Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Az sem rossz, de inkább ez. (videó) Csak a kép.
97kg, 33KW, 3.8sec 0-100km/h. .160km hatótáv, appból állítható minden.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
probald ki majd egy olyan orszagban, ahol ha csak megkozelited a zebrat, megallnak az autok, vagy mennek a biciklid/rollered mogott 20-al, ha nem tudnak biztonsagosan megelozni. magyarorszagon az autonak van elsobbsege, de hollandiaban, nemetorszagban, stb. a legutolso az autos a rangsorban.
-
Stauffenberg
nagyúr
"Türelmet és önfegyelmet azoknak a bringásoknak kéne gyakorolni, akik reflexből zúznak át a piroson"
Az autósok is ezt csinálják állandó jelleggel. A piros eleje az új sárga. De akkor már ne is beszéljünk az irányjelzés teljes hiányáról, sokan úgy váltanak sávokat, úgy állnak ki a forgalomból vagy csatlakoznak be, hogy csesznek használni, kedvencem amikor a jobbkezes kereszteződésben sem használják sokan, aztán megy az anyázás, hogy kinek van elsőbbsége.
"És hát van, aki ezt autóval is előadja. Elvileg papírral a kezében"
Már rögtön ellent is mondtál magadnak, hiszen jogsihoz kötnéd a bringázást, közben leírod, hogy a jogsisok is szabálytalankodnak. Az általános közlekedési kultúránk van túlságosan keletire hangolva és ez ivódik bele az emberekbe gyerekkoruktól fogva. Aztán persze mindenki a saját közegét tartja a közlekedés morális csúcsának, te talán éppen az autósokat. De aki gyalogol, bringázik és autózik is, az pontosan látja, hogy mindegyik tábor tökegyforma, ahol meg kulturáltabb a közlekedési morál, ott az összes tábor egyformán kulturáltan viszonyul egymáshoz és végül mindenki gyorsabban, hatékonyabban, idegbaj nélkül jut el a céljához.
"Épül bicikliút, azt meg basznak használni."
Sok helyen a kerékpárút életveszélyes, akár a frissen átadottak is. Olyan huplik, gödrök, kátyúk vannak rajtuk, hogy kiverik alólad a bringát és a frissen átadottak is ilyenek lesznek egyetlen szezon után. Hajtottam már akkora kátyúba kanyarban, hogy az egy dolog, hogy kivágódtam a bokrok közé, de az első villám is eldeformálódott, nem mentem többel 30-nál. Ugyanez igaz arra is, mikor nincs kerékpárút vagy sáv és a bringás nem hajlandó az út legszélére lehúzódva tekerni, pokoli ott az útminőség és ami fontos: Sok autóst csábítja ez arra, hogy megfelelő oldaltartás nélkül, sávon belül előzzön, veszélyesen megközelítve a bringást.
-
Stauffenberg
nagyúr
"És ez felmenti a biciklistákat?"
Senkit nem mentek fel, te kezdtél bele litániákba a bringások szapulásával. Én mindenféle közlekedési formát használok és nem látok különbséget a mentalitásokban, legfeljebb a szabálytalankodások módja és súlya változik a lehetőségek függvényében.
Aztán ez a "nekem jogsim van, neked meg nincs" érv nagyon sokszor előkerül, de közben közlekedési mentalitásban ez egyáltalán nem mutatkozik meg morális fölényként (bár úgy lenne). Érdekes megfigyelni egy kocsmai beszélgetésben, hogy az autósok simán előadnak életveszélyes, hajmeresztő sztorikat más autósokról, de a bringások/gyalogosok sokkal kisebb kihágásain jobban fel tudják b*szni magukat, mint azon, hogy a minap is majdnem belé szállt szemből egy Q7-es, aki záróvonalon próbált kielőzni egyszerre két kamiont. Az csak egy sztori a sok közül, na de az, hogy a bringás átcsalinkázott előtte a piroson az aztán égbekiáltó, főbenjáró bűn, azonnal össze kéne fogdosni az összeset, KRESZ vizsgaközpontokba kéne zárni őket és rendszámot is viseljenek.
Teljesen jogos érv a számonkérhetőség (ez a segédmotorosokra is igaz), amiben a rendszámtábla viselése nagy segítség, de közben az egészet valahol a közlekedési kultúra felépítésénél kellene elkezdeni. A jogosítvány előírása pedig nem teremt közlekedési kultúrát, ahogy a rendszámtábla sem igazán.
-
Somatom
veterán
Pedig, hasznos lenne, ha átvennénk néhány külföldi példát. Németben a 60 helyett, 80 -ért 90 Erzsire büntettek. Ezzel szemben, egy piros lámpáért símán rámérnek az emberre 200 Erzsit, plusz két hétre berántják a jogsit. Úgyhogy nagyon óvatosan kell megközelíteni a lámpát, ha az ember nem akar jogsi nélkül maradni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Ez sem ilyen egyszerű. Igen, az ottani szabályoknak van elrettentő erejük. Ugyanakkor, a németek igénylik a szabályokat. Szabályok nélkül sztem lélegezni sem tudnának. A harmadik fontos összetevő a létbiztonság. Egy normális munkával eleget keresnek ahhoz, hogy ne kelljen kapkodniuk, sietniük, stresszelniük. Saját magamon is tapasztalom a változást. Havonta két hetet "otthon" vagyok, tulképp szabin. Teljesen másképp közlekedek, mint amikor még otthon tepertem a betevőért. Semmi nyomulás, nem számít, hogy hányadik lámpaváltásra jutok át, stb., stb.
A rendszám nélküli SMKP Magyar "specialitás".
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tin
veterán
hogy őszinte legyek, nem tudom, miért pont 45, de egyedül ez tűnik logikusnak. ne a következő lámpán lovagolj, csak gondold át: 45-el nem tartod fel nagyon az autósokat, viszont ha helyzet van, meg tudnak előzni, mert nem mehetsz annyival, mint ők. meg ez felső határ, szóval "elvileg" egy robogónak üzemszerűen ennél is lassabban kellene mennie. elvileg.
szerintem amúgy nincs ezzel gáz. ha valakinek kevés a robogó, vesz nagyobbat és levizsgázik. felesleges a szabályokat változtatni, amikor van lehetőség nagyobbra váltani.
[ Szerkesztve ]