Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mártógyurma

    tag

    válasz ddekany #41 üzenetére

    Válasz a kérdésedre: "Tíz dolog, amit tudnunk kell a Dragon Age II-ről" cimű cikknél
    a "A harcok olyanok, mint egy akció-RPG játékban." cimű pontban keresendő.
    "gyors és látványos akción van a hangsúly". (Szóval ezt a szar marketingdumát nyomatja a Bio. Gondolom azért mert a valóban ezen stílus mentén készűlt ME2 sikeres volt.) És pont ez az a pont ami tökéletesen bízonyítja, hogy a B. is egy elkurvukó, hazudozó, beetető bandává kezd válni.

    [ Szerkesztve ]

  • Vistaboy

    veterán

    válasz ddekany #41 üzenetére

    Akciójátéknak azért elfogadható szerintem a Dragon Age II, mert azt képes nyújtani, mint amit általában azok tudnak. Azaz látványos és pörgő harcokat, amiben minél több ellenfél mielőbbi likvidálása a fő célunk, valamint hatalmas fegyvereket, melyekkel ugyanolyan mozdulatokat hajthatunk végre, akárcsak Szauron a Gyűrűk Ura film legelején, és a hatás is ahhoz hasonló lesz, azaz szanaszét repülnek tőle az ellenfeleink.

    Sajnos mostanában a szép grafika mellett az ilyen jellegű játékokat szeretik legtöbben, amiben semmi nincs túlbonyolítva, hiszen ha kipróbálod, rájössz, hogy gyakorlatilag minden be van jelölve a térképeden, még csak keresned sem kell semmit, csak rányomsz a célállomásra, ahol világít a küldetés-nyíl, és már csak harcolnod kell, azt követően pedig három lépéssel távolabb már ott is a kijárat, és egy kattintással mehetsz is a következő helyszínre.

    Egy RPG-ben ezzel szemben az egyik legizgalmasabb dolog pont az volt, hogy volt egy hatalmas, bejárható terület, amit neked kellett felfedezni. Nem volt bejelölve a pontos hely, csak annyit tudtál, hogy melyik város, hegy, folyó, ilyesmi mellett található. És a harcokat sem úgy kellett megvívni, hogy előkaptál egy fél dekagramm tömegű, ember nagyságú pallost (Amit lazán viseltél a két dekagrammot nyomó, teljesen áthatolhatatlan vértezetedre akasztva), majd a régi kung-fu filmekhez hasonló akrobatikus mutatvánnyal beugrottál a tömegbe, ahol aztán a földre érkezésed egy mini-tornádót indított el, és egyszerre tíz ellenfelet öltél meg vele.

    Egy szerepjátékban minden a taktikáról szól. Fontos a parti összeállítása, fel kell készülnünk minden lehetőségre. Rá kellett jönnünk, hogy mivel vehetjük fel a harcot ellenfeleinkkel szemben (Például azt minden szerepjátékos tudja, hogy a trollokat csak tűzzel és méreggel tudjuk véglegesen elpusztítani, viszont hány játékban látod ezt manapság? Még a tűzelementálokat is megölik Fireball-al, pedig attól elméletileg gyógyulniuk kellene, nem belepusztulni.

    MOD: De sorolhatnám még órákig. A lényeg annyi, hogy egy akciójáték kaszabolásból áll, egy RPG pedig gondolkodásból és taktikus küzdelmekből. A Dragon Age II pedig nem tudja egyszerre mindkettőt nyújtani, ahogyan azt a BioWare akarta. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • kovsol

    titán

    válasz ddekany #60 üzenetére

    Én élveztem a játékot, 24 éves vagyok ha a korosztályról van már szó, eddig se akció, se RPG játékokkal nem játszottam, amit eddig nagyon szerettem az az Age of Empires sorozat, Warctaft3, Starcraft2, és a WoW :B némi fps pl BF2, CoD4
    Nálam a sztori az betalált, valahogy egyre inkább kíváncsian vártam mi sül ki a dologból, hogy is lesz tovább, és az is tetszett, hogy nem volt sok holt idő a játékban (fölösleges mászkálás, mert eltévedtem), pont annyira volt pörgős amennyire akartam(könnyebb fokozaton lehet hentelés, de nehezebben taktikázósabb), és az is tetszett, hogy mivel négy ember volt a csapatban így tulajdonképpen nem tudtam ráunni egy adott classra. Itemeket kicsit keveslem, jobban örültem volna, ha sokkal több közül tudok válogatni, nem pedig annyi, hogy egyik egy stattal többet ad mint a másik, mert legtöbb item ennyiben tért el egymástól, bár a megszerezhető egyedi négyrészes szett itemek azok bejöttek. Mivel újonc vagyok RPG téren (első résszel kb 10 órát játszottam és annyi az összes tapasztalat) nekem ez egy jó tanulási alap volt, hogy a döntéseim azért befolyásolják a történéseket valamennyire, de mégse tudtam teljesen elrontani a játékomat pár elszólással. A karakterek mozgásával nincs gondom, ehhez a pörgősebb játékmenethez szerintem illik.

    A főhős páncélzatát lehet variálni csakra meg annyit, hogy azért a többi karakternél a fegyvereket és a kiegészítő itemeket (ring, neck, belt) azért lehet variálni, és az ő fegyvereikre is lehet mérget rakni.

    [ Szerkesztve ]

    May the Force be with you!

  • GeryFlash

    veterán

    válasz ddekany #155 üzenetére

    adom, full respect, abszolúte mindennel:)

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • Rexdemon

    aktív tag

    válasz ddekany #176 üzenetére

    szereted a diablot? ha igen, akkor jó a gameplay ^^
    (kis költői túlzással ofc)

    Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

  • Rexdemon

    aktív tag

    válasz ddekany #178 üzenetére

    Ahh, ez engem a wow-tal eltöltött csodás 5évre emlékeztet :) Akkor nem hasonlít ^^

    Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz ddekany #192 üzenetére

    +1
    Sajnos énis észrevettem ezt a jelenséget és roppant mód zavar. Fogalmazzunk úgy, hogy az elfek nem köszönték meg, amikor a rabszolgakereskedő karmaiból "kiszabadítottam" őket :)

    J.

  • Misály

    addikt

    válasz ddekany #203 üzenetére

    En anno jatszottam jopar persistent world-ben neverwinter nightsban, rendesen meselokkel. Az szerepjatek volt lehetett azonosulni a karaktereddel ( mas kerders, hogy a chaotic evil necromancer viselkedeset a jatekosok tobbsege szemelyeskedesnek veszi, itt dol el ki erti a szerepjatek lenyeget )

    Mass Effectig az volt utoljara szerepjatek elmeny. A Neverwinter 2-t mar vegig se vittem annyira unalmasak voltak a sablonos parbeszedek amikre volt 4-6 valasz amikre volt 3 fajta reakcio amikbol jo 2 lehetett kihatassal az adott quest menetere, a karakterek viszonyulasa egymashoz meg sehol nem volt. ( en ott toltogettem vissza allasokat hatha tenyleg olyan szerteagazo ahogy kinez, hat nem )

    Aki meg szeret szoszolni hulye vackokkal egy hatizsakban, az menjen es rakjon rendet a konyhajaban kb ugyanaz. A taktikazas meg a kameranezeten kivul semmit nem valtozott az elso resz ota.

Új hozzászólás Aktív témák