Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz abridabri #17 üzenetére
Az is, de ugye játékokra ez azért nem érvényes, mert egy játéknak nincs eredeti képkocka sebessége, mint egy videónak vagy filmnek, amit felvettek mondjuk 23 vagy 60 fps-sel és emiatt egy meghatározott elmosódás mennyiséget tartalmaz minden képkocka a záridő miatt. Ezen nem tudsz változtatni, csak szappanopera effekttel a Egy játékot annyi fps-sel játszol amennyivel akarsz és nem úgy írják meg, hogy fix képkockasebességű, mint egy rögzített videó, fix záridővel.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz abridabri #58 üzenetére
Biztosan, hiszen a DLSS 3-as játékokban az RTX 2000 és 3000-res tulajok használhatják a DLSS 2-t és csak RTX 4000-res tulajoknál lesz lehetőség a DLSS 3 Az NVIDIA nem kényszeríthet semmire, mindig a választási lehetőség meghagyása a legjobb megoldás és ezt a cégek is tudják.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Az NVIDIA azt mondja, hogy csak fél képkockányi idő lehet maximum a késleltetés:
“Note that while DLSS Frame Generation can add roughly a half frame of latency, this latency is often mitigated by NVIDIA Reflex and DLSS Super Resolution - all part of the DLSS 3 package. NVIDIA Reflex reduces latency by synchronizing CPU and GPU, and DLSS Super Resolution reduces latency by decreasing the size of the render resolution.”
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Nvidia DLSS 3 on RTX 4090 - Exclusive First Look - 4K 120FPS and Beyond
FPS számok még nincsenek az NDA miatt
-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
Esportra biztosan nem szükséges semmiféle ilyen dolog, amikor a legnépszerűbb játékok (CS:GO, Valorant, League of Legends, Rainbow Six Siege stb.) 300fps-sel mennének az én szerény Ryzen 5600X + RTX3050 kombómon Valorant-tal pont játszok FullHD-ban maximum grafikán, ott is lekorlátozom 144fps-re és a gépem félgőzzel kivágja, fel se pörögnek a ventik.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van egy más dolog. A több fps jobb mozgásfelbontást ad a sample and hold (tehát nem vibráló / pásztázó) megjelenítőkön: pl. LCD, OLED. Tesztként állítsd be a monitorod 60Hz-re és kezdd el görgeti mondjuk a PH fórumot, aztán ugyanezt 144Hz-en. 144Hz-en mozgás közben tisztábban látod a például betűket, de minden mást is.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Azon valószínűleg nem segít. A tesztek alapján tényleg inkább a 60 fps megvan, legyen 120 fps dologra koncentrál az NVIDIA, mintsem a 30-ról 60-ra, mert 60fps-nél a késleltetés már egész jó. Ma már nagyon olcsóak a 144Hz-es IPS monitorok. Én is annyiért vettem pár hónapja, mint pár éve egy 60Hz-eset, pedig azóta mekkora infláció volt és érezhetően jobb mozgásfelbontásban például.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ez év elejéig mindig AMD VGA-m volt, de arra gondoltam, hogy kipróbálom az NVIDIA-t Most nagyot guríthat egyébként az AMD, ha jól árazza be a kártyáit az NVIDIA 4000-res szériával szemben és kicsit megfordulhat az NVIDIA uralom, de az AMD-vel eddig mindig az volt a baj szerintem, hogy nagyon kényelmesnek és bealudtnak tűnnek. RT, DLSS, mindkettőt az NVIDIA kezdte, amit az AMD lekövetett 2 éves késéssel.... sok AMD tulaj még mindig vár az FSR 2.0-ára egyes játékokban, mikor a DLSS már régen ott van a játékban. Ez nem jó dolog. Miért nem rukkol az AMD elő valamivel elsőként, amivel marketing, tudás előnybe kerül?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
[Sponsored] Nvidia Reflex - PC vs PlayStation 5 Input Lag - Lowering Latency For Better Gaming
Red Dead Redemption 2 Lag/ Latency In-Depth: PC vs Xbox One X Analysis!
Akkor hogy lehet, hogy PC-n mindig kisebb az input lag, mint konzolon 60 és 120 fps esetén is?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Van olyan játék, ami PS4 / PS5-ön natív API-val van és PC-n is létezik? Mert ott tök könnyű lenne az összehasonlítás Az sem mindegy, hogy konzolon hány natív API-s játék van, mert úgy semmit sem ér a konzol előnye, ha csak a játékok töredéke és főleg single player címek használják, ahol pont nem annyira számít a késleltetés. Ami biztos, hogy én még nem láttam egy YouTube videót sem, ahol a konzol győzne input lagban. Még az Overwatch-ot néztem, mint kompetitív multiplayer cím konzol vs PC és ott is a PC győz.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
A szponzorációtól függetlenül a teszt eredményei igazak, mert azokban a játékokban a késleltetés tényleg sokkal kevesebb. Nem az NViDIA tehet arról, hogy konzolon a köztes API-t használják. A Reflexet egyébként a legtöbb kompetitív PC-s játék támogatja, tehát pont azon játékok, ahol a legtöbb értelme van. DLSS 3-mal pedig a kör nagyban bővül, mert a Reflex implementálása kötelező.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- Horgász topik
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung LCD és LED TV-k
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Stellar Blade
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel