Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fritz Teufel

    addikt

    válasz gusthy #27 üzenetére

    Tapasztalatokról és belső infókról. Ha esetleg nálam informáltabb vagy, akkor bocsi. A 7 év garancia is inkább probléma mint áldás. Jól hangzik a tapasztalatlan autós számára, de aki már öreg róka és van saját szerelője akiben megbízik, annak inkább nyűg.
    3 éves az autóm és 10.000 km után 1,5 liter olajjal kell etetni, mert elégeti. 38.000 kilométeres kora óra ez van. Belső infó: az alumínium blokkok egyik beszállítója szarabb minőségű anyagból gyárt. Ha ez össze egy keményebb tömítéssel adódik össze, máris megvan a baj.
    A karosszéria illesztési pontjai mutatják egy autó összeszerelési minőségét. Tessék egy Sportage-al mellá állni akár egy Daciának. Minél jobban össze vannak engedve az alkatrészek, minél inkább egy síkban futnak az elemek, az annál pontosabb karosszéria elem gyártást, pontosabb szerelést feltételez. Gyakorlati tapasztalatból tudom, hogy azért lehet ilyen szar a Kia Sportage lemezmegmunkálási minősége, mert a sajtolószerszámok már a harmadik generációhoz is gyártották ezeket a lemezeket és erősek kopottak lehetnek. Nyilván az ilyen, nagy szórással rendelkező elemeket nem lehet passzentosan illeszteni. Gondolom a Kia azzal is fog a költségeken, hogy a szerszámok felújításán spórol. Az első évben gyártott QL szériát agyon reklamálták a tulajok, hogy össze-vissza álltak rajtuk az ajtók és a kasztni lemezek. Ha kell, teszek fel fényképeket, hogy milyen is az a KIA minőség...
    A vezető oldali ajtóban nálam egy kábel elszabadult, zörög. Zörög továbbá az egész vezérlőpanel gombokkal együtt a vezető oldalon, a mély hangok hatására. Ha a kezemmel lefogom, akkor nincs zörgés.
    Ezeket a kocsi fórumában többen is tapasztalták. Már akik akartak írni róla, vagy őket is zavarja, hogy mondjuk mint az én esetben 8 millió forintot ráköltve az ember nem ezt a low category minőséget álmodta.
    Hozzáteszem, 38.000 kilométerig én is KIA rajongó voltam (beszámolván, hogy akkor amikor vettem, ekkora autót ilyen felszereltséggel legalább 1 millióval drágábban kaptam volna meg - most utólag sajnálom, hogy szűkmarkú voltam), csak hát az előző alacsonyabb kategóriás és majdnem fele ennyibe került Seat-om minőségibb volt jóval.

    Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2

  • kzcs

    tag

    válasz gusthy #27 üzenetére

    Sajnos ez sem teljesen igaz. Én az 1 éve átadott M4 mellett lakom, gondoltam, ha már kötelező a szervíz és mennem kell mellé van 7 év térképfrissítés ugyan frissítsenek már a fedélzeti egységen. Amit meg is tettek cegléden! Hű, mondom üdv megint a 21. században, elindulok hazafelé, aztán látom hogy az autóm megint "repülő" üzemmódban van és árkon, bokron keresztül haladok. Ma felhívtak, hogy mennyire vagyok elégedett... Mondtam, hogy hát ezzel kapcsolatosan egyáltalán nem és jött a szabadkozás, hogy így meg úgy. A srác elszólja magát, egyébként a fedélzeti egységre nem is vonatkozik a 7 év garancia, csak 3 (!) garancia. Mindegy ez, hogy most egy 5 milliós vagy 15 milliós autó, náluk így van. Egyébként az autóval semmi bajom, teszi dolgát így 70.000 km a fedélzeten, semmi extra kopogás, vagy hiba nem volt eddig. Maga a választást nem bántam meg, sőt, de a szerviz és a Mo-i KIA hozzáállását sokszor büntetném, pedig egy márka megítélésében a minőségen túl a második legfontosabb a ügyfél-kommunikáció és kereskedő/forgalmazó közt. Visszatérve, ki tudja milyen hosszú a lista amire nem vonatkozik a 7 év garancia vagy 150.000 km ezek után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák