Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Stauffenberg #131 üzenetére

    Ezt a németes szabálykövetési megfelelési kényszert pontosan a kismotorok kapcsán is megéltem.

    Náluk eleve több lépcsős a rendszer, van náluk MoFa is, tán 25 km/órás sebességplafonnal, ami egyébként nem hülyeség. (Ránézésre meglepő módon sokkal kevesebb vele a probléma, mint a 45-ös kategóriával, ami valójában ugye 40-es.)

    Éppen egy, közlekedési területtel is foglalkozó német kolléga kesergett azon, hogy a Vespája az utolsó szerviz óta megfutja az 50-et, ő meg gyakran enged a csábításnak, és ki is húzatja addig, ami bűnös élvezet, mert tilis, viszont együtt halad az autókkal, ami mindenkinek jó. Ez viszont veszélyes állapot, mert ha ellenőrzik (náluk ezt ellenőrzik), annak komoly következményei lesznek, ráadásul így ő állandóan gyorshajt.
    Úgyhogy vissza kéne vinnie a szervizbe, hogy butítsák vissza a motort, de a jót sajnos könnyű megszokni.
    Végül kiokoskodta, hogy pár km/óráért még nem büntetnek, legfeljebb figyelmeztetnek, ő pedig olyan helyzetben lépte csak át a 40-es sebességkorlátozást, ahol az a forgalom miatt szükséges volt.

    A vicces ebben az, hogy mindezt annak a hatására, hogy meggyőztem arról, hogy néha a szabályok célját és értelmét is nézni kell.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

Új hozzászólás Aktív témák