Új hozzászólás Aktív témák
-
sagajr78
tag
válasz Heroes fan #599 üzenetére
Az ott Hiberheim amit majd a második területen lévő boszorkány kunyhóján keresztül érhetsz el úgy, hogy be is tudod majd járni.
Amennyiben Cyseal területéről teleportált oda a kút a tesójához (mert nem lementél hanem átküldött a megmentendő kúthoz a Cyseal templománál lévő tesókája), akkor azok a kapuk zárva lesznek, csak a túloldalról nyithatóak. Illetve egészen pontosan a középső lesz majd kinyitható és erre majd a két szélső is magától kinyílik.Szóval ha ki akarod nyitni akkor a boszorkány sztoriját kell csinálnod. A kút tesójának megmentéséhez tartozó scroll meg a király kincseskamrájában lesz Hiberheim-en.
-
zotyi8
tag
2. területen banya kiszabadítva...pókok kinyírva goblin falu jó barát.
Hátra van a bánya, falu mögött a lávatemplom és a makulátlanok...mivel kezdjek?
Van a bányában 2 társaság megnyertem a kő papírt utána kinyírhatom őket xp-ért?
-
Heroes fan
őstag
válasz BomiBoogie #600 üzenetére
Aha értem jó tudni köszi a tanácsot.
Második részén ott van körülvéve hatalmas körformában lilás gömb azt el lehet tüntetni?[ Szerkesztve ]
-
Heroes fan
őstag
Na jól megcsináltam bombázzák a zixzax területét.
-
zotyi8
tag
Nagyon gáz hogy mire végre megtalálom a lovagok ellenszerét már nem tudom őket kinyírni mert bezár a bánya
-
sagajr78
tag
Azokat a lovagokat nem is kell kinyírnod. A varázslat (ha megvan hozzá mindkét komponens) a későbbi lovagok ellen fog kelleni. A bányában lévők kikerülhetőek és el lehet előlük futni, azok nem harcra vannak kitalálva.
Javaslom az imamculate sztori befejezését, tehát irány a falu melletti templom és onnan hozd el a semlegesítő varázslat második elemét. Utána mehetsz a lávás részhez, csak legyen nálad legalább 1 olyan fegyver aminek van tenebrium típusú sebzése, mert az ott lévő marha nagy blood stone szilánkot (amit szét kell verni, hogy az invázió leálljon az end of time-ban) csak ilyen fegyver sebzi.
A lávás részen meg ne szemből menj be, mert azok a démonok amik ott vannak azok tényleg sebezhetetlenek, nem csak olyan kvázi, kikerülhető módon mint a lovagok.
Ha mindezekkel készen vagy akkor jöhet a bánya, lezárandó véglegesen az immaculate szálat. A bányában egyébként 3 társaság is van, mindegyikből infókat kell kihúzni és lehetőség szerint mentsd meg a bányában raboskodó (a goblinok közé bezárt) impet is. Hasznos infókkal szolgál. A bandákat beszélgetés után leverheted ha akarod, annyi Xp-t nem hoznak hogy az jelentős legyen. De mindegyik csoport közelében akad valami amihez ha hozzápiszkálsz akkor neked esnek. Az első csoportnál ott a robbantó szerkezet (nehogy robbants!), a másodiknál ott az a fura szoborszerűség, a harmadiknál meg a jegyzetek.
Heroes fan:
Igen el lehet és el is kell. Megoldást elmondják a gombák ha helyesen válaszolsz a kérdéseikre.[ Szerkesztve ]
-
zotyi8
tag
válasz sagajr78 #606 üzenetére
Ok köszi!
Bánya már bezárt gondolom, mert nincs a teleportlistán.
Akkor irány a makulátlan templom.Egyébként a lávához be lehet menni szemből is...van ott a kutyák v tigrisek között egy vari amit ki lehet nyírni csak le kell kötni a sebezhetetlen kutyákat csontokkal Igaz hogy utána nem tudtam továbbmenni mert 3 nagy sebezhetetlen behemót van a teleportnál...na majd keresek másik útvonalat.
-
sagajr78
tag
A bánya végleg bezárt amint eljutsz a belső szentélyig odabent. Később oda visszamenni már nem lehet, szóval ha valami feladatot nem végeztél el odabent akkor azt már nem is tudod majd befejezni.
A megszállt területhez ha az immaculate csoportok keresztül mész az a kerülőút. A szemből bemenetel során nem találkozol emberekkel, sem pokolkutyákkal, csak démonokkal.
A teleporthoz nem kell odamenned, semmi keresnivalód ott. Fölötte az emelvényen hátul van a vörös-fekete jó nagy kristály, az a célpontod de ezt Zigi is világosan elmondta. Tehát neked nem kell lemenni a démonok közé, mert semmi keresnivalód ott. Elslattyogsz a kutyulik mellett és mész egyenesen míg célhoz nem érsz.
-
zotyi8
tag
Makulátlanoknál barlangban ahol a 3 teleport van, kikészített valamilyen kombinációval kéne átmenni mert néha zöldre vált a kapu, patkány mondott is sorrendet de nem értem a logikáját
-
zotyi8
tag
Makulátlan templomban nem jutok be a naplóér. 3 kapcsolót találtam a falon és ennyi
-
sagajr78
tag
Az ICE kapun ha átlépsz akkor egy olyan helyre jutsz ugye, ahol másik 3 kapu is található (Nature és Machine a Rock mellett) tehát ha épp a soron következő ott lenne akkor az ICE kapun újra át kell lépned mielőtt belépsz a megfelelőn, már ha ott van a kapu ami neked kell. Kinn meg 3 kapu is van (az inaktívat ne nézd, az a negyedik) a tűz meg a jég mellett van ám egy harmadik is. Csak szét kell nézni és meglátod.
Kapcsolókból meg 4 van, a helyes sorrend meg az egyik könyvben van leírva (a nyugati az utolsó kapcsoló amit meg kell nyomni). 3 kapcsoló a falon van, a negyedikhez meg a lépcsőnél nézelődj a patkány környékén és megleled (az is függőleges felületre lett elhelyezve).
[ Szerkesztve ]
-
zotyi8
tag
Kérhetnék egy sorrendet a 4 kapcsolónál...nem találom se papíron se könyvben
sikerült, csak nem is néztem hogy már nyitva
[ Szerkesztve ]
-
sagajr78
tag
Pedig gyönyörűen ott van minden infó a helyiségben megtalálható könyvek egyikében. Az égtájak közül viszont csak egy van kiírva teljesen (West) a többi meg a kezdőbetűjével van rövidítve. De ha már kinyitottad akkor már úgysem számít (a pofozkodás a nyitást követően kellemes volt nemde?).
A negyedik kapcsoló meg a patkány mögött van, elég könnyű észrevenni és ez a nyugati kapcsoló.
-
zotyi8
tag
-
sagajr78
tag
válasz Heroes fan #620 üzenetére
Mint oly sok egyéb dologra, az erőszak erre is megoldás ebben a játékban. Csupán úgy jóval kevesebb Xp-t kapsz.
[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
Sziasztok.
Van értelme pl 6-os Telekinézisnek? Mert most olyan nálam. Vagy nincs mert 5 a max. Vagyis ilyenkor ha túlfejlődsz akármiben akkor kapsz rá bónuszt vagy csak ami az 5-ösön jár? Bow, egykezes kardforgatás vagy akár a varázslásnál.
-
Ellia
addikt
válasz torma1981 #622 üzenetére
Szerintem ne használj rá pontot, van fontosabb skilled is, a kellő menyiséget meg össze tudod szedni a felszerelésedből. Nagysága, ha jól tudom a telekinézés távolságát befolyásolja és azt, hogy mekkora súlyt tudsz emelni. Gondolom még harcban a használathoz kellő AP mennyiséget is befolyásolja.
-
sagajr78
tag
válasz torma1981 #622 üzenetére
Van bizony. Távolabbról tudsz pakolászni, távolabbra tudsz tárgyakat lehelyezni ha magasabb a telekinesis értéked. Csak a távolságra van hatással a dolog, tömegre, AP-ra (harcban használva) nincs. Nagyon ritkán fog előjönni olyan helyzet ahol ekkora érték jól jön, de akad pár hely ahol életmentő vagy épp extra felfedezést elősegítő, netán feladat rövidítő hatással bír.
Járnak a bónuszok a magasabb skill-ekért ott, ahol annak van értelme.
Például a fegyveres skill-ek (minden plusz pont +10% sebzés bónusz, pajzsnál meg nagyobb hárítási esély) a body building (extra HP), leadership (ez viszont 6-nál fejeződik be), armor skill (több ellenállás páncélból) és még folytathatnám. Igazándiból varázslási skill-ek esetében nem vettem észre változást (nem befolyásolja a megtanulható varázslatokat, nem csökkent AP értéket vagy növel sebzést, szóval azon skill-ek esetében az 5 a dolog vége), meg a crafting és blacksmithing esetében, noha ez utóbbi kettőnél speciel van, de a 6-os nem ad semmi extrát a 7-8-as viszont a készített tárgyak ellenállását és sebzését/védelmét növeli még 5%-al. -
sagajr78
tag
válasz torma1981 #625 üzenetére
Növelni csak 5-ig tudsz skill-t utána már egyéb forrásból növekszik csak.
A sneak (lopakodás, gondolom ez akart lenni a snake) esetében mikor feléd néz az ellenfél közelebb tudsz menni, nehezebben buksz le minél magasabb az érték.Willpower egyfajta módosítót ad csupán az adott hatások ellen. Ha jól emlékszem 15%-al csökkenti minden pontja az adott effekt létrejöttének esélyét. Tehát ha van például egy charm hatású varázslat aminek charm effektje 110%-os (a varázslataidnál te is meg tudod nézni, hogy az adott varázslatnál ha van valami spéci effekt akkor annak mekkora a százalékos esélye) akkor már egy 1-es Willpower esetén is lesz esélyed arra, hogy mégsem jön össze. 5-ös skill-el meg eléggé védett vagy ellene.
Az ellenfelek, pár boss kivételével, úgyis alap esélyen használja a varázslatokat bónuszok nélkül (ami 80%-os értéket szokott jelenteni), így egy 5-6-os skill lényegében immunitást ad ellenük.
Hasonló módon működik a body building a fellökés és gyulladás meg azon hatásokkal szemben amire hatása lehet. -
BomiBoogie
MODERÁTOR
Tiszta spoiler ez a topik, már alig merem olvasni.
-
zotyi8
tag
3. területen végigmentem knights tombon meglett a következő stone megnyílt az armoury /ami kovácsoláson kívül jó valamire?/ es utána elküldtek Cysealba vadlibát kersni?...nem is értem, mit kéne itt csinálni?
-
sagajr78
tag
Ezek szerint igen felületesen néztél körül az armoury-ban. A jobb oldali lépcsőn mikor mész felfelé van ott egy ajtó is, mögötte 3 lezárt ládával, amiket csak unlock scroll-al tudsz kinyitni. Ezekben mindegyikben van 1 db 19-20-as szintű legendary tárgy, blank skill könyvek és egyéb nyalánkságok. Az armoury meg alapvetően arra van kitalálva, hogy helyben tudj fegyvert és páncélt készíteni meg tuningolni.
Ezt a vadlibás dolgot nem értem. Leírnád pontosan miről van szó? Semmi vadlibára nem emlékszem, pláne nem küldözgetett senki engem Cyseal területére. Oda akkor lehet visszamenni ha esetleg voltál olyan butuska, hogy a hazug imp-eket védted meg és Cyseal-ba küldted a vadászokat.
Amennyiben akad felhasználatlan Blood stone-od akkor használd el azokat is és nyisd meg így a még lezárt helyeket.
[ Szerkesztve ]
-
zotyi8
tag
válasz sagajr78 #630 üzenetére
A ládákat megtaláltam csak azt hittem tud még valami extrát a hely.
Lehet hogy az impeket védtem
Volt még 2 blode stone...ellőttem.
Viszont az orkok meg a hegyivadászok egymásnak ugrottak a faluban és a kis csapatom is a harcmező közepén találta magát ezért mindenki levágtam...lehet ez is hiba volt?
-
sagajr78
tag
Mikor bementél a településre előbb körülnéztél, érdeklődtél vagy egyből rohantál le a túlvégen lévő titánok templomába?
Ha előbb alaposan körbeérdeklődtél és feladatokat végeztél odabenn, akkor a történések értelmet nyernek. A bunyó amiatt robbant ki, hogy te visszavitted a banditák vezérének a letört ork tülköt. Ezt ráért volna azután, hogy a városkában minden egyéb feladatot már elvégeztél. Utána mehet a bunyó. Csak ne felejts el majd odamenni a városkapuhoz, aztán vissza a titánok templomához és fel a varázsló lezárt házához, mert ott is megy a hirig. Ha ott is lezártad a bunyókat akkor lesz lezárva a feladat amit ezt kiváltotta.Az ork vezetőkből egyébként még a verekedés előtt fel lehet akasztatni 4-et, a macsektól még a kapun kívül kapott patkányos feladat elvégzése is elég szép mennyiségű XP-t hoz neked, és az egyik módja a varázsló házába történő bejutásnak ez. A másik a rabokkal kapcsolatos.
A libás dolgot viszont még mindig nem értem. Pontosan hogy szól a szöveg (mert küldeni senki nem küld téged sehová Cyseal területére)?
A blood stone-okat meg ha ellőtted, irány az EoT és nézd meg mit sikerült általuk kinyitni.
[ Szerkesztve ]
-
zotyi8
tag
még csak 3 orc van akasztva
-
sagajr78
tag
Akkor majd menj el Cyseal-ba és ha emlékszel arra a területre ahol a két részeggel találkoztál, na ott ha átmész a hídon akkor ott lesz a két megzavarodott vadász. Ekkor majd lezárul az a feladat is. De konkrétan nem küld oda téged senki, csak maguknak megjegyzik a karakterek hogy érdemes lehet megnézni, mire jutnak ott a vadászok.
Patkányos feladatot kitől vetted fel? Mert nem mindegy a megoldása a dolognak csak azért kérdem. Az egyik megoldás a patkányméreg bevetése. Sajt + méreg kombinálása (mérget meg mérges gomba plusz üres italos flaska kombinálásával tudsz csinálni, de lehet elég lesz a mérges gomba és sajt kombó is). Elég egyértelmű tehát a dolog.
Aztán csak lerakod egy patkánylyuk elé és megnézed mi lesz. Eldiskurálsz azzal aki előjön és ekkor dönthetsz, hogy neki segítesz vagy a macseknak (ha ő bízott meg a patkányok eliminálásával). A delikvens megmondja hol találhatod meg, a dolgot meg letárgyalhatod az érintettekkel, lezúzhatod a neked nem szimpatikus delikvenst azt ha jól csináltad a dolgod, akkor lezárul a feladat. A macska megmondja hol keresd a menekülőket. Ezt az infót más módon is megtudhatod, ha a rabokat menekíted ki például.Akasztatni meg 4 vagy akár 5 orkot is lehet. Két alvezért (egyik amelyik a kulcsot keresi, a másik most nem jut eszembe), a seftelős kereskedőt, a ratcatcher-t meg a helyi Rómeó és Júlia sztori Júliáját, ha megtaláltad őket és le is leplezted a románcukat. A végkimenetelen nem változtat, de kevesebb ellenféllel kell majd szembenézned mikor kitör az elkerülhetetlen bunyó.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Mai peccs, remélem, az UI kicsit könnyebben kezelhető lesz:
User Interface:
Added sorting in trade UI
No graphical artefact in scrolling of saveload, options, ...
Player portraits chain fix
Panel position reset fix
Improved long text visibility in dropdown menus
Enlarged container UI limitStory and gameplay:
Made summons a bit less interesting for default targeting (AI)
Totem should not debuff specializations
Clarified error message during character creation when you don't have required skills or talents
Fixed end dialog on some dialogs
Added sound effect to burning ship
Fixed quest lose condition of burning ship
Removed burning status when ship is destroyed
Fixed the gossip keyword
Fixed philospohy of death, book and quest
Fixed Snorri tomb icon
Moved William water well, he got back at the wrong location
Fixed the prison key, it used to lie on the ground but now it's in the guards pocket
Hiberheim watcher synchronizaiton fix, the trap is always in sync now
Lawrence and Nadia dialog fix
Removed Free personality, changed Spirit to Free Spirit personality
These are all combat fixes, also most DF characters have been remade with new root templates because the level override didn't always work
turn ramon's chest indestructableNote: for story and gameplay fixes, it is possible that a new game has to be started since not all story fixes can be pushed into existing savegames.
Editor fixes:
Fixed painting terrain corruption
Fixed ai grid save problem
Fixed problem with loading certain mods
Fixed crash when entering game mode
Crash fix in script parsing -
BomiBoogie
MODERÁTOR
Van Lone wolf mod, ahol 1 karakterrel lehet nyomulni végig!
-
sagajr78
tag
Azt a tülköt a titánok templomából vetted fel az ott lévő hullától (akit a templom előtti véres rácsozaton keresztül láthatsz).
Viszont most, hogy a varázsló után mész oda, így már nálad lesz a titánok könyve (már ha felvetted a fenti kétágyas szobából az éjjeliszekrényről) és így beszélni is tudsz majd az őrzővel ahelyett hogy bunyóznál.
-
Ellia
addikt
válasz BomiBoogie #638 üzenetére
És magával beszélget?
-
HaaS
addikt
válasz BomiBoogie #641 üzenetére
Ami nem csoda... szuperizgalmas újratöltögetni, hogy úgy fejleszd a karaktereket, ahogy neked tetszik, nem ahogy a szerencse hozza... engem frusztrált.
"a sárkány is csak ember" - oxox
-
zotyi8
tag
Source Temple-ben van egy út balra csak el van zárva egy nagy sziklával...nem lehet emelni,ölni,robbantani, mi a megoldás?
A másik meg Temple of death...ide hogy lehet bejutni?
Egyébként a térképen mindenki halott.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Az miért lehet, hogy Jahan (lvl 4) nem tudja felvenni a Pet Pal talentet?
Ő lenne a support karakter, de nem látom ezt a listában. Miért?
A másik két karinál választható.
-
sagajr78
tag
válasz BomiBoogie #646 üzenetére
Mert egyes talent-ek csak a két alap karakterrel felvehetőek. Többek között ilyen a pet pal és a lone wolf is.
zotyi8:
Ugye elolvastad a párbeszédet amit a kiszabadított föld szellemmel folytattál. Abból megtudod a dolgok nyitját, hogy hova kell menni. De érdemes beszélni bemenetel előtt a kiszabadított boszival is. Ő is ad útbaigazítást. Ezek birtokában amint eljutsz az összetört tükrös szobába kapsz egy hint-et. Ez alapján fogod megtalálni a nagy sziklán való átjutás módját (ami ott van az orrod előtt csak nem akarod észrevenni).A tempel of death-be bejutsz, ez az a rom odakinn az erdőben. Egyébként meg mikor mászkáltál akkor egyes nagyobb fák mellett elhaladva szövegelésre figyelhettél fel ami még a képernyőre is kiíródott. Na egyes fákon látszik hogy onnan egy emberforma nyúlik ki. Lehet velük beszélni. Van belőlük pár, egy konkrétan a romokon belül is található. Ő szépen elmondják a bejutás módját. Ámbátor a plakett is elmondja.
A térképen meg kötve hiszem hogy mindenki halott lenne, hiszen ha nem jutottál át a ToD "ajtaján" akkor ugyebár a source királynő odafenn a térkép felső részén lazán ücsörög tovább a trónján. Tőle kell megszerezni az egyesítő varázst. Ehhez vagy megölöd vagy teljesíted a feladatát (Arhu megölése). Ez rajtad áll. Megölésének módja (már a nőé) szintén a csacsogó fák által tudható meg.
-
Heroes fan
őstag
A northon family programmal megszoptam, tönkretette a gépet és újra kellett raknom a windowst így úszott a játék eddig elért eredménye kezdhetem elölről.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen