Új hozzászólás Aktív témák
-
Televan74
nagyúr
Most mi van?!? Jó hogy nem már stratégia lesz.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
LonGleY
veterán
Akkor ez most a játék harmadik részét jelenti?
A második után lehet még hova süppedni?
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Mondjuk, ha nem nagyon hülyék, akkor ez elvárható lenne. De nem igazán tudom elképzelni, hogy sok-sok évnyi hanganyag felvételt és tervezést bármilyen szempontból is meg tudnak közelíteni (ugyebár az első rész minőségéről beszélek). Nem is lenne rá elég idejük.... még ha nem 2014 Q3-at írnának megjelenésre, hanem 2016-ot, akkor esetleg reménykednék egy jó RPG-ben. Dehát a Mass Effect 3 irtózatos elcseszése után van még ember, aki fél fityinget is adna BioWare termékért?.. :] A Frostbyte 3 engine jól hangzik, dehát az csak a külcsín.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Reméljük, hogy nem, mert akkor öt perccel a stratégiai rész kezdete után már uninstallt is fog kapni... Én csak attól félek, nehogy a Mass Effect 3 mintájára ebben is csak azért legyen multi, hogy kihatása legyen az egyszemélyes kampányra (Értsd: Ha nincs elég erőforrás a birtokunkban, irány multizni és minden oké lesz, egyébként meg csak 50%-ot érhetsz el).
Legyen benne multi, lelkük rajta, de annak ne az egyjátékos játék lássa kárát...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
dgabor80
tag
Bocsi Srácok...én jó ötletnek tartom...kicsit olyan valóságosabbnak tűnik tőle a történet..
Az milyen már hogy MINDEN RPG-ben van egy maroknyi csapat, és mindig találnak annyi pénzt és csodásabbnál csodásabb felszerelést, hogy lenyomják a gonosz birodalmakat, amikből özönlenek a gonosz jól felfegyverzett lények....akik persze országokat igáznak le, hogy bírják a háborús költségeket...
Max az első rész alapján szépen "ingyen" magunk mellé állítunk baráti seregeket, hogy csak háborúzzanak velünk...mert bizonyos fontos küldetéseken mi nagyon segítettünk nekik...
„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
LonGleY
veterán
Szó se róla, nekem is kifejezetten bejönnek a stratégiai vonalak. Nem hiszem, hogy ez automatikusan az RPG rovására kellene, hogy menjen. Még azt is el tudnám viselni, ha jobban is elmozdulna ebbe az irányba a játék, hisz nem nagyon vagyunk elárasztva a stílus képviselőivel. Lassan már ott tartok, hogy mindegy mi, de jöhetne végre valami igényes (méghogy lassan, évek óta így vagyok vele!)...
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
Hogy mi baj volt? Egy hulladék konzolojáték lett. Felfedezés öröme nuku, még minijátéknak is aligha mentek el a bolygó-felfedezések. Az a kevés szabadság is elveszett, a taktikus harcok lényege szertefoszlott, a beszélgetések semmit nem befolyásoltak. Amire emlékszem az egészből az a szűkre szabott csőpályák és az erőszakos történetvezetés. Ez nem RPG.
[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
Szerintem jól illeszkedett az ME3-ba a multi rész. A világ különböző pontjain kellett harcolni az ellenséggel, így növelve az adott régió erejét. Amúgy meg elég volt pár mentet (1-2 óra játék) menni és meg is volt az a kis extra, ami a teljes befejezéshez kellett.
A Slime draws near! Command?
-
Vistaboy
veterán
Nem tudom, én nem multizok, már a Diablo 3 esetén sem szerettem, hogy egyedül nem bírok benne haladni (Remélem, hogy a LOOT 2.0 rendszerben ez megváltozik, addig még kedvem sincs elővenni a játékot, amíg egyedül nem szerezhetek jó cuccokat a szörnyekből). A Mass Effect-nél pedig oké, legyen benne, de ne legyen kötelező a jó eredmény elérése miatt annak, aki nem akar multizni. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
MageRG
addikt
"...MINDEN RPG-ben van egy maroknyi csapat, és mindig találnak annyi pénzt és csodásabbnál csodásabb felszerelést, hogy lenyomják a gonosz birodalmakat..."
Most mi csináljunk? Erről szól a heroikus fantasy.
A másik véglet meg a Witcher 2, ahol mindegy mit csinálsz, a végén úgyis megette a fene az egészet mert a történelem kereke halálra gázol ha nem állsz félre. Csak mentsd aki neked fontos.
Ritkán, de vannak "komolyabb" címek. Lehet választani."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Rexdemon
aktív tag
"mindegy mit csinálsz, a végén úgyis megette a fene az egészet mert a történelem kereke halálra gázol ha nem állsz félre. Csak mentsd aki neked fontos." C'mon maaaan, u made my day
Az ötlet remek, igazság szerint semmi gondom sincsen ezzel, sőt, még tetszik is, itt az a gond, amit az egyik tanult kolléga említett fentebb; a kidolgozott igényesség, ill. annak a hiánya. De ne legyen ez, legyen jó! A "múltkor" láttam harcvideót, az nem nyűgözött le, erősen hajazott a skyrim-re, ami nem éppen baj, de pont nem olyan rpg; az ugye inkább a DAO lenne, ahol nem neked kell ugrabugrálni, meg reflex-bajnokságot tartani, hanem karakterfejlesztés+felszerelés+katt=> Eriggy' fiam, csapd le a fejét! és tette a dolgát (Egy adag nyúlpörkölt rendel...)
ME3 konzolport xar volt, multi sem tett jót neki, ill az nem,h befolyásolja a single játékot: próbáld most végigvinni, már gyak a kutja sem multizik, hogy elérhesd a 100% készültséget. Btw a történet vége nagyon odavert (negatív értelemben), de közben az irányítás, a csőpályák, a bugok sokkal-sokkal zavaróbbak voltak.
Btw Witcher 3 simán le fogja nyomni; ennek a kisrpg+kisstratégia dolognak lehet "két szék közé esés" lehet a vége...
[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Vistaboy
veterán
Nem tudom, lehet, hogy túl ódivatú vagyok, kiöregszem lassan az egészből. Egy MMORPG-vel néha eljátszogatok csapatban, de normál játékoknál egyedül szeretek lenni, nem érdekel a multi, ez van. A Mass Effect 3-at is végigvittem már párszor, amióta minden DLC - kivéve a multisakat - megvan hozzá, azóta újra is kezdtem, de egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy multizzak, mert egyszerűen nem érdekel. Ez van, ezt kell szeretni.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
LonGleY
veterán
Én cáfolnám azt, hogy ez folyamat a kiöregedés kérdése lenne. Ha ma is olyan címek és élmények érnének minket, mint a mostani hsz-ekben említett játékok első részei, akkor engem a mai napig nem lehetne kirobbantani a gép elől. Ehelyett kétségbeesésemben epekedve várom az kinézett indie játékokat, és véletlenül sem bízom a nagy kiadókban. Főleg az EA-ben...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Az ME3 multi jól sikerült ezt a vélemények és a multis stat is igazolja, ráadásul máig viszonylag gyorsan találsz társakat - bár ehhez a sikerhez azért hozzátett az 5 ingyenes DLC is...
A legjobb endinghez pedig a kezdetekben sem volt kötelező multizni, igaz akkor majdnem ki kellett maxolni a játékot és számított az is, hogy 1->2->3-ba importált mentésről van e szó.
Azóta meg már jóval lejjebb vitték a szükséges küszöböt.
A stratégiai vonal a DA:I-nek meg csak jót tehet.[ Szerkesztve ]
-
Tnil
tag
A Mass Effect 3. részében nem volt kötelező multizni, ahhoz hogy el tudd érni a számodra megfelelő végkifejletet. Ha minden mellékküldetést megcsináltál, akkor is elérhetővé vált mindegyik befejezés, még akkor is, ha a multihoz hozzá sem nyúltál. Természetesen a játék 3 (Ext. Cuttal 4) lehetőségű befejezése, már egy másik történet.
Szerk.:
Bocsánat, előttem már kifejtették.
[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Tudom, ha multi nélkül nem lehetett volna befejezni, máig a polcomon heverne kihasználatlanul. Ez a szerencséje (Meg az enyém is, máskülönben feleslegesen adtam ki érte megjelenéskor majdnem 20K-t). De akkor is szemétségnek tartom, ne keverjék a multit a single-vel, két külön kategória.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Huma
addikt
Nekem tetszik ez az ötlet, de a második rész után már eléggé szkeptikus vagyok a játék minőségével kapcsolatban.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Hiftu
senior tag
Lesz benne olyan is, hogy a kénlelőhelyen dolgozók (illetve a bányát feltárók) a játék folyamán
egyre rosszabb egészségügyi állapotba kerülnek, majd tüdőelégtelenség miatt elhunynak?
Mert csak ekkor igazán stratégia a stratégia.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
Huma
addikt
Romlani fog a moráljuk ezért létre kell hozni nekik egy szakszervezetet hogy ezt a folyamatot megállítsuk. Ahhoz viszont hogy növeljük a morált, több fog kelleni. Ingyenes és szakszerű egészségügyi ellátás, korai nyugdíjazás és kiemelt nyugdíj.
Ezt megfejelhetjük azzal, hogy a nyugdíjas kort elérve ingyenes utazást biztosítunk nekik bármelyik hajón ill ló vontatta eszközön.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
W.Wilson
aktív tag
Jól hangzik. A Kingdoms of Amalur egyik DLC-jében volt egy hasonló rész, amikor az erődödet lehetett fejlesztgetni, meg volt az itt leírthoz hasonló "alattvalói" audencia is, hangulatos része volt a játéknak.
%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
GeryFlash
veterán
-
GeryFlash
veterán
És ha én nem vagyok hajlandó megvenni 10 ezerért azt a pár óra contentet akkor nem kapom meg a frissítést?
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Vistaboy
veterán
válasz GeryFlash #28 üzenetére
A játékmenetbeli frissítés - mint például a Loot 2.0 - az alapjátékhoz is érkezik patch formájában, de a többi - például megemelt szintkorlát - csak a kiegészítővel lesz elérhető, ha jól tudom.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
dgabor80
tag
Csatlakozom kicsit a játékszidáshoz, annyiban hogy igen a nagy játékélmények valahogy elmaradnak, hiába a régi nagy címek és az óriási marketing...és nem kiöregedés, nem ízlés kérdése, szerintem tény hogy a nagy (katartikus) játékélmények ma már elmaradnak...hiába a szuperprodukciók..sőt még néha a játszhatóság is kérdéses...és semmi sem ösztönöz akár más stílusok kipróbálására sem...
DA:I Remélem a Tropico szintjét azértnem érjük el humánerőforrás management-ben...
De minden játékmenetet - akár opcionálisan - szinesítő elemet szívesen fogadokSzemélyes vallomás:
Ma éjjel világosodtam meg Diablo 3-ban...most néztem "profi" vidókat...több ezer óra játékidő, hihetetlen fegyverek, aranymilliárdok....
Vagyis: miért kell egy "milyen jó kis fegyvert találtam" vagy "mennyi minden-t elértem" játékérzésért (pl.: Diablo 1, és 2) ezer órákat játszani????...sokan 50-100 óra amit bele tudnak tenni egy-egy játékba...fanatikusabban is max. pár százat... szóval pár játékban túl magasan van a léc szerintem...vagy tényleg ennyi hardcore játékos van?„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
Huma
addikt
A Diablo 3 egy átgondolatlan, félkész valami volt mikor megjelent. Azóta rengeteget javult és úgy tűnik hogy a kiegészítővel végre olyan lesz mint amilyennek egy jó játéknak lennie kell. Csak ez az állandó netkapcsolat ne lenne szükségszerű.
No meg a hc karaktereket kinyíró lagok és kapcsolat szakadások...Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
LonGleY
veterán
És sok szempontból sokkal igénytelenebb. Karakterkidolgozás hiánya (irreális méretarányok, rajzfilmes vállvértek) / túlzó, buci, gyerekes szörnyek és színvilág - egyenesen a WOW-ból (a 2 is tele volt színes effektekkel, de nagyon sokat dobott a hangulaton a field of view megléte, és hogy nem volt minden agyonvilágítva) / hülye mangás mozdulatok és világító rúna-ikonok, mindent kitakaró villódzás és effekthalmok (WTF, de komolyan?) / nincsenek érdekes épületek, olyan egysíkú minden pálya (a 2. részben nem véletlen voltak annyira királyak, mérnök tervezte az építményeket) / sokkal szarabb szintetizátorzene a valódi orchestra helyett... stb. A Diablo 1 és 2 számomra mindig is igényesebb marad, mint a 3 - és most nem a belefektetett munkaórát, játékidőt és társait nézem, hanem a művészi értéket, ami az eredeti részeknél nagy hatással voltak rám.
[ Szerkesztve ]
-
narumon
őstag
Hú ezek leírva nagyon jól hangzanak, csak remélem, hogy a megvalósítás is jó lesz és nem olyan mint anno AC-ben ahol olyan sok mindent nem lehetett kezdeni az erődöddel
https://www.facebook.com/Naruvideo
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Spórolós topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...