Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz sebgutkopf #6431 üzenetére

    A 25km/h nem sok, viszont azt pillanat alatt eléri. Főleg az erősebb motorok, mint a CX, PWX, Brose S, EP8.
    Ezeket a motorokat is berakják jobban felszerelt mama-papa trekkingekbe. Aztán milyen emberek ülnek fel ezekre? Tömeg igény van ma már az ebike-ra, antitalentum a legtöbb átlag felhasználó, ezer éve nem bringázott, aztán most ráül egy ilyenre. Szerintem sok embernek még a 25 is sok. Mi lenne itt ha 35-40-el menne? Ettől függetlenül szerintem sincs ez így jól, mert aki viszont normálisan tud bringázni, annak vicc ez a 25. Főleg ugye az ingázóknak, terepen még elvan vele az ember. Igazság szerint még s 25-ös pedelecre is kéne valami vizsga, de ez nyilván nem fog megvalósulni, mivel az már beleszólna a bizniszbe. Így lehet sokat eladni, hogy 100%-ban bringás szabályok vonatkoznak rá. Azt gondolom, hogy a 45-ig haladó pedelecre kéne egy egyszerűsített vizsga, hogy azért ne smkp kategória legyen, annál lazább szabályokkal, egy KRESZ vizsga, vagy jogsi. Illetve egy alap rutin vizsga. Utána lehetne akár a tuning is legális a sikeres vizsga után. Vagy mondjuk egy köztes megoldás, hogy 35-ig engedi a rásegítést, ami már vizsgához kötött, de utána ugyan úgy bringának számít nem smkp-nek.

    Az e-rollerek közt meg aztán tényleg szét kéne csapni, mert ami ott megy az durva. Múltkor volt nálam egy szervizen. Féket javítottam rajta. Kipróbáltam. Életveszély. 90-100-al megy, és nincsenek rá szabályok.

Új hozzászólás Aktív témák