Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bici

    félisten

    válasz Nunder #16 üzenetére

    Leegyszerűsítve, a tesselation nagyobb részletességű modelleket (terep, tárgyak, emberek, stb.) eredményez.
    A dx11 többi újdonságáról nem tudok részletes infókat, de biztos van pár újítás ezen kívül is.

    (#9) rudi: Ha a dx11 tesselation-ját rendesen ki fogják használni, akkor valszeg sokkal kevesebb helyen kell majd normal map-et használni, mert sok helyen a tesselation-nal járó displacement mapping váltja fel azt.
    Ezért, ha dx10-re is meg akarják csinálni, akkor le kell gyártani egy jópár normal map-et, és körültekintőbben kell eljárni a low-poly modellek elkészítése esetében is.
    ...legalábbis, ha itt is úgy műxik, mint a renderelt grafika világában. :U

    [ Szerkesztve ]

    Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák