Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz Heroes fan #242 üzenetére

    Nem sárkányok, hanem démonok. Ráadásul mikor be akarsz menni megjelenik előtte az imp odaátról és elmondja mi a helyzet. Annak megfelelően cselekedj. Azok az ellenfelek sebezhetetlenek és azok is maradnak, de nem is kell velük harcolnod, mi több, pont az a lényeg, hogy ott ne harcolj és ne is arra menj. Majd oda kell menni de más útvonalon, nem az egyenesen. Emellett lesznek még invulnerable ellenfelek a játékban akikbe ha túl korán rohansz bele mert mész előre olvasás és értelmezés helyett, akkor ott pusztul a brigádod.

    Csináld a sztoriszálat, ne mászkálj mindenfelé. Az is el fog vezetni oda ahová menned kell és akkor amikor menned kell. Az angol nyelv egyszerű, egy nyomorék szótár használatával lazán kezelhető az összes szöveg. Óvodai szintű a nyelvtana, nem keveri az igeidőket, tényleg elég egyetlen szótár ahhoz, hogy mindent megérts.

    A csak kattintok itt nem fog működni, így tényleg el lehet akadni. Szánd rá azt a pár percet míg egy szótárral lefordítod a szöveget. Így mire elérsz a játék közepéig már elég jól fog menni a szöveg megértése is. A fordítást meg bízom benne nem kezdték el csinálni, jobban járna az ember ha nem hagyatkozik arra. Eddig jó magyarítás még egy játékhoz sem készült, mert a sztori az angol nyelvre, a mondókák és szövegek angol háttérre vannak kitalálva, ezek meg nem illeszthetőek át jól magyarítás során, szóval mindig elcseszésre kerülnek.

    Az általad óriásnak titulált delikvens egy troll. Lesz még belőle és nem kell kinyírni és még csak meggyőzni (kő-papír-olló játék) sem kell ha nem akarod. Van hozzá kötődő feladat ami annyira egyértelmű megoldással rendelkezik, hogy az már fáj és cserébe elég hálás lesz az első troll. De lesz még belőle több is, mindegyikből kihúzható infó, illetve lefizethetőek, így harc nélkül is lehet haladni, mi több, ezek általában több XP-t hoznak a csapatnak mint a gyilkos megoldások.

    A második területen (nem sziget!) meg a feladatod, hogy szépen belépj az immaculate szektába (a településen a templomban beszélj a pappal miután beszéltél az ott csámborgó Arhu-val; ezután majd jó feleleteket adva szépen lehet menni a helyre amit a térképen megjelölt neked), ott beavatást nyerj, kifürkészd a titkaikat és ezen tudással kiszabadítsd/felszabadítsd a boszorkányt. Erről szól a második terület tőmondatokban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák