Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen. :)
    PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni. ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák