Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KISDUCK

    addikt

    válasz dolon75 #10 üzenetére

    Pedig lenne előnye, ha most csak az ilyen telefonos ügyfélszolgálatokat nézzük, mennyire hasznos lenne ha pl.: bemondod a telefonba hogy nincs netem, a routert már 10x újraindítottam kihúztam stb. és az MI képes lenne értelmezni amit mondanál neki és az alapján segítene is, akár ellenőrizné a szolgáltatói oldalról hogy működik-e a hálózatuk, nincs valami lefagyott eszközük amiért neked akadozik szolgáltatás vagy kirendelne neked egyből egy szervízest a helyszínre és nem kéne negyed meg fél órákat várnod hogy egy munkatárshoz kapcsoljanak akinek elmondod hogy már 10x újraindítottad a routert és megint azt mondja hogy indístd újra majd átkapcsol valaki máshoz aki megint azzal kezdi hogy indítsd újra. De egy banki telefonos ügyintézést is mennyire fel tudna gyorsítani és még rengeteg példát lehetne mondani ahol egy ilyen tudna segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák