Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archanon

    őstag

    Na, végigtoltam warriorral. Ennyit a Dragon Age-ről... Igaz, végére már egész kezdtem megszokni, de néha még így is elfogott a röhögőgörcs, vagy épp a sírás.

    A darkspawn ["éjfattyak" :P ] futástól pl. behaltam... Hát az nagyon nagy. Valahogy a Power Rangers beli jelmezes krapekok jutnak az eszembe róluk. :)) Aztán az átsüvítek az "ellenfélen, aztán visszatérek eredeti pozíciómba" stílusú teleportugrálós harcstílus meg egyszerűen nem jön be. Most kajak, miért kellett ilyen anime beütésű valamit gyártani? Biztos így elnyerik a japók tetszését... így tuti, ott kasszasiker lesz. Egy harcos 50 kiló lemezvértben, 15 kilós kétkezes pallossal csak úgy ugrabugrál, könyörgöm... Már a DAO-ban érdekes volt, amikor az ogrékre csak úgy felugrált a full vértes warrim, de ez... ez... túltesz mindenen.
    Mellesleg a karakterek gőzerővel siklanak a föld felett futás közben [ennyire durva légkorcsolyázást ritkán látok mai játékokban]. Az még nagyon "tetszett", amikor a hullák csúszkáltak a földön, meg amikor fel lett lökve szegény Hawke, vagy vmeik társa egy ogre által, a levegőben kanyarodva szállt el úgy 10 méterre. Csodás! :C Ennél jobb játék nem is kell...

    A ME féle dialógus rendszer tetszik, bár a jó/rossz válasz jelzéseit én szívem szerint kiszedném, így túl könnyű jónak, vagy éppen gonosznak lenni, nincs lehetőség gondolkodásra.

    A grafikáról annyit, hogy: nem rossz. Nekem igazából kifejezetten tetszik, bár kissé elnagyolt néhány dolog, de örülök, hogy megmaradt ez a stílus.

    Nekem [!] nem nyerte el a tetszésemet... Sajnos. Pedig mennyire vártam... :( Habár a sztori jól indult, mindezekért talán az kárpótolhat.

    Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

  • Archanon

    őstag

    válasz RexpecT #42 üzenetére

    Nem is az a gond, hogy konzolra írták, vagy hasonlók, mert szerintem alapvetően nem változott maga a játékmenet [a Painkiller szerű "ömlik rád az ellen, te meg se perc alatt szétzúzod őket" hatáson kívül]. Egy konzolos sem feltétlen szereti ezt... Sokkal inkább ezzel a stílussal van gond, a "mozgásvilággal"... És bizony, pont itt "japánosodott" el az egész. A súlytalan fegyverek/páncélok megvannak, a fizika törvényeit gyakorlatilag minden irányban áthágták, meg az idegbeteg gyors mozgás. Már csak az a bizonyos hiányzik, hogy csapásonként egyre magasabbra "ugráljanak" a levegőrészecskéken a harcoló egyedek, s a tetőponton egy hatalmas mátrixos robbanással ledöntsék egymást... s persze a hős életben marad. -.-'

    Akció-dúsabbá akarták csinálni a játékot. Megértem. De azért ilyen mértékű stílusváltást talán nem kellett volna. :W El tudnék képzelni más megoldást is...

    [ Szerkesztve ]

    Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák