Új hozzászólás Aktív témák
-
KISDUCK
addikt
Pedig lenne előnye, ha most csak az ilyen telefonos ügyfélszolgálatokat nézzük, mennyire hasznos lenne ha pl.: bemondod a telefonba hogy nincs netem, a routert már 10x újraindítottam kihúztam stb. és az MI képes lenne értelmezni amit mondanál neki és az alapján segítene is, akár ellenőrizné a szolgáltatói oldalról hogy működik-e a hálózatuk, nincs valami lefagyott eszközük amiért neked akadozik szolgáltatás vagy kirendelne neked egyből egy szervízest a helyszínre és nem kéne negyed meg fél órákat várnod hogy egy munkatárshoz kapcsoljanak akinek elmondod hogy már 10x újraindítottad a routert és megint azt mondja hogy indístd újra majd átkapcsol valaki máshoz aki megint azzal kezdi hogy indítsd újra. De egy banki telefonos ügyintézést is mennyire fel tudna gyorsítani és még rengeteg példát lehetne mondani ahol egy ilyen tudna segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Micro Four Thirds
- Asztalos klub
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED