Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
Nem is láttam, amit írtál. Nem miattad. Az izometrikus az az ősi Dragonsphere meg az Ultima VI-VII-VIII. Ahol a 3d hatást sprite-okkal vagy prerenderelt képekkel érték el. Ez nem izometrikus, ez olyan 3d-s, mint a huzat.
tdd587: Ezek szerint befejezted az egyetemet, és most munkanélküli vagy. Bár van olyan haver, aki azt mondja, ha kijön a játék, tuti állást változtat és munkanélkülin lesz ameddig csak lehet. Sok hüle fanatikus. Amúgy 2005-ben egy Half-Life 2 meg egy Doom 3 után, egy Titan Quest küszöbén azért sok változást várt el már egy Dio 2 fan is.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
bigga
aktív tag
Nálam divat lenne a régi megjelenés is, főleg mert azért az 1-et baromi sokat nyomtam, de a mostani kölykök már mások - aztán itt van az Xbox meg a PS3 - nekik is meg kell felelni, ha jó eladásokat akarnak produkálni a Dio-val... Ez van - biznisz.
" You know what capitalism is? Getting f*cked! "
-
Piftuka
veterán
"Gyanítom azok a modellek nem voltak részletesebbek a mostaninál... Az eltérés egyszerűen az eltérő művészi stílus."
Én a Diablo grafikáját (különösen a "Hellfire" kiegészítő "The Crypt" nevű helyszínével) még ma is kifejezetten szépnek találom.
Azok a modellek pedig lehetnek bár "pixelesek", mégis kerekdedebbnek, részletgazdagabbnak tűnnek, mint azok, amelyeket a Diablo3 bemutató filmjeiben láthattunk.
Az eltérés több itt, mint szimplán a "művészi stílus".
A cszn által a (#43) számú hozzászólásban belinkelt oldalon, már a 4. képet megnézve sírni tudnék kínomban.
Az a közelre zoom-olt perspektíva, az elnagyolt, "levegőben lebegő" székek és asztal, a 6-8 poligonból alkotott kőoszlopok, s az elméletileg kerek, a gyakorlatban viszont 8 szögletű kandelláber és 5 szögletű gyertyák látványa pedig egészen elkeserítő.
Ez a grafikai stílus, az 1999-es Silver című játékban tökéletes volt, sőt... ahhoz a játékhoz jobbat ki sem lehetett volna találni.
A Diablo esetében én viszont valami egészen mást várok el.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Nézd, nem szükséges engem meggyőznöd. (Nem is fog sikerülni.)
Kizártnak tartom, hogy a játék jellege miatt a Diablo harmadik része majd egy teljes mértékben valósághű 3D-s grafikát kap majd, ahol minden a legapróbb részletekig ki lesz dolgozva.
A képeken láthatott grafika várható, az pedig "zoom level" állítgatása nélkül is az "elnagyolt 3D-s" grafikák közé tartozik. A környezet, a tereptárgyak bizony rendkívül szögletesek, s elnagyoltak.
Egy kézzel rajzolt háttereket tartalmazó, kerekded karaktereket és tárgyakat alkalmazó játék, mint a Diablo első, vagy második része számomra sokkal részletgazdagabb, élethűbb grafikát nyújt, mint bármelyik hasonló perspektívában megvalósított, teljesen 3D-s játék.
"Aquila non captat muscas."