DOOM Eternal - Nem lesz ray-tracing támogatás a premierkor

A játék bejelentésekor még másról volt szó, de úgy tűnik, hogy mások lettek a prioritások.

Sokak örömére egyre közelebb van már a DOOM: Eternal premierje, alig két hónapot kell már csak várnunk és végre ismét a pokol legszörnyűbb lényei ellen vonulhatunk csatába a DOOM Slayert irányítva. Annak idején, amikor leleplezték nekünk a folytatást, a készítők arról beszéltek, hogy ray-tracing támogatással érkezik majd a program, azonban úgy tűnik, hogy azóta megváltoztak a tervek. A Digital Foundry egy interjút készített az id Software producerével Matt Strattonnal, amelyből többek között az is kiderült, hogy a fentebb említett feature biztosan nem lesz elérhető a program premierjekor.

A szakember elmondása szerint szeretnék a lehető legjobb állapotban kiadni a játékot, emiatt nem foglalkoztak még komolyabban az ray-tracing támogatással és bár vannak terveik a témában, az biztos, hogy a március 20-án esedékes premierkor még nem fogjuk megkapni.