Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Archanon

    őstag

    válasz RexpecT #42 üzenetére

    Nem is az a gond, hogy konzolra írták, vagy hasonlók, mert szerintem alapvetően nem változott maga a játékmenet [a Painkiller szerű "ömlik rád az ellen, te meg se perc alatt szétzúzod őket" hatáson kívül]. Egy konzolos sem feltétlen szereti ezt... Sokkal inkább ezzel a stílussal van gond, a "mozgásvilággal"... És bizony, pont itt "japánosodott" el az egész. A súlytalan fegyverek/páncélok megvannak, a fizika törvényeit gyakorlatilag minden irányban áthágták, meg az idegbeteg gyors mozgás. Már csak az a bizonyos hiányzik, hogy csapásonként egyre magasabbra "ugráljanak" a levegőrészecskéken a harcoló egyedek, s a tetőponton egy hatalmas mátrixos robbanással ledöntsék egymást... s persze a hős életben marad. -.-'

    Akció-dúsabbá akarták csinálni a játékot. Megértem. De azért ilyen mértékű stílusváltást talán nem kellett volna. :W El tudnék képzelni más megoldást is...

    [ Szerkesztve ]

    Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák