Új hozzászólás Aktív témák
-
Spectrum
aktív tag
Elég kár, hogy már egy demóhoz is steam kell, de hogy felcserélték a két gombot, arra már nem tudok mit mondani (Yes, I have steam vs No, I do not have steam).
[ Szerkesztve ]
-
LeslieG Jr.
őstag
Én éppen most töltöm a demot. Kíváncsi leszek milyen lett a 2. rész. Az első rész nekem személy szerint nagyon tetszett.
Itt egy Dragon Age 2 download aki esetleg kedvet kapna hozzá. Innen elég gyorsan lejön a közel 2GB anyag.
CM Centurion|Corsair VX550 550W|Asrock Z170 Pro4+Intel i5-6600K+CM Hyper 212 EVO|Kingston 2x8GB 2400MHz DDR4|Kingston HyperX 240GB SSD|Samsung 840 EVO 250GB SSD|WD 500GB 16MB SATA III|WD 1.5TB 64MB SATA II|WD 2TB RED 64MB SATAIII|ASUS R9 270 DirectCU 2GB|LG DVD-RW|Logitech MX510|
-
kovsol
titán
beraktam tölteni még 30 perc és meglesem, én arra leszek kíváncsi mennyire nagy neki a gépigénye, mert az első még szépen futott laptopomon
May the Force be with you!
-
bigadam94
tag
Rövid vélemény:
A videók alapján sokkal rosszabbra számítottam. Tény, hogy eleinte kicsit furcsák az új karakteranimációk (kb. olyanok, mintha kétszeres gyorsításban látnánk az első rész animációit), de ezáltal sokkal dinamikusabbak lettek a csaták. Persze a taktikázásra is ugyanúgy szükség van: a demóban van egy bossfight, ahol bizony nagyon könnyen meghalhatunk, ha nem figyelünk oda. Karakter testreszabása, inventory sajnos le van tiltva a demóban. Akik (hozzám hasonlóan) kételkedtek a játékban, próbálják ki - tény, hogy kicsit más, mint az első rész, de a Dragon Age-hangulat ugyanúgy megmaradt.GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
Vistaboy
veterán
Akinek DX10 vagy DX10.1 képességű VGA kártyája van, az válassza ki a "DX11 (Ha elérhető)" beállítást a konfigurációs fájlban, majd a játékon belül állítsa be a "High" opciót. Az a DX10. A Medium a DX9, a Very High pedig a DX11.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Thodeus
aktív tag
Az auto attackot meghagyhatták volna az aktuálisan irányított karakternél. Legalább is nekem nincs kedvem minden csatában 50-szer nyomogatni az A-t mikor csinálhatná magától is.
-
Morden24
nagyúr
Nem emlékszem, hogy különösebb gond lett volna vele, bár az tény, hogy rendesen be tudott lassulni a pályatöltés huzamosabb mennyiségű játék után, ami nyilván valami memory leak-jellegű hibára utal.
Én életemben kizárólag Win7 x64-en játszottam, sosem volt baja.
Sectumsempra - For Enemies
-
kovsol
titán
megoldódott a dolog DX11 és medium beállítás volt beállítva nálam, átraktam DX9 mediumra és nem fagy most
elsőre fura volt nagyon az irányítás, de kövezetek meg nekem tetszik a játék eddig
laptopom ami a minimum gépigény alatt van viszi a játékot 1280x800 Dx9 medium beállítással
gép: c2d 2ghz, 4gb ddr2, hd3470 256mb win7 64bita lassú laptop merevlemez ellenére pár másodperces töltési idők vannak csak
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
PetAd
tag
Ezen még lett volna mit csiszolni, kidolgozatlan a terep, meg minden el van túlozva. Minek a mágus botjára fejnagyságú buzogány? Miért kell minden suhintásnak nyomot hagynia a levegőben? Miért kell a beszélgetéseknél kirajzolni, hogy melyik lehetőség a rossz és melyik jó? Úgy látszik ezt amcsiknak és japóknak csinálták. Eddig azt hittem, hogy a Bioware nem tud rossz játékot gyártani, de úgy látszik tévedtem Mindegy, ott van még az Awakening a polcon.
-
scyllafren
senior tag
Van fullos auto attack, "R" betűvel becélozza a legközelebbi ellent és támadja.
Nekem tetszett, igaz, mage-el kicsit húzós volt
-
Rexdemon
aktív tag
A DA/Aw-et imádtam, jópárszor végigtoltam. A DA2 demotól sugárban hányok, mangás akciójáték lett belől. RPG az nincsen benne, valahogy olyan szegényes lett az egész, a harcban mintha gyorsítva lenne minden, a karik úgy úgy mozognak,mint vmi animeszökevény ninják, konzolos irányítás és stílus. K***vára csalódott vagyok, nagyon vártam, nagyot csattant a pofám a padlón. Nem az állam, hanem a pofám sajnos. Egyszerűen képtelen vagyok elhinni,h ez a végleges PCs verzió
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
bigadam94
tag
"konzolos irányítás és stílus"
Az irányítás egy az egyben ugyanaz, mint az első részé (egyetlen különbség a taktikai nézet hiánya). Ezek szerint már az első rész irányítása is 'konzolos' volt? Az "RPG az nincsen benne" állítást sem nagyon értem - a karakterek ugyanúgy fejlődnek, új képességeket és cuccokat szereznek, mint az első részben. Ugyanúgy vannak kasztok, és (valószínűleg) ugyanolyan jó sztorit is kapunk - ez nálam bőven kimeríti az RPG fogalmát. Azzal viszont egyetértek, hogy az első részhez képest a csaták sebessége kicsit túl gyors.. De szerintem ezt is meg lehet szokni.
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
Rexdemon
aktív tag
válasz bigadam94 #19 üzenetére
Azt hittem,h a taktikai nézet nem fog hiányozni, de rohadtul zavar,h "rohan" a kamera a karival, folyton forgatni kell(ene) a látószöget,ha lenne értelme. Pikkpakk le lehet nyomni mindenkit, a demoban gyak tökmindegy,h hol kezded a tömegmészárlást, remélem,h a full gameben már valóban kell taktikázni. (monnyuk előző részek sem a nehézségről voltak híresek)
Emlékszem,h a bioware hogy ünnepelte és promózta (a valóban zseniális) kezdést,h minden választás külön elősztorival indul, most meg a mostanában szokásos interaktív mozit fogjuk kapni, ahol néha kattintani kell,h menjen tovább a film. (még mindig jobb,mintha tekercset kellene cserélni, mint anno a moziban
Akció-RPG a Mass Effect volt; most meg befigyelt a DA Mass Effect Edition. A klasszikus rpg-knek nyilván annyiVictory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
bigadam94
tag
válasz davidsonic #21 üzenetére
Lehet, hogy szegényes, de számomra ez jelenti az RPG-t. Legyen egy izgalmas történet, melyben én alakítom a főszereplőt (akit olyanra formálok, amilyenre akarok), a történet során hozhassak saját döntéseket, és legyen valamiféle fejlődés. Szívesen meghallgatom, szerinted mit jelent az, hogy RPG.
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
whitezo88
nagyúr
kipróbáltam, nem estem hanyatt. grafika szegényes, bár jól fut, a harc hentelés, meg kis duma. remélem a fullban nem kopár tájon kell mászkálni, mert első rész hangulatos, szép volt.
-
davidsonic
csendes tag
válasz bigadam94 #22 üzenetére
No offense, de lehetne sorolni azokat a gammákat, amik rpg-k: BG 1,2 például. A DAO is valami HASONLÓ irányba mozdult, de szvsz a DA2 már nem. Amin tényleg abszolút kiakadok az az, hogy kiszínezzük a "good" és "evil" válaszokat... Nagyon is lehetne olyan classic rpg-t alkotni, amitől tátva marad a szánk (látvány, sztori, stb. stb.), és a fejünket sem csapkodjuk a falba, és nem mangamme, de ez már offtopic.
-
Blizz
őstag
Nekem pl nem engedi a játékon belül felvenni very high-ra ,pedig dx11-em van. (ati 5870)
Configure-ba engedi.No mistakes, just happy little accidents
-
Rexdemon
aktív tag
válasz bigadam94 #22 üzenetére
RPG game példák; BG sorozat, de inkább a Planescape Torment, Drakensang, már a DA is csak cinkesen volt RPG, elvileg anno a BG "örökösének" indult, aztán ezek a hangok elhaltak és lett ez az akció cucc. Pl a ME (amit imádok) egy rohadt jó scifi akció game, RPG színezéssel, de átkozottul nem szerepjáték.
Ami viszont igazi RPG; pen&paper játékok, fogod a haverokat oszt' hajrá Ofc nem egyszerű összehozni ^^[ Szerkesztve ]
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
-
Rexdemon
aktív tag
-
daniel20
tag
Sziasztok!
Letöltöttem Steamről, mind három kaszttal végignyomtam - egyszersem fagyott ki - és írnék egy rövid véleményt.
A gépem egy E5200@3500GHz,9800GT alapon,2GB RAM (csak, hogy legyen mihez viszonytani)
Nekem DA1 nagy favoritom volt, Kotor 2 után szóval lehet elfogult leszekElső és legfontosabb NEM Hack'n'Slash! Ugyan úgy mint 1ben jobb klikk (sorry ott bal klikk ) az ellenen és támadja, kicsit gyorsabban mint eddig. Akciódúsabb, nagyon baba. Karakterek sokkal szebbek, animációk is.
A grafika pozitív csalódás volt. Képeken, videókon, trailereken nem hatott meg igazán de így élőben gyáááááá
És ezzel kapcsolatban azoknak akiknek gyenge a hardverje mint az enyém.
-Medium beállítással tökéletesen fut (~45FPS) nem annyira éles az árnyék nem annyira csillogó a light meg mit tom én milyen effektek, elviselhető.
-Directx11 Render mellet elérhető a High (ez a DX10 - én a látványon nem sok lényegi különbséget láttam). Gondolom a render miatt itt nem volt Fraps, nem mutatta az FPS-t. De saccra kb 30 harcon kívül azon belül leeshetett 10-15re
-DE! EVGA Precisionel felnyomtam a karit 700/1750/1100 - ASUS Glaciator bírja a strapát - és ment mint állom szaggatás nélkül.
-Ja és ezeket 1440x900as felbontás mellett (ASUS VW192S)!Tehát ezt a gémet azok is élvezhetik szép látvánnyal akiknek nincs ÜberEpic hadware a lábuk mellett.
Összegezve? A BioWarenél megint belenyúltak a tutiba. Olyan siker gyanús játék, hogy csak na! Nagyon agyalok rajta, hogy befektetek egy eredetibe. A demot meg melegen ajánlom mindenkinek!
Grat BioWare! Csak így tovább
"Legalább küldenél üzentet, hogy nem érdekel .." :D
-
Lenry
félisten
teljesen egyetértek veled.
az elsőben egész realisztikus volt a harc, de ez... EEEEZZ???
kilométeres ugrások, meg előbukkanok a föld alól?áhhh
kurva nagyot csalódtamjah, és kidobott Runtime Errorral
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Archanon
őstag
Na, végigtoltam warriorral. Ennyit a Dragon Age-ről... Igaz, végére már egész kezdtem megszokni, de néha még így is elfogott a röhögőgörcs, vagy épp a sírás.
A darkspawn ["éjfattyak" ] futástól pl. behaltam... Hát az nagyon nagy. Valahogy a Power Rangers beli jelmezes krapekok jutnak az eszembe róluk. Aztán az átsüvítek az "ellenfélen, aztán visszatérek eredeti pozíciómba" stílusú teleportugrálós harcstílus meg egyszerűen nem jön be. Most kajak, miért kellett ilyen anime beütésű valamit gyártani? Biztos így elnyerik a japók tetszését... így tuti, ott kasszasiker lesz. Egy harcos 50 kiló lemezvértben, 15 kilós kétkezes pallossal csak úgy ugrabugrál, könyörgöm... Már a DAO-ban érdekes volt, amikor az ogrékre csak úgy felugrált a full vértes warrim, de ez... ez... túltesz mindenen.
Mellesleg a karakterek gőzerővel siklanak a föld felett futás közben [ennyire durva légkorcsolyázást ritkán látok mai játékokban]. Az még nagyon "tetszett", amikor a hullák csúszkáltak a földön, meg amikor fel lett lökve szegény Hawke, vagy vmeik társa egy ogre által, a levegőben kanyarodva szállt el úgy 10 méterre. Csodás! Ennél jobb játék nem is kell...A ME féle dialógus rendszer tetszik, bár a jó/rossz válasz jelzéseit én szívem szerint kiszedném, így túl könnyű jónak, vagy éppen gonosznak lenni, nincs lehetőség gondolkodásra.
A grafikáról annyit, hogy: nem rossz. Nekem igazából kifejezetten tetszik, bár kissé elnagyolt néhány dolog, de örülök, hogy megmaradt ez a stílus.
Nekem [!] nem nyerte el a tetszésemet... Sajnos. Pedig mennyire vártam... Habár a sztori jól indult, mindezekért talán az kárpótolhat.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
gabesy
tag
A hírt kiegészíteném azzal, hogy Playstation 3-ra is megjelent a demo.
Gabesy
-
elithun
őstag
A demo meghozta a kedvem. Amint lehetőségem lesz rá megveszem, az elődjével együtt.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Har_melin
addikt
Leszedtem, felraktam, elszórakoztam a DierctX-es telepítési bug-gal meg a kétszeri kihajítással játék közben és végigvittem ameddig lehetett. Aztán azonnal le is töröltem.
Nagyon vártam, de az én ízlésemnek ez a játék meg sem közelíti az első részt, sem látványban, sem játékélményben. (Az első az összes kiegészítőjével megvan, végigjátszottam kétszer, most is van három befejezetlen karakterem, szóval nem az alapokkal van bajom.)
A grafikusokat bizonyára napi több órányi Soul Calibur nézéssel trenírozták a fegyverek és a női karakterek megrajzolása előtt. A Jó/Semleges/Rossz válaszok ilyen jelölése nekem már a Mass Effect-ben is lezúzta az RPG élményt, el se kellett olvasni, hogy mit mond az illető, vakon lehetett bökdösni a választ, aztán átugrani a szöveget. Biztosan van, aki odáig van attól, hogy tíz perc játékra 15 perc videó bejátszás jut, engem nem vonz, ha mozizni akarok, akkor beteszek egy DVD-t.Talán majd két-három év múlva, ha nagyon unom magam, akkor megveszem a jóárasítottan 1000 forintért kínált kiadását, de remélem, addig jönnek még majd ki olyan játékok, hogy akkor se szoruljak rá. Rövid távon megvárom a Witcher 2-t májusban, az legalább látványban biztosan jobb.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
#51736960
törölt tag
az itteni kommenteket olvasgatva beigazolódott, amitől tartottam
azt hiszem, hanyagolom ezt a részt, inkább újra végignyomom a da1-et -
RexpecT
addikt
Meglesem én is .
-
Crystalheart
senior tag
válasz whitezo88 #38 üzenetére
Nekem meg különféle animék és manga-játékok. (Nehéz lett volna egy kapcsolót elhelyezni, hogy "Manga style ON/OFF ) A másfélkezes kard akkora, mint a kétkezes pallos, a pallos meg nagyobb, mint amit bárki valaha is hordott, mellesleg gond nélkül suhintanak vele két kézzel is. Ennyit erről, még a sztori miatt sem fogom végigtolni, főleg, hogy nem folytatás.
Ha a ME3-at is elszúrják... Nem, ebbe bele sem merek gondolni.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Crystalheart #39 üzenetére
Cloudon is túltesz
-
Nashaba
tag
Nem tudom, hogy honnan szedtétek/miért érzitek úgy, hogy Japánosodott volna akár egy kicsit is a DA. Tipikus képregényes stílusú a rajzolása, a játékmeneten meg nem igazán vall rájuk.
Magával a játékkal viszont nem tudtam túl sokat játszani, ugyan is ha egyszer kilépek, többet már nem indul el. Egyszer elindul, DX10 tekintetében teljesen maximumra húzva (1440x900), semmi gonddal, de ha kilépek és vissza, akkor már nem lehet továbbjutni a karakterválasztó képernyőn (a karakter modellek nem jelennek meg, fekete képernyő). De annyiból, amit kipróbáltam, azt kell hogy mondjam, hogy nem egészen ezt vártam - de eléggé durva lenne egy rövid demó alapján annyira lehúzni, mint ti tettétek.[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
Bár folytatták volna az első részt .
Ez az egész mozgásvilág, a másodpercenként 2 tűzlabdát lövök nagyon meglőtték a játékot.
Szerintem egyértelműen konzolra írták a játékot ott talán elmegy ez a képi világ . -
Kraptor
őstag
Hát, ezt egy szóba lehet kifejezni, hogy milyen lett...szar! amennyire király volt az első még a hülye hibáival is ez annyira az ellenkezője.
-
Archanon
őstag
Nem is az a gond, hogy konzolra írták, vagy hasonlók, mert szerintem alapvetően nem változott maga a játékmenet [a Painkiller szerű "ömlik rád az ellen, te meg se perc alatt szétzúzod őket" hatáson kívül]. Egy konzolos sem feltétlen szereti ezt... Sokkal inkább ezzel a stílussal van gond, a "mozgásvilággal"... És bizony, pont itt "japánosodott" el az egész. A súlytalan fegyverek/páncélok megvannak, a fizika törvényeit gyakorlatilag minden irányban áthágták, meg az idegbeteg gyors mozgás. Már csak az a bizonyos hiányzik, hogy csapásonként egyre magasabbra "ugráljanak" a levegőrészecskéken a harcoló egyedek, s a tetőponton egy hatalmas mátrixos robbanással ledöntsék egymást... s persze a hős életben marad. -.-'
Akció-dúsabbá akarták csinálni a játékot. Megértem. De azért ilyen mértékű stílusváltást talán nem kellett volna. El tudnék képzelni más megoldást is...
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
jokair
csendes tag
Ha valakinek problémája van dx11 miatt telepítse ezt[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Melyik tápegységet vegyem?
- Posta, csomagküldés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LEGO klub
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Gaming notebook topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W