Új hozzászólás Aktív témák
-
Jofi81
őstag
Inkább jönne szeptemberben DirectX 11 nélkül. Úgysem tudom kihasználni...
-
LackoMester
addikt
na nemá,itt más van a háttérben,úgy hivják,h.AMD és sok-sok pénz.Nemrégiben kötött az AMD és a Codemasters 1 szerzödést(+még 1-2 fejléesztö-kiadó) miszerint DX11 gamekat fognak közösen fejleszteni...szerintem itt van a kutya elásva...
Bár jobban örültem volna h. szeptemberben sima DX10-re jön...na mind1,kiváncsian várom...ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
-
konas
senior tag
Az igggen..Szep..Dicseretes...Uttoro jatek lessz.
Ez elvarhato 2009 vegere,boduletes gepigennyel..
Ez lessz a best-em ebben az evben..
Durva upgrade kell...[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz LackoMester #2 üzenetére
A hírben nem ugyanezt mondták?
Tök mindegy, hogy AMD, vagy nem AMD, lényeg, hogy azért csúsznak, mert dx11-es lesz.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Nunder
őstag
Mennyivel lesz jobb a DX11, mint a 10 vagy a 10.1? Nem értem minek ez a nagy rohanás
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
Andras828
tag
Én nem láttam ebben a cikkben AMD-t, mutassátok meg nekem, hogy hol van. Ez, hogy az AMD-vel fejleszti közösen lehet, hogy egy kicsit hasonlít az nv ,,The Game It's Meant To Be Played" programra, ami már ismeretes egy ideje. Pl az UT-ban(2003-tól, ha az emlékezetem nem csal) is ott ficegnek az NV logók. Tehát ha az késik, akkor az 100%, hogy az NV akarata szerint van? Mert ezzel azt feltételezitek. Sőt, a CMR korábbi epizódjaiban is feltűnt(ek) NV logók(a 4-esben talán, de ebben az állításomban nem vagyok 100%-ig biztos, rég CMR-ztem). Az AMD legalább csinál is valamit, nemcsak átnevezi a kártyáit.
-
rudi
nagyúr
válasz LackoMester #2 üzenetére
Jaja, AMD esz az új NVIDIA Egyébként meg úgyis benne kell lennie a régebbi VGA-k miatt a DX10-es (és régebbi) kódnak, ergo lazán lehetne a DX11 támogatást egy patchbe tenni. De ugye a DX11-gyel és AMD pénzével karöltve nagyobbat kaszálhat ez a game.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
ProEvoFan
nagyúr
én annyira nem örülök, mert a játék állítólag az amcsi rallyra fogja helyezni a hangsúly (körös pályákon 1-6vs1-6 küzdelem), nem a hagyományos rallyra
-
-
félisten
válasz LackoMester #11 üzenetére
Rendben, de te azt írtad, hogy valami más van a háttérben. Mihez képest más? Senki nem állította az ellenkezőjét.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Sweet Lou 6
addikt
Jó lesz, hú de várom már Karácsonyi rallyzás
sweetlou6.wordpress.com
-
félisten
Azért van pariban, mert még mindig sok a dx9 játék. A jövő ellenük dolgozik.
A DDR3-DDR5-ös megállapítás sem helytálló, mert az nV 512/448 bites memória buszt használ, addig az AMD csak 256-osat.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
pengegyerek
aktív tag
Attól mert a Dirt 2 támogatni fogja a DX11- et a DX 10- et is fogja be lehet majd azt is állítani?
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
félisten
Leegyszerűsítve, a tesselation nagyobb részletességű modelleket (terep, tárgyak, emberek, stb.) eredményez.
A dx11 többi újdonságáról nem tudok részletes infókat, de biztos van pár újítás ezen kívül is.(#9) rudi: Ha a dx11 tesselation-ját rendesen ki fogják használni, akkor valszeg sokkal kevesebb helyen kell majd normal map-et használni, mert sok helyen a tesselation-nal járó displacement mapping váltja fel azt.
Ezért, ha dx10-re is meg akarják csinálni, akkor le kell gyártani egy jópár normal map-et, és körültekintőbben kell eljárni a low-poly modellek elkészítése esetében is.
...legalábbis, ha itt is úgy műxik, mint a renderelt grafika világában.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
BalaNce87
addikt
Ez mondjuk tényleg oltás, hogy ezért késik elsősorban, csak azért mert normális dx10-es játék még azóta se létezik, még mindig csak dx9 van normálisan, szóval előbb egy normális dx10-et dobjanak össze majd aztán lehet később a 11-el szórakozni.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Jah lehet nem zavar engem, csak nem értem minek lett dx10, bár én azt gondolom hogy akkora nagy lépés nem lesz a 9 és 11 között hogy durván észre lehessen venni, ezt abból gondolom hogy 9 és 10 között gyakorlatilag semmi különbség sincsen. Meg nyilván lesz dx10-es funkció a játékban vagy 9, mert azt ők se gondolhatják komolyan hogy csak ezért fog vki atit venni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz BalaNce87 #22 üzenetére
"akkora nagy lépés nem lesz a 9 és 11 között hogy durván észre lehessen venni"
"nem értem minek lett dx10"
Mert a fejlődés nem áll meg. Aki akarja, az használja. A MS nem fog azért lassabban fejleszteni, mert a játékkészítőknek még nem járt le az nV-vel kötött szerződésük.
"azt ők se gondolhatják komolyan hogy csak ezért fog vki atit venni"
Az nV-nek is lesz dx11-es karija - reméljük.
Egyébként de, sokan vesznek bizonyos játékok miatt új/más kártyát. pl. Krájzisz.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
BalaNce87
addikt
válasz Szuperboci #25 üzenetére
Nem azt mondtam hogy lófaxt nem csinálnak biztos fejlesztenek is vmit, csak a dx10 túl gyorsan jött és nemtudták normálisan kidolgozni/megcsinálni, a dx10.1-nek meg aztán végképp nemtudom mi az értelme (tudom AA nem terheli annyira azaz vmivel gyorsabb, de akkor se sok), ha már lassan kezdődik a dx11, meg szerintem dx10-es játék már nem igen lesz.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1129
addikt
Jónak igérkezik . Bár nekem az első rész annyira nem jött be az irányithatóság miatt,de azért elment .
-
_Scythe_
aktív tag
őőő a displacement map véletlen nem a normal map, amit a tesszelátor (és nem tesselation, mivel az a folyamat... ) pontosan a tesszeláció következtében eltol/felbont?
És ha a dx 10 nem tud tesszelálni, akkor miért kéne neki több normal map...?
"és körültekintőbben kell eljárni a low-poly modellek elkészítése esetében is." miért?
"legalábbis, ha itt is úgy műxik, mint a renderelt grafika világában" Mert ez nem rederelt..?Szerk.:
Találtam is egy elég jó cikket Abu85-től ebben a témában.
Erre[ Szerkesztve ]