Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz Somatom #6604 üzenetére
Én meg ezért írom, hogy ott 2 tonnáról beszélünk (tehát önmagában a csillapítón sincs kevesebb terhelés ha leosztod, a rugó és a lengőkarok ellenére is kap annyi terhelést mint egy bringán csak a teló), egy MTB-n viszont max. 100kg-mal kell elboldogulnia, mégha rugó és egyebek nélkül is.
Nézd meg mit művel egy autó, amiben elszállt a csillapító. Nagyon durva erők hatnak ott...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Somatom #6673 üzenetére
Amit linkeltem azt direkt e-bike-hoz is ajánlja a gyártó, 80kg súlyt képes tartani, 50cm szélesen támaszt, elég nehéz lehet megborítani. A felfogatási lehetőségét az adott bringán meg kell nézni, de az e-bike vázak nagyon erősek, nem hiném, hogy ott bármilyen deformálódás fellépne.
A tudomány a valóság költészete!
-
trialboj
őstag
válasz Somatom #6702 üzenetére
Nem vitázni akarok, de tényleg nem értem, ha van egy olyan kategória ahol akár 40 NEGYVENIG engedik a rásegítést, még ha ehhez jogsi is kell, akkor mikor ebike-ot veszek miért nincs opció hogy megmutassam van jogsim, és nekem engedélyezzék a 32-es limitet? Ha a motor bírja, szabály van hogy akár gyorsabban is lehet menni hasonló géppel, akkor nem értem, hogy létezik hogy az összes ország, még a nem tagállam is követi ezt a nem túl szerencsés szabályozást, ami a fent említettek miatt nem is feltétlen értelmes.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nagyúr
válasz Somatom #6699 üzenetére
Aha, szintén zenész! (ie. én is szeretek elborult célkitűzéseket kitalálni magamnak)
#6704 trialboj: ha nem is ennyire egyszerű a dolog (jogsi mellett kell kötelező biztosítás és motoros sisak, ill. a kerékpáron világítás, duda és sok helyen rendszám), de az igaz, hogy a 25 felett tudó e-bike-ok / pedelec-ek szabályozása valóban elég mostohán van kezelve EU-szerte.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
jilian
addikt
válasz Somatom #6738 üzenetére
Az más kérdés, hogy ha egy mountit rendeltetésszerűen (azaz terepen) használunk, akkor semmi szükség a turbo módra.
Mi egyáltalán a rendeltetés szerű használat?
Nem értem.De meg is válaszolod magadat:
Az enyém legalábbis elkapar, vagy hanyatt vág.
Nem gondolod, hogy ez user error?
Kerékpár beállítás probléma?
Vagyis te vagy az aki nem "rendeltetés szerűen" használja nem?
..mert nálad nem működik...Nekem 90Nm -em van. Még sosem álltam ki kerékre, és sosem kapart el alattam.
190cm / 90kg vagyok és a bringám mérete S5 (XL)
Nem érzem magam tápos embernek, tehát azért tudok tekerni erőből de amikor mondjuk egy 30-40% -os kapató végére érek ami kb 700m hossz és a tetejét még megspékeli egy jó sziklás/gyökeres 40m-es szakasz akkor azért nem sajnálom én sem a turbó fokozatot rányomni...hogy tudjak majd még adott napon ugyan olyan erő bedobással még egyszer feljönni..Nálam ez a "rendeltetés szerű használat" fogalma.
[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
válasz Somatom #6740 üzenetére
Úgy értem, hogy igen valamit nem jól csinálsz.
Mondjuk látod írod, hogy "egyensúlyoznod kell" vagyis a sebességed kevés ezért kell figyelned arra jobban.
Ez nagyobb tempónál ami lehet akár caak 4-5kmh is már nem lenne akadály.
Jó persze ez nagyban függ a kondíciótól.Nekem még sosem volt az utolsó 3-4 (5) fogaskeréken a lánc egyszerűen nem tudom azt a pörgést tartani már analógon sem használtam itt meg pláne nem.
Nekem az átlag majdnem a 17kmh emelkedőkön (sőt turbóban simán 21kmh körül) de szerintem a brutál részeknél sem esek 10kmh alá, mindig is a temposabb haladást részesítettem előnyben.Lehet ezért is nem kapar el nekem mert szinte próbálok mindent lendületből is átvészelni meg persze az ülés pozíciót is változtatom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest