Új hozzászólás Aktív témák
-
LonGleY
veterán
Akkor ez most a játék harmadik részét jelenti?
A második után lehet még hova süppedni?
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Mondjuk, ha nem nagyon hülyék, akkor ez elvárható lenne. De nem igazán tudom elképzelni, hogy sok-sok évnyi hanganyag felvételt és tervezést bármilyen szempontból is meg tudnak közelíteni (ugyebár az első rész minőségéről beszélek). Nem is lenne rá elég idejük.... még ha nem 2014 Q3-at írnának megjelenésre, hanem 2016-ot, akkor esetleg reménykednék egy jó RPG-ben. Dehát a Mass Effect 3 irtózatos elcseszése után van még ember, aki fél fityinget is adna BioWare termékért?.. :] A Frostbyte 3 engine jól hangzik, dehát az csak a külcsín.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Szó se róla, nekem is kifejezetten bejönnek a stratégiai vonalak. Nem hiszem, hogy ez automatikusan az RPG rovására kellene, hogy menjen. Még azt is el tudnám viselni, ha jobban is elmozdulna ebbe az irányba a játék, hisz nem nagyon vagyunk elárasztva a stílus képviselőivel. Lassan már ott tartok, hogy mindegy mi, de jöhetne végre valami igényes (méghogy lassan, évek óta így vagyok vele!)...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Hogy mi baj volt? Egy hulladék konzolojáték lett. Felfedezés öröme nuku, még minijátéknak is aligha mentek el a bolygó-felfedezések. Az a kevés szabadság is elveszett, a taktikus harcok lényege szertefoszlott, a beszélgetések semmit nem befolyásoltak. Amire emlékszem az egészből az a szűkre szabott csőpályák és az erőszakos történetvezetés. Ez nem RPG.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Én cáfolnám azt, hogy ez folyamat a kiöregedés kérdése lenne. Ha ma is olyan címek és élmények érnének minket, mint a mostani hsz-ekben említett játékok első részei, akkor engem a mai napig nem lehetne kirobbantani a gép elől. Ehelyett kétségbeesésemben epekedve várom az kinézett indie játékokat, és véletlenül sem bízom a nagy kiadókban. Főleg az EA-ben...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
És sok szempontból sokkal igénytelenebb. Karakterkidolgozás hiánya (irreális méretarányok, rajzfilmes vállvértek) / túlzó, buci, gyerekes szörnyek és színvilág - egyenesen a WOW-ból (a 2 is tele volt színes effektekkel, de nagyon sokat dobott a hangulaton a field of view megléte, és hogy nem volt minden agyonvilágítva) / hülye mangás mozdulatok és világító rúna-ikonok, mindent kitakaró villódzás és effekthalmok (WTF, de komolyan?) / nincsenek érdekes épületek, olyan egysíkú minden pálya (a 2. részben nem véletlen voltak annyira királyak, mérnök tervezte az építményeket) / sokkal szarabb szintetizátorzene a valódi orchestra helyett... stb. A Diablo 1 és 2 számomra mindig is igényesebb marad, mint a 3 - és most nem a belefektetett munkaórát, játékidőt és társait nézem, hanem a művészi értéket, ami az eredeti részeknél nagy hatással voltak rám.
[ Szerkesztve ]