Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Nagy ügy. Ha már késik, akkor ne is ilyen engine feature-k implementálásával foglalkozzanak, hanem bugfix-el meg performance tweak-el.
[ Szerkesztve ]
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
félisten
Kezd kipukkanni a raytracing lufi?
-
ribizly
veterán
válasz FoxiestFox #2 üzenetére
Kérlek ne! Az nem lufi. Komolyabb hw kell. Ennyi. Addig meg szépen lehet implementálni. De nem kell release-re.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
félisten
Rosszul fogalmaztam.
Tényleg jó a tech, én is várom, hogy mainstreammé váljon, inkább a jelenlegi megközelítését tartom lufinak.
Egyszerűen nem tartunk még ott.
Ha lesz életképes raytracing GPU középkategóriában mindkét gyártónál, akkor lesz értelme első napos supportot várni egy AAA címtől, addig nem különösebben. -
addikt
válasz FoxiestFox #4 üzenetére
Pont nekem is ez jutott eszembe, mikor hallottam az interjút a fejlesztővel. Nocsak, talán mégsem olyan nagy prioritás az a „rétrészing” a jelenlegi hardverek mellett, ahogy azt az Nvidia próbálja eladni a nagy tömegeknek marketing dumával?
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
félisten
Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal.
Pedig ők aztán tényleg nem az innovációról híresek (ne szedjetek szét nagyon, az emúlt 15 évben kb fele-fele arányban volt mindkét cégtől GPU-m).
Anno mikor bejött az első SM3.0 kártya, egész sok játék volt egész hamar.
Mikor pedig az első tesszeláció-képes GPU kijött (Radeon HD2600 ha jól emlékszem), még generációkig nem volt értelmes használata a techológiának. Akkor lett, mikor már az nv-k is tudták. -
GodGamer5
addikt
A jelenlegi RT egy gyengusz megoldás, valószínűleg minden fejlesztő már a következő generációs, hardvertől független rt-n dolgozik, ez a nulladik generációs rt meg kezd kifulladni, mivel túl nagyok a megkötései és a hardverigénye.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
addikt
Így van. Csak hát ezzel próbálták megmagyarázni azt, hogy miért ilyen drágán kezdett az RTX széria. A valóság meg azt mutatja, hogy ebben a formában parasztvakítás az elejétől fogva, csak ürügy arra, hogy felárral adják az RTX kártyákat.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
ribizly
veterán
Ahogy nézzük. Parasztvakításnak semmiképpen nem nevezném. Gyenge a vas, hogy kiszolgálja azt a szintet, amit ma közelítő megoldásokkal, mindenféle illumination-kel, shader-ekkel-el el lehet érni. Sok esetben annyira minimális az érdemi különbség, hogy nem erné meg a performance veszteség, amit elszenvedünk. De vannak esetek (pl. Minecraft), ahol hatalmas a különbség és bár megoldható más megoldásokkal is, de az egész koncepció támogatja ennek a bevezetését.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Raysen623
addikt
válasz FoxiestFox #6 üzenetére
"Úgy tűnik amúgy, az nv jobban tudja ezeket az egyéni fejlesztéseket elfogadtatni a piaccal."
Mármint jobban tömi őket pénzel adott AAA-s játékok esetén. Igen nagy hibát követtek el a pirosak mikor nem támogatták meg kellőképpen a fejlesztőket. Persze a konzolok oldalán mint gyártó már bele tud szólni és a nextgen alatti RT fog majd érdemben terjedni valószínűleg.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
laceszgamer
addikt
Igazából a fő gond, hogy túltolták ezt az egész RT marketinget, és jóformán csak ezt nyomatták a 2000-res szériáról. Ha simán csak megjegyezték volna hogy már ezt is tudja, akkor kb a kutyát nem érdekelné, hogy melyik játékba hogyan és mikor kerül bele.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
kikikirly
senior tag
Nem vagyok oda a Raytracing jelenlegi formájáért.Fények,plazmalövedékek világitása mostani megoldásokkal is gyönyörű.Viszont arról is jöttek hirek hogy az RT-vel minden eddiginél realsztikusabb hangterjedést lehetne számolni.Ha ezt úgy tudják megoldni hogy a fény terjedésre használt sugarakból kitudják nyerni a hangterjedéshez is szükséges adatokat,(nem kell 2x tracelni) az király lenne.Viszont a Nextgen konzoloknál arról jönnek sorba a hirek hogy hibrid Global illumination-RT megoldással lesznek megoldva a fények.Ez igaz hogy lesznek megoldva a hangok?Azon pályarészen ahol csak Global illuminationt használnak más lesz a hangzás vagy mi a szösz?Az is lehet hogy ha hangterjedés számolása kevesebb sugár bevetésével is meg tudják oldani.Mert arról is beszélt a Sony hogy a PS5-nek valósághűbb hangzása lesz.Úgy legyen.
PhysX-be vagyok szerelmes mai napig,sajnálom hogy a fejlesztők maguktól nem állnak át GPU gyorsított fizikára.Killing Floor 2,Fallout 4,Mafia 2 stb. baromi látványosak a hozzáadott effektek.Killing Floor 2-es fizikával Left 4 Dead Remestert de el tudnék képzelni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- További aktív témák...
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000