Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz h-yle #3 üzenetére

    "Diablósnak diablosabb, viszont ocsmány."

    Szerintem a lényeg nem azon van, hogy "Diablo-sabb", avagy "darkosabb" a grafika.

    Nekem nem a színvilággal van bajom a várható játékkal kapcsolatban, hanem magával a 3D-s grafikával.

    Ez a műfaj (különösen a Diablo) számomra összenőtt az egészen aprólékosan kidolgozott, kézzel rajzolt grafikával. (Ami még akkor is jobban tetszik, ha alacsony felbontású.)

    Ehhez képest a 3D-s világ "baltával faragott" karakterei, elnagyolt tereptárgyai olyan távol állnak a széptől és az igényestől, mint ide Ausztrália. (Igen, még nagy felbontáson is.)

    Ezért aztán nekem nem tetszik az új dizájn.

    "Aquila non captat muscas."

  • Piftuka

    veterán

    válasz ddekany #105 üzenetére

    "Gyanítom azok a modellek nem voltak részletesebbek a mostaninál... Az eltérés egyszerűen az eltérő művészi stílus."

    Én a Diablo grafikáját (különösen a "Hellfire" kiegészítő "The Crypt" nevű helyszínével) még ma is kifejezetten szépnek találom. ;)

    Azok a modellek pedig lehetnek bár "pixelesek", mégis kerekdedebbnek, részletgazdagabbnak tűnnek, mint azok, amelyeket a Diablo3 bemutató filmjeiben láthattunk.

    Az eltérés több itt, mint szimplán a "művészi stílus".

    A cszn által a (#43) számú hozzászólásban belinkelt oldalon, már a 4. képet megnézve sírni tudnék kínomban.

    Az a közelre zoom-olt perspektíva, az elnagyolt, "levegőben lebegő" székek és asztal, a 6-8 poligonból alkotott kőoszlopok, s az elméletileg kerek, a gyakorlatban viszont 8 szögletű kandelláber és 5 szögletű gyertyák látványa pedig egészen elkeserítő. :(

    Ez a grafikai stílus, az 1999-es Silver című játékban tökéletes volt, sőt... ahhoz a játékhoz jobbat ki sem lehetett volna találni.

    A Diablo esetében én viszont valami egészen mást várok el.

    "Aquila non captat muscas."

  • Piftuka

    veterán

    válasz Dyingsoul #108 üzenetére

    "Azt vágtam hogy mit tartalmazhat egy gyüjtői kiadás, csak hirtelen nem tudtam a CE-t mivel azonosítani, hát Collectors edition! Egyébként valszeg énis úgy veszem meg!"

    Remélhetőleg a címet megillető minőségű beltartalom jellemzi majd a "DiabloIII Collector's Edition" csomagot!

    Ugyanis ezt a kifejezést az elmúlt jópár évben sikerült a kiadóknak rendesen elcsépelniük. :(((

    Olyan gyalázatos "CE"-k jelentek meg sorozatban, amelyekhez képest egy átlagos '80-as-'90-es években általános, dobozos, "normál" kiadás maga az aranybánya. :(

    (A fiatalabb olvasók kedvéért: volt korszak, amikor még nem volt Steam, ismeretlen volt a DVD tok, s még az ún. "budget" kiadások is olyan igényes dobozt kaptak, hogy a méltán a polc díszei lehettek, tartalmilag pedig olyan extrákat rejtettek, mint szövettérkép, regény, bábu, matrica, kártyajáték, belépőjegy egy múzeumba, stb.)

    Tekintettel arra, hogy a Diablo sorozat minden tagja, a kiegészítőkkel együtt angol, eredeti dobozos kiadásban van meg nekem, s a második résznek a Collector's Edition változatát vásároltam meg, a harmadik rész esetében sem kívánok másként tenni.

    Azt viszont alapvetőnek tartom, hogy a CE a harmadik rész esetében is legalább olyan szintű legyen, mint a második rész esetében. (Amely tényleg klassz, bár 1-2 extrát még el tudtam volna képzelni abban is.)

    "Aquila non captat muscas."

  • Piftuka

    veterán

    válasz Neovenator #142 üzenetére

    Hehehe! :D Valóban bámulatos a hasonlóság.

    Csak a "Silver" jobb játék! ;]

    "Aquila non captat muscas."

  • Piftuka

    veterán

    válasz ddekany #143 üzenetére

    Nézd, nem szükséges engem meggyőznöd. (Nem is fog sikerülni.) :)

    Kizártnak tartom, hogy a játék jellege miatt a Diablo harmadik része majd egy teljes mértékben valósághű 3D-s grafikát kap majd, ahol minden a legapróbb részletekig ki lesz dolgozva.

    A képeken láthatott grafika várható, az pedig "zoom level" állítgatása nélkül is az "elnagyolt 3D-s" grafikák közé tartozik. A környezet, a tereptárgyak bizony rendkívül szögletesek, s elnagyoltak.

    Egy kézzel rajzolt háttereket tartalmazó, kerekded karaktereket és tárgyakat alkalmazó játék, mint a Diablo első, vagy második része számomra sokkal részletgazdagabb, élethűbb grafikát nyújt, mint bármelyik hasonló perspektívában megvalósított, teljesen 3D-s játék.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák