Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz abridabri #17 üzenetére
Az is, de ugye játékokra ez azért nem érvényes, mert egy játéknak nincs eredeti képkocka sebessége, mint egy videónak vagy filmnek, amit felvettek mondjuk 23 vagy 60 fps-sel és emiatt egy meghatározott elmosódás mennyiséget tartalmaz minden képkocka a záridő miatt. Ezen nem tudsz változtatni, csak szappanopera effekttel a Egy játékot annyi fps-sel játszol amennyivel akarsz és nem úgy írják meg, hogy fix képkockasebességű, mint egy rögzített videó, fix záridővel.
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz abridabri #58 üzenetére
Biztosan, hiszen a DLSS 3-as játékokban az RTX 2000 és 3000-res tulajok használhatják a DLSS 2-t és csak RTX 4000-res tulajoknál lesz lehetőség a DLSS 3 Az NVIDIA nem kényszeríthet semmire, mindig a választási lehetőség meghagyása a legjobb megoldás és ezt a cégek is tudják.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...