Új hozzászólás Aktív témák
-
Archanon
őstag
Na, végigtoltam warriorral. Ennyit a Dragon Age-ről... Igaz, végére már egész kezdtem megszokni, de néha még így is elfogott a röhögőgörcs, vagy épp a sírás.
A darkspawn ["éjfattyak" ] futástól pl. behaltam... Hát az nagyon nagy. Valahogy a Power Rangers beli jelmezes krapekok jutnak az eszembe róluk. Aztán az átsüvítek az "ellenfélen, aztán visszatérek eredeti pozíciómba" stílusú teleportugrálós harcstílus meg egyszerűen nem jön be. Most kajak, miért kellett ilyen anime beütésű valamit gyártani? Biztos így elnyerik a japók tetszését... így tuti, ott kasszasiker lesz. Egy harcos 50 kiló lemezvértben, 15 kilós kétkezes pallossal csak úgy ugrabugrál, könyörgöm... Már a DAO-ban érdekes volt, amikor az ogrékre csak úgy felugrált a full vértes warrim, de ez... ez... túltesz mindenen.
Mellesleg a karakterek gőzerővel siklanak a föld felett futás közben [ennyire durva légkorcsolyázást ritkán látok mai játékokban]. Az még nagyon "tetszett", amikor a hullák csúszkáltak a földön, meg amikor fel lett lökve szegény Hawke, vagy vmeik társa egy ogre által, a levegőben kanyarodva szállt el úgy 10 méterre. Csodás! Ennél jobb játék nem is kell...A ME féle dialógus rendszer tetszik, bár a jó/rossz válasz jelzéseit én szívem szerint kiszedném, így túl könnyű jónak, vagy éppen gonosznak lenni, nincs lehetőség gondolkodásra.
A grafikáról annyit, hogy: nem rossz. Nekem igazából kifejezetten tetszik, bár kissé elnagyolt néhány dolog, de örülök, hogy megmaradt ez a stílus.
Nekem [!] nem nyerte el a tetszésemet... Sajnos. Pedig mennyire vártam... Habár a sztori jól indult, mindezekért talán az kárpótolhat.
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
Archanon
őstag
Nem is az a gond, hogy konzolra írták, vagy hasonlók, mert szerintem alapvetően nem változott maga a játékmenet [a Painkiller szerű "ömlik rád az ellen, te meg se perc alatt szétzúzod őket" hatáson kívül]. Egy konzolos sem feltétlen szereti ezt... Sokkal inkább ezzel a stílussal van gond, a "mozgásvilággal"... És bizony, pont itt "japánosodott" el az egész. A súlytalan fegyverek/páncélok megvannak, a fizika törvényeit gyakorlatilag minden irányban áthágták, meg az idegbeteg gyors mozgás. Már csak az a bizonyos hiányzik, hogy csapásonként egyre magasabbra "ugráljanak" a levegőrészecskéken a harcoló egyedek, s a tetőponton egy hatalmas mátrixos robbanással ledöntsék egymást... s persze a hős életben marad. -.-'
Akció-dúsabbá akarták csinálni a játékot. Megértem. De azért ilyen mértékű stílusváltást talán nem kellett volna. El tudnék képzelni más megoldást is...
[ Szerkesztve ]
Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Akvarisztika
- Politika
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...