Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hmmm. Ezek a késleltetés számok nekem arra utalnak, hogy a köztes képkockákat interpolációval (is) számolja, tehát kb. így fest az idővonal:
DLSS2
számolás [1 ][2 ][3 ][4 ][5 ]
megjelenítés [1 ][2 ][3 ][4 ]
DLSS3
számolás [1 ][3 ]2[5 ]4[7 ]6[9 ]8
megjelenítés [1 ][2 ][3 ][4 ][5 ][6 ][7 ]
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Futás, futópályák
- LEGO klub
- Telekom mobilszolgáltatások
- OLED TV topic
- E-roller topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések