Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Az a baj, hogy nem tudom, ez lesz-e tesztelve egyáltalán. Nem dlss 2 vs 3, hanem sima vs dlss 2 vs 3 felállásban.
A tesztek 90%-ban sajnos annyi van, hogy fps, semmi más, ott biztos jól fog szerepelni, elvégre pontosan ilyen elvek mentén jött létre."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez akkor fordul elő, amikor a játék DLSS 3-mal is 30-40 fps környékén fut. Akkor valóban egy szappanopera effekthez hasonló a működése. Ha viszont a DLSS 3-mal megvan a 100 fps, akkor ez nem akkora gond, mert annyira kicsik a dadogások, hogy nem tűnik fel. Igazából a lényeg az, hogy a DLSS 3-at úgy érdemes aktiválni, hogy legyen 100 fps belőle.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NVIDIA saját maga mért kattintástól megjelenítésig késleltetést a bemutatójában. Ott a DLSS 3 101 fps-sel tudott csak 3 ms-ot ráverni a 62 fps-sel futó DLSS 2-re, és utóbbin nem is volt aktiválva a reflex. Ez nem éppen fél képkocka, hanem sokkal-sokkal több.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
UnknownNoob
tag
Mert a marketing a fontos, nem a user élmény. Jól hangzik hogy ha bekapcsolod a DLSS3-t akkor nő a framerate és csökken a késleltetés. Az senkit sem érdekel, hogy senki sem játszana az eredeti beállításokon, hanem DLSS2 + Reflex menne.
tldr arról van szó, hogy teljesítmény-ár arányban nagyon rossz lett az ADA. Ezzel a kamu szarral mosdatják magukat. Telefonon nézett youtube videókon úgysem jön ki, hogy egy rakat tehénlepény. Az viszont szépen látszik, hogy 2-4x teljesítmény előző genhez képest. Ár "csak" 1.2-1.5x körül van, tehát jó dealnek tűnik az Ada. A valóságban persze kb 1.6x körül van a teljesítménynövekedés, tehát az egyik leggyengébb új generáció, ha az árnövekedést is figyelembe vesszük.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha van 120 fps-ed, akkor persze, hozható a 60 fps-es DLSS 2 késleltetése. Ez egy komoly megállapítás volt. Én merészebb leszek most: ha 240 fps-ed van DLSS 3-mal, akkor még jobb is lesz a késleltetés, mint a 60 fps-es DLSS 2.
#85 Moby : A procilimit az egy sarkalatos pont lesz. Az GeForce RTX 40-es sorozat azért nem javul annyit a 30-as sorozathoz viszonyítva, mert az NV nem módosította a parancsmotort. Tehát hiába van a 4090-ben nyersen nagyobb számítási kapacitás 60%-nál a 3090 Ti-hez viszonyítva, akkor sem nagyobb az előrelépés egy olyan tipikusan prociterhelős játékban, mint az AC Valhalla. De ez az NV specifikus problémája, majd látni fogjátok az RDNA 3-nál, amely továbbfejlesztette az amúgy is nagyon erős parancsmotort az RDNA 2-ből. És ugyanez a nyers procilimit az AMD-nél egyáltalán nem jelentkezik, mert gyorsabban eszi meg a parancsokat a többszálú parancsmotor, mint az NV-nek az egyszálúja. Szóval nem véletlen, hogy az NV ennyire igyekszik csökkenteni a terhelést a front-enden, ez majd csak a következő generációnál lép tovább a Turing szintjéről.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Moby
addikt
Ebben a kontextusban az lényegtelen tényező, hogy a proci mely része, vagy a platform éppen melyik része szűkül be. A DLSS3 a probléma mértékét működésénél fogva felezi. Ami a végeredmény szempontjából ekvivalens azzal, mintha a platformot cserélném kétszeres teljesítményre. Csak olcsóbb. Nekem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem veszed számításba, hogy ehhez a késleltetéshez a DLSS 3-mal majdnem kétszer nagyobb sebesség kell fps-ben. Egységnyi fps-re levetítve tehát a DLSS 3 késleltetése a DLSS 2+Reflex kb. duplája.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert sponsored by Nvidia. Milyen érdekes, hogy kizárólag csak olyan játékokat rendeltek, amelyek a GNMX rétegen keresztül futnak PS5-ön. Vajon a natív PS5 API-val is így lenne, ami nem keresi a kompatibilitást a PC-s API-kkal? Értem, hogy felülünk a marketingnek, de nem véletlenül van odaírva a videóba, hogy sponsored. Nyilván leadják, mert jó pénzt fizetett az NV érte.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze vannak. A Sniper Elite 5 például ilyen. Az Asura motort Kevin minden támogatott platformra a legalacsonyabb hozzáférésre írja már régóta. Ezért sincs már DirectX 11 codepath.
A Codemasters játékok is a legalacsonyabb API-t célozzák. A régebbi Frostbite motoros dolgok is. Az új Frostbite viszont már nem, mert az EA meghúzta a nadrágszíjat, tehát a BF2042 már a köztes rétegen fut sajnos, ezért is van a downgrade, mert már nincs elég prociidő minden piszlicsáré részletre. A COD-ok ellen elég, mert azok mindig azon futottak.
Az Ubisofttól a Dunia motoros címek is legalacsonyabb hozzáférésen futnak egy ideje. Az Anvil sajnos kivétel. Az támogatja a köztes réteget is, és per játék alapon döntenek arról, hogy hol fut. Az Assassin's Creed Valhalla például az alacsony szintű elérést használja, mert irtó sok a rajzolási parancs, de a többi Anvil cucc nem ilyen. Azok sokkal kevésbé vannak kiszolgáltatva a procinak, tehát nem annyira számít nekik, hogy egy rajzolás feldolgozása kb. több százszor lassabb. Egyszerűen annyival kevesebb a rajzolási parancs, hogy bőven belefér.
A Metro Exodus esetében bonyolultabb a helyzet. Egy új kiadással áttértek az alacsony szintű elérésre, de volt idő, amikor köztes rétegen futott.#122 b. : Szponzorált tartalommal eleve nem szoktam foglalkozni. Sajnálom, ismerem, hogy mi megy a háttérben, és hidd el, ha foglalkoznék vele, akkor tele lettünk volna olyan blogokkal szeptemberben, hogy milyen kurva jó vételek a last gen VGA-k. Szerencsére nem vagyunk annyira rászorulva a működést tekintve, hogy ezeket bevállaljuk, így köszönettel visszautasítottuk a lehetőséget. De akinek van gyomra a szponzorált tartalmat gyártani, hát tegye. Azzal amúgy semmi gond, hogy valaki feldolgoz egy témát akár úgy, hogy a gyártó fizeti magát a felületet, hogy ez fel legyen dolgozva, de az gond, hogy ezt úgy teszi meg, hogy a feldolgozott játékok nem alacsony szinten futnak a kiválasztott konzolon. Minimum jelezni kellene, hogy van egy rakás ellenpélda is, csak hát akarja-e ezt látni a szponzor ugye?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GhostRider93
tag
Ez kicsit olyan mint a freesinc/gsinc. Első olcsó másik drága megoldás volt amíg külön nvidiától vásárolt hardvert kellett beszerelni a monitorba a gyártónak. Néhány év után el is tűnt a hagyományos verzió ( gsinc prémium néven ment tovább) és 99 %ban ugyan azt az eljárást használva elkezdték a freesinc-es monitorokat lassan hitelesíteni gsinc-re is.
Az hogy ilyen irányba viszik el a 3.0-t nem rossz ötlet de azt nem értem (cikkből kiindulva) hogy miért működhet majd egy pl 4050-en de egy 3090-en nem mikor utóbbin biztos hogy jobban menne akárhogy nézzük(mivel nem sokban módosult azon része ami ezért felelős). Sztem a jövőben menni fog egyre több hardveren de amit le is írtak egyszerűen gazdasági döntés hogy egyenlőre csak az új gen-en működik. A hasonlat csak akkor válna valóra ha a radeonok nagyobb teret nyernének pc-n a jövőben és nem kényszerülne a legtöbb fejlesztő külön saját költségén beépíteni az NV megoldását.R5 2600@4Ghz 80W , B450M Pro4, DDR4 16GB 3200MHz cl14 B-die, Hellhound 6700XT 12GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Politika
- Házimozi belépő szinten
- Horgász topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...