben szereplő képeiden egyetlen egy DLSS használatú Quality képen sincs megtörve a tetőn lévő oszlop itt meg szerinted ez a DLSS Quality minőség. Nevetséges.
Meg persze én is hogy leállok veled még és vízióiddal vitatkozni amiben már vizionálod más cégek eljárásainak a halálát mert az Amd-d hozott egy eljárást ami persze mindennél és mindenkinél jobb és zseniálisabb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
copass
veterán
leszarom a deathloop-ot, eleve gyanús nekem hogy "csak" azzal lehet demózni az FSR-t.
egyértelműen látszik hogy látványosan kevesebb a ghosting 2.3-al CP2077, F1 alatt is.
tehát egész máshogy viselkedik más-más játékokban a ghosting csökkentés.az meg hogy folyamatosan hivatkozol itt "fejlesztőkre", elég gyenge blöff!
kiazmiazéshol?! de még akkor se számítana túl sokat (mert ugye hallottunk már ilyet hogy Xpénz és mondd már eztmegezt mert kell a reklám), csak hát ugye kell valamire hivatkoznod ami jól hangzik.
nem az a probléma hogy engem nézel hülyének, hanem hogy mindenkit annak nézel.
addig csűrve csavarva a mondandódat míg "szerinted" te jössz ki belőle győztesen.
ez meg minden, csak nem szakmai.
UE5 cikked óta nem tudlak komolyan venni, a highresmeshtdirektbeanimálós vízióddal!elhiszem én neked, hogy a vörös az új kíkesződ. de a gyakorlat egész más mutat eddig.
[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
repvez
addikt
igen ez benne van , de a gyakorlatban ,meg ha a driverbe bekapcsolja az ember akkor bizonyos játékok amik amugy beleillenek a leirásba , nem is reagálnak rá és nem igen lehet felfedezni semmilyen változást , mintha nem aktiválná magád a driver.
Akkor ilyenkor mi a helyzet?
Meg aVR-nél hogy használ, ha egy közbenső aplikácion fut a VR és nem magába a játék ? -
Dr. Romano
veterán
-
félisten
Abu, az RSR várható, hogy implementálva lesz APU-s VEGA IGP-kre is?
Elvileg bővül a támogatása, és itt elég jól jönne egy ilyen plusz fícsör..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 .............................................. CSERÉLEM: RX6600 8GB ITX <-> RTX3050 8GB ITX
-
félisten
-
Kansas
addikt
És ha átírják GCN-hez, akkor az az összes GCN kártyára engedélyezné a működést, vagy függene a GCN verziótól(GCN4-5 van ugyebár támogatva az aktuális driverekkel) vagy konkrét GPU-kra lehet engedélyezni? Tehát mondjuk külön kell engedélyezni GCN5 Vega64 -re és GCN5 Vega 8 iGP-re, vagy egy füst alatt az összes GCN-es GPU támogatná onnantól?
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mint az új! EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA GAMING 8GB ÚJ THERMAL PADOK + ÚJ PASZTA + GARANCIA
- Gainward Phoenix RTX 4070 Ti - új, bontatlan, 3 év magyar kisker garancia!
- SAPPHIRE RX 7800 XT NITRO+ 16GB / 3 év Garancia /
- Beszámítás! Palit GamingPro RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Inno3D RTX 3060Ti /ÚJSZERŰ/FRISS MX6 PASZTA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/