Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Azt azért érdemes elemezni, hogy a Bioware nem felejtett el játékot fejleszteni. A Dragon Age 2 egy új koncepció alapján született meg. A cél, hogy minél nagyobb játékosbázist nyerjenek meg vele. Az egyszerűsítés lényegében ezt célozta meg.
    Az eladások alapján persze nem biztos, azt érték el amit akartak. A PC-s eladások tekintetében 10 hét alatt jóval több DA2 fogyott, mint DA1. A konzolos eladásoknál viszont kevesebb. Mondjuk itt pár elemzés azt is figyelembe veszi, hogy a DA első részét a konzolos közösség túlzottak komplexnek tartotta, így a DA2 már lehet, hogy nem kapott elég figyelmet, holott a Bioware pont a konzolos tábor problémáját orvosolta az átalakítással.

    Egyelőre a Bioware azt a konklúziót vonhatja le, hogy a DA2 PC-n siker, míg konzolon nem hozták meg az eredményt a változtatások.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák