Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RudY

    addikt

    válasz F.B.I. #4 üzenetére

    A későbbi kezdés semmilyen formában nem jelent se előnyt, se hátrányt (legfeljebb a spoilerek ismerete miatt), mivel minden játékossal a szintjének megfelelő "társak" kerülnek kapcsolatba és közös műveletekbe.
    Erősen rétegjáték, meglehetősen időigényes, azoknak okoz élvezetet és hosszan tartó élményt, akik képesek aprólékossággal elmélyülni ebben a részletesen kidolgozott alkotásban...és úgy általában leginkább azoknak, akik szeretik maguk megoldani a feladatokat, nem elégednek meg az irányítottsággal (korosztálytól függetlenül).
    A ráfordítandó idő mennyisége és a játék mélysége miatt tehát inkább előbb a csajozás, ha marad még utána/mellette ideje, akkor akár bele is férhet... mondjuk egy szakítás után, amikor úgyis borongós a hangulata. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    Egyébként az időhiányosoknak és az unalmas hosszúságtól tartóknak ajánlanám figyelmébe:

    Hideo Kojima confirms Very Easy Mode in Death Stranding for non-gamers
    "Kojima confirmed Very Easy Mode, which will be great for movie fans who will be playing the game for the story." [link]

    Tehát ez a mód főleg azoknak szól, akik nem igazán játszanak játékokkal, és inkább a filmek rajongói.
    Érdekes módon erről egyetlen kritikában vagy tesztben sem olvastam, ami viszont nem a készítő, hanem a leginkább a teszterek ordas nagy hiányossága.

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    válasz #06658560 #35 üzenetére

    Persze hogy nem problémáztak a spoilerezés miatt, mert mire az újságokban megjelentek a tesztek, addig kb. már mindenki rég végigjátszott mindezt a virágzó warez paradicsomban. Az összes nyomtatott sajtós tudna sztorizni, hogy milyen rajongói leveleket kaptak. Képesek voltak tömegével azért tollat ragadni és elkutyagolni a postára, hogy bődületes baromságokat irkáljanak nekik. A trollok nem a modern kor szülöttei, ez a csökevényes faj egyidős az emberiséggel, csak pár év késéssel és a korlátlan net bevezetésével kerültek leginkább látókörbe.

  • RudY

    addikt

    válasz Cifu #49 üzenetére

    Nem emlékszem már, hogy mikor jelent meg az első ilyen jellegű lap, de arra igen, hogy a Commodore-ok fénykorában leginkább a pecsában és a piacokon ment jórészt a kazik és az 5,25" floppy-k beszerzése és az infócserék, tippek stb. Tehát ezt a tempót - érthető módon - lényegesen nehezebben tudta követni a sajtó, erre gondoltam a spoieleres, végigjátszós témával kapcsolatban. Az egyszeri ember valóban a sajtóból tájékozódott és utána keresett beszerzési forrást, de még a CD-s korszakban is inkább az volt a jellemző, hogy egy igen széles rétegnek már rég megvolt a játéka, mire az sajtóba került és tippeket kapott hozzá.

    A tesztelőknek egyértelműen már rég változtatniuk kellett volna, hiszen olyan sok és gyors a friss infó, hogy nem erre kellene összpontosítaniuk, hanem valóban a részletes és konkrét elemzésekre, amibe igenis bele kellene adniuk az egyéni stílusukat (már ha van), mert így lesz igazán élvezetes. Ebből sajnos döbbenetesen és meglepően kevés van, pedig volna rá igény. Ahogy a sztrímereknél se feltétlenül a tartalom az elsődleges követési szempont - bár nyilván fontos -, de az egyedi stílus is nagyon meghatározó.

    A konkrét téma még a tapasztaltabbaknak is nagy falat, nagyon összetett a játék, és ha valóban ki akar térni az illető mindenre, akkor neki kell feküdni és bele kell ölni nagyon sok órát. Alapjaiban a ráfordított idő mennyisége mégsem garancia, ha ő maga játék közben nem mélyül el a részletekben, hiszen e nélkül nem is tudja visszaadni.
    Volt olyan iromány is (mint pl. ez), amiben egyetlen szó sem esik a közösségi kapcsolatokról, holott szerves része a játéknak!
    Kicsit sem irigylem azokat, akiknek erről KELL írnia, piszok nehéz hitelesen visszaadni a teljes egészét.

    Mindezt mondom úgy, hogy 39 óra után gyakorlatilag még mindig a kezdő területen vagyok, 4-5 helyszínt érintve. 837 rakomány lett leszállítva (vagy közvetítéssel célba juttatva), ami összességében 10,18 tonna...miközben egy percig sem untam magam, mert nincs üresjárat, zajlanak az építkezések és valójában még mindig csak ismerkedem és gyakorlok a további nehézségekre. Tehát ezek után én is képtelen lennék átadni még bármit is, legfeljebb csak a mások által olvasottakhoz igazodva egy általános ismertetőt, mert piszok sok van benne. Ha pedig mégis kellene tenni, akkor én is inkább egy leegyszerűsített sablont választanék, de részletes ismertetőt semmiképp. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    válasz janos68 #92 üzenetére

    A mondatok szerkezetével nincs gond, de legalább egy ilyen már jelzésértékű a végén: :DDD

  • RudY

    addikt

    válasz Elf #98 üzenetére

    Inkább nézz be ide, ha gondolod, elég sok infó és tapasztalat összegyűlt már (spoiler nélkül): Death Stranding (PS4) Ha csak az utóbbi pár nap hozzászólásait átpörgeted, több infót tudsz gyűjteni, mint bármelyik tesztből. Piszok sok a részlet és jóval összetettebb, mint amilyennek látszik. A sztori lineáris, nincs több szál, a baktatás helyett a szállításokon és a kapcsolatokon van inkább a hangsúly, tehát az egész hálózat kialakításán, helyreállításán és működtetésén.

    [ Szerkesztve ]

  • RudY

    addikt

    válasz mcwolf79 #110 üzenetére

    Tehát marad a megosztottság felállása továbbra is. Más azt írta le, hogy nem is ismerte Kojimát (vagy nem játszott a régebbi játékaival), most viszont 40+ óra után sem unja. Ez az alkotás azért lett olyan, amilyen, mert Kojima fejében született meg már hosszú évekkel ezelőtt, ha már kevesebb vagy más lett volna, akkor eleve feladta volna az elveit, hogy inkább kommersz, átlagos és tömegigénynek legyen megfelelő. Vannak olyan alkotók és művészek, akik ezt megteszik, őket viszont már pont ezért nem becsülik annyira.
    A Death Strandig-ről képtelenség kedvcsinálót írni, mert a millió apróság és részlet visszaadása szinte lehetetlen. A vontatottság pedig látszólagos, nincs olyan "fuvar", amikor nyugodtan és lazán lehetne közlekedni, akár gyalog, akár járművel. Minden ponton megjelenik a kihívás, amin sokan nem szeretnek agyalni (több ok miatt is), de ez is érthető, viszont rendszeresen ők azok, akik megpróbálnak meggyőzni másokat (vagy saját magukat), hogy ez alkotás márpedig nem jó, ezért nem jók a tesztek sem. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák