Új hozzászólás Aktív témák
-
dolon75
aktív tag
Én azt várnám, hogy szolgáltatói technikai hiba esetén ne is kelljen hívnom senkit. Vegye észre valami, hogy náluk nem jó valami, és tegyék ki honlapra, vagy ha mégis hívom őket, akkor egy robot mondja be, hogy bajuk van.
És ha a nálam lévő eszkozukben van a hiba, akkor hívjanak ők fel.
Ez lenne a megfelelő szolgáltatás.Mindent el szeretnék intézni online, csak probléma esetén hívok bárkit, de akkor ezek az MI nek hívott nem tudom mik csak idegesíteni tudnak.
Pa-kah! Pakah-pakah Pa-kah! Bokata-Bokata Pa-kah! Pakah-pakah
-
csibe1
addikt
"és még rengeteg példát lehetne mondani ahol egy ilyen tudna segíteni"
A baj csak az, hogy amíg ez a kijelentés feltételes módban igaz, addig ahajadra kenheted sok millió más emberrel együtt, mert kb. semmire se jók, csak idegesítik az embert.
Ha meg már az ügyfélen akarnak sutyiban bétatesztelni, akkor tessék csak csekkolni." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Xbox tulajok OFF topicja
- Elektromos autók - motorok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care