Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz vince #164149 üzenetére

    Az elméletet nem ismerem, de mivel évek óta folyamatosan tartok Li-Ion akkus lámpákat a kocsijainkban, így tudom, hogy a gyakorlatban mi lesz velük a kocsiban.

    Ha egy szóval kéne összefoglalni, akkor a "semmi" lenne a helyes válasz, vagyis nálunk egy autó kesztyűtartójában előforduló minusz 10 és plusz 50 fokos hőmérséklet határok között semmi problémája sincs az akkuknak.

    Használattól függően évente 1-3 alkalommal felviszem a lámpákat, az akkukat egy tesztelő programra berakom egy Liitokkaala 500-as töltőbe (ez azt jelenti, hogy a töltő teljesen feltölti az akkut, majd teljesen lemeríti, majd megint teljesen feltölti). A program méri az akku kapacitását, de gyakorlatilag nem lehet észrevenni kapacitás csökkenést a ridegtartási körülmények közepette sem :R

    Szóval elméletileg biztosan nem jó egy lítium akkunak az, ha folyamatosan egy autó belsejében tartják, de gyakorlatilag semmi hátránya sincs ennek az akku kapacitására, vagy töltöttségére.

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák