Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
nagyúr
Rush módban már a 16 vs 16 játékos esetén is néha esztelen mészárlás folyik, főleg olyan pályákon, ahol szűk a támadók útja pl. white pass
Ne adj isten 100 játékos esetén mi lenne ott ???
Szerintem bőven elég a 64, az is 32 fős csapatokat jelent ... kommunikáció nélkül, pb szerveren ott is lesz káosz
-
Xaels
félisten
Azt azért ne felejtsük el, hogy itt a pályák is sokkal nagyobb méretűek lesznek és valószínűleg gyárilag lesz létszámlimit beépítve bizonyos játékmódokhoz ahogy a járműveket is ki lehet majd szvsz. venni.
Amúgy megnéznék egy 5v5 CQ War-t egy 64fősre tervezett térképen
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Jander
senior tag
Ehhez megfelelő pálya kell, és akkor is a nagy pálya több részből fog állni, szóval tényleg felesleges, olyan mintha 32-es pályákat egymás mellé tennénk egy időben. Ha jól emlékszem a MAG videókra, ott is csomópontok vannak a hatalmas térképeken, szóval mintha különálló állomások lennének.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
SSJmeszes
senior tag
Én azt mondom, hogy egy mappot megcsinálhatnának úgy... És próba cseresznye. Ha bejön majd jön több a DLC vel. De igen ehhez baszom nagy pálya kell. Egy jó néhány járművel.
Én azért ki próbálnám.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
keIdor
titán
Szerintem poén lenne, jó lenne egy 128vs128-as war valami irdatlan nagy mapon.
Szóval... ki jelentkezne beugrónak? Kéne egy pár.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
frame>24
addikt
Szerintem sincs semmi értelme, több száz player, elveszel a sokaságban, egy lényegtelen kis csimbók leszel, akit hátba lőnek, és ez senkit sem érdekel...(csakúgy, mint a valódi háborúban )
Ugyanakkor, a commander játékos meg nem hiszem, hogy át tudná látni a témát ekkora skálán.Olyan szempontból VISZONT JÓ lehetne, hogy nem kéne veszekedni a helikopter + repcsi / egyéb járművek miatt, hogy ki ül be...
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
megint én
őstag
Nekem a kedvencem a 8 slotos azaz 4v4 DM. Elég szerény a 256hoz képest.
-
Ghoosty
őstag
Ezer éve nem játszottam FPS-sel, de ez felkeltette az érdeklődésemet. Egy próbát mindenképp megérne.
-
ErőVarázsló
tag
hát szerintem jobba több persze ha a az anti-cheating müködik nem úgy mint a PB néha
összehozza az embereketmondjuk ha a stratégiai + taktikai elemek is lesznek benne onnantól lenne dur
Commander--sqaud leader--csapat felbontás bf2 ben halálos volt
BFBC2 ben hiányzik is néha mennek a parsztok aztán ledarálják a népetegy dolog amit pályaszinten korlátoznék az a sniperek száma 32-nél max 4 64nél max 6
iszanyotasan igazságtalan hogy egy-egy sniper sqaudot nem tudsz kinyíni mert gyakorlatilag folyamatosan tudnak lőni
tegnap 10 sniper, 1 assault, 2 mechanic 1 medic meg mi ketten nyomtuk váltott kasztban
de az sem semmi amikor 2 team -nyi medi van RUSH-ban a technika 8 medi (2shotgun, 4 automata, 2 közelharci automatával) gyakorlatilag 3-4perces RUSH-okat nyomnak tehát a
standard gyalog legyen a főkaszt mivel abból van a legtöbb ezért közeliteni a valósághoz is a dologMagán orvosi ügyelet Szegeden www.szegedorvosiugyelet.hu ph-soknak kedvezmény telefonon gyorsabb: 70-kettő281171
-
- = Zk = -
félisten
persze, hogy nem szórakoztató. mire találnék egy épkézláb lelőhető ellenfelet, az üldözésébe elfáradna a WASD gombsorom
de tény, hogy én is kipróbálnék egy ilyen giga map-ot
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Raysen623
addikt
Elolvasva a hsz-eket úgy érzem szót kell emelnem bizonyos dolgok miatt.
Kicsit elvesztünk bizonyos dolgokban, engedtessék meg nekem hogy kifejtsem véleményem
1. Baromira mindegy mekkora a pálya amíg eszetlenül lehet játszani és azzal max pontszámot elérni.
2. A nagy pályaméret nagy játékoslétszámmal akkor tud működni, ha lényegesen realistábbá válik a játékmód. Gondolok itt a következőkre: rövidcsövű fegyverrel nem lehet valakit egy lövéssel lelőni már 100m-ről sem, vagy hosszabb csövű puskák nem szórnak mint az állat 5 méteren belül métereket(!!!), továbbá nagyobb fegyver bizony jobban sebesít, és láblövéstől ne lehesen már meghalni hanem csak lesántulni.....DE ami leginkább zavar hogy ugrálva sehogyan ne lehessen lövöldözni mert olyan nincs a való életben (van még pár hasonló testhelyzet amire szintén ez állna).
3. Bizony nagy pálya, nagy játékosszám esetén sokkal komolyabb taktikát kell alkalmazni, ergo nincs többé kamikáze akció, illetve azzal ne lehessen komoly eredményt elérni!!!
4. Ezen pályák esetén a játékidő is rohamosan növekedni fog. Egy ilyen pályán egyszerűen nem lehet 10 perces csatákat vívni, mert annak tényleg semmi értelme.Röviden ennyi. A csalókról ugye nem kell külön pontot írnom? Fenti pontok betartásával lehet jó játékot csinálni nagy létszámmal, és abban az esetben én ott leszek a harctéren
Győzzön a jobbik ténylegesen....A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
HyP3b0y
senior tag
Aha, és akkor hostoknál 1 gépen 1 szeró fut majd? ...
Arról nem is beszélve, hogy nextgen. game, erősebb hardvert igényel uh. nehéz lesz már 128 embert összeszedni egy szerverre, mert ahol sokan vannak, oda már "ajánlott"on felüli konfig kell, hogy ne diavetítőt imitáljon a géped.
[ Szerkesztve ]
"ez a 3d olyan mint az űrverseny volt a hidegháborúban: sokba kerül, problémás, de muszáj csinálni, mert a versenytársak is csinálják" by JoeYi :)
-
BalaNce87
addikt
Szerintem ezt ne erőltessék, én is olvastam ezt máshol, de totál káosz pláne ha lesz hc mod, bc2-be 32 hc az úgy ahogy van egy nagy s...r... agyatlan lövöldözés ez se lenne más csak lenne pluszba még pár járműmester akiket képtelenség leszedni, azt kb ennyi lenne az élevezhetősége is. Ezeket a rangokat meg fejlődést kéne kivágni a fenébe, csak az a baj hogy enélkül már nemtudnák eladni a játékukat, ez már létszükséglet egy fps-hez. Reális lesz ha sok játékos van, de egyben tönkre is vágja a játékot sok ember számára, kéne egy határnak lennie ami pont jó és ez esetben 32 lenne még mindig az ideális, a 64/125 már tényleg azoknak kedvez akik pilótáztak egész életükben a bf részekben. Ad egy hangulatot az biztos és ki kell próbálni, de hosszabb távon bukó.
[ Szerkesztve ]
-
FehérHolló
veterán
Én támogatom 128+ fős multi játékokat.
Minél több ember hal meg, minél kevesebb idő alatt, annál jobb. Fröcsögjön a vér, szakadjanak a végtagok, kandikáljon a bél, robbanjanak az agyak! Gyorsan, sokat! Mind most azonnal. Miért nem engedik? Miért?! Akarom. Egy tankkal belehajtani a félig felpáncélozott tömegbe, a lánctalpak felszedik az elernyedt hullákat, eggyé épülnek a gépezettel. Hús és acél, olaj és vér eggyé válik. A pusztítás motorja beindul. Minél több áldozat, annál nagyobb győzelem.Skynet is real. It's called Google.
-
Ant@
senior tag
Direkt vadászok a kis létszámú szerverekre. Az eszetlen hent nem jön be (általában). Szivesen kiprobálnám ezt is de nem valószínű ,hogy ott ragadnék.
-
Lenry
félisten
még anno az első COD idejében, UO-val toltuk kb 30-35-en multiban. az FFA esztelen darálás volt (az a srác nyert, aki buzidarálóval beállt a spawnpont mögé )
TDM és CTF módban viszont... áh. azt a hangulatot nem lehet visszaadni, amit ekkora csapatok és ennyi ember generál.igazából 256 emberrel már komoly, valódi háborús taktikákat alkalmazhatsz, de ehhez viszont személyes kontaktus, összeszokott csapat kell egy valódi vezérrel, meg hierarchiával, és akkor odabaszós meccseket játszhatsz, de egyébként káosz lenne csak belőle...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Blade_W
tag
válasz Raysen623 #17 üzenetére
2. Van ilyen játék. Armed Assault 2. Sajnos az egyetlen ilyen jellegű játék a piacon (tudtommal)
Máig emlékszem coopot játszottunk, 10-20 perc azzal telt, hogy kúszva-mászva poziciót kerestünk, aztán egy ellenfél mégis az oldalunkba került, akit csak én vettem észre. Nem volt tűzparancsom, de mégis tenni kellet valamit, különben a társaim veszélybe kerültek volna. 2-3 rövid sorozat után elfeküdt, de úgy megizzadtam közben mintha tényleg bevetésen lettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
válasz FehérHolló #22 üzenetére
Erről a Soilder of Fortune jutott eszembe, mikor késsel áltam neki aprítani az ellent, szakadtak a végtagok, ha hason szúrtam, kifordult a bele. Sajnos tankkal nem lehetett belefarolni egy hullába se, hogy egy ki gázadással széttrancsírozhassam az élettelen testet. Új kiegészítőt is akarok a géphez, amely az puskapor és az égő hús szagát teríti szét a szobámban.
-
VictorHUN
aktív tag
256 fő egy fps játékban? Qva nagy pályák kellenének ahhoz és qva nagy gép igény is.
Én eltudnám képzelni több emberrel is de csak úgy hogy minden egyes embernek meg lenne a szerepe mint például, hogy csak gép puska állásban lehet vagy csak tankot vezethet stb. Akkor ez már igazi MMO lenne a javából. Egy fps játékot stratégia rendszerben felépíteni.David Icke: Ébred már az oroszlán
-
Sontir Fel
őstag
Tegyék csak bele, aztán majd a gyakorlat eldönti. BF2ben is lehet karkandozni 64 fővel, de 24-gyel is.
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
sith7
nagyúr
válasz FehérHolló #27 üzenetére
király
-
tkesy
őstag
Mondjuk nem a BC2 babszemméretű pályáiból meg játékmódjából kellene kiindulni, hanem a BF2 játékstílusából és 64 fős térképeiből...
Ha azt megnövelnék 4x-re, azon én szívesen játszanék durván 100-120 fővel, megfelelő járműmennyiséggel (légi / vízi / szárazföldi) megtámogatva, a BC2-ben már bevált parancsnoki lánccal...
Ekkora pályára már úgyis csak azok jönnének, akik tényleg szeretik a taktikusabb és hosszabban tartó meccseket, így már csak a cheaterek ellen kellene hatásos megoldás...>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
kapeti07
senior tag
Hát igen több játékos, több cheater.
Xbox: kapeti
-
Huma
addikt
Ennyi emberhez nagy pálya kellene. 64-es szervereken is iszonyatos mészárlás szokott zajlani. Szerintem nem szórakoztató, ha öt másodpercenként lelőnek. Csak a sniperek profitálnak igazán ha tömeg van. Viszont én utálok sniperrel lenni.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
bakudan
csendes tag
Pontosan, ezt rühellem a BC2őbe hogy 50 es puskával nemhal meg az ember, hasba nyakon lövöm csak ha fejbe (nem hc szerveren). Azért az eléggé frusztráló tud lenni.2 lövedék /ember ha nem lövöd fejbe. Így nincs értelme az olyan nagy kaliberű fegyvernek 1 játékba. Meg amúgy is ha valakit mellkason lőnek egy m24-essel az ott marad nem kezd még el rohangálni. De ugyan úgy uzival lelőnek 150 200 méter távolságból, az is milyen? Talán a BF3om jó lesz. De ha ott is az alap szeron nemöli meg 1 lövedékbe(nem fejre) az ember-t jobb ha be se rakják a játékba.
Egy mindenkori mesterlövész.
http://www.youtube.com/user/MrWolfrang
-
FehérHolló
veterán
Érdekes, hogy a mindenkori mesterlövész nem azért panaszkodik, hogy nem mozog a távcső képe (ráadásul mindenhova ugyanolyan éles), nyílegyenesen repülnek a golyók az íves pálya helyett, nem fúj a szél, ráadásul a golyók mindenféle késleltetés nélkül célba találnak. Továbbá a járműelhárító M95-ös úgy eltörné a válladat az első lövésnél (álló helyzetből tüzelve (vicc, hogy egyáltalán lehet ilyet a játékban)), mint annak a rendje. A geller hiányáról és hasonlókról nem is beszélve.
Szóval jobb, ha egyáltalán nem készítenek semmiféle játékot.Skynet is real. It's called Google.
-
bakudan
csendes tag
válasz FehérHolló #44 üzenetére
Hát igen az ilyenbe bele se mentem mert felesleges lett volna. Mondjuk hogyha a magyarok által készített fegyvert tették volna bele az már jobb lett volna , de az a volna nem lett volna . . .Nem azért de a lövedéknek a BC2őbe íves pályája van, látom nem játszottál a multiplayerbe vele mert ott azért komoly süllyedései vannak a fegyvereknek. Amúgy meg játszik a mostani játékokon hogy arcade-ositották őket A geller , hát arról ne is beszéljünk mert képzeld el mi lenne belőle?! Az a baj hogy olyan fizikával nemfognak készíteni játékot mert 1 neméri meg 2 túl nehéz lenne a kis srácoknak Amerikába. A távcső itt még jobban megvan csinálva mint a BF3omba ahogy láttam, ha jól láttam. Hát igen így tényleg felesleges játékot fejleszteni.
http://www.youtube.com/user/MrWolfrang
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Marvel Snap
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Latitude 7430 2-in-1 27% 14" FHD IPS érintő i7-1265U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Hibátlan - GIGABYTE B550M Aorus Elite alaplap - AMD AM4
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Precision 5770 17" FHD+ IPS i7-12800H RTX A2000 32GB 1TB NVMe IR kam., gar
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávsl
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs