Új hozzászólás Aktív témák
-
zooole
senior tag
válasz waithEard #32 üzenetére
Lőszerek igen. Ammo van és kész. Viszont a pénz kikerült, így a rengeteg nyersanyag kárpótol. Elvettek, majd visszaadtak. A nyersanyagokat viszont sokkal több mindenre lehet használni, mint a 8000-féle lőszert.
2 fegyvert vihetsz magaddal a 4 helyett, így senki sem mondhatja, hogy egyszerűbb lett a dolgunk. A fegyverek fejlesztése és a kismillió fajta lőszer miatt ezt muszáj volt bevetni. El sem tudnám képzelni, ha nem ilyen univerzális lenne. Vagy minden sarkon kis doboz, vagy semelyikbe sincs elég.
-
zooole
senior tag
"idegesítő country zene szól...no comment....ezzel a húzással ki is nyírták a játék egyik alappillérét..."
Az Edward muzsikája. Kicsit elborult az agya ott rejtőzködve, teljesen beleillik az egészbe. Amúgy is csak mellékküldetés.
Nem értek veled egyet. A hangulat ugyan úgy megva, mint a 2. részben.
Borzalmasan szkeptikusan álltam hozzá. Ehhez képest pozitívan csalódtam. nem könnyebb, mint az eddigiek, gondolkozni kell, fegyvreres összecsapás alig van, de ha van, akkor jókor. A horror hangulat pedig ha nem is jumpscare-ekkel tűzdelt, mint más játékokban, de hozza a DS2 szintjét. Egy flottányi 300 éves hajók, régi, rozsdás felszerelés, és mindenki halott.
Sokakat nem értek. Az egyetlen fájó pont a lőszer egyszerűsítése. A fegyverek készítése pedig nem értem, hogy lehet negatívum.
Mindemellett hosszú, hosszabb, mint a 2. rész. Ehhez jönnek mellékküldetések, amik még rádobnak legalább 3-4 órát, ha mindet megcsinálja az ember (és miért ne csinálná meg?).
Méltó folytatás, bár a marketing pont ez ellen ment.
[ Szerkesztve ]
-
zooole
senior tag
válasz waithEard #54 üzenetére
DS mindig konzolos volt. Ahogy a kezelés is. PC-n végig kontrollerrel játszottam.
Fallout pedig egy reboot volt. Lehet megint mindenkit okolni, de 10 év után ne ugyan arra számítsatok már azért. Nem voltam vele teljesen elégedett, de még mindig elég összetett volt. Az akkori játékokhoz képest főleg. Működött konzolon is, kompromisszumokat alig érezni.
-
zooole
senior tag
Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor vagy nyílt terepen, és hányszor kell fegyveresek ellen harcolni.
Pont arról rizsáztam, hogy 180 fokos fordulat a játék a marketing után. Innentől ne mutogass trailereket, mert semmi értelme.
A játék nem értem, hogy lenne kevesebb a DS2-nél hangulatban. Az a 15%, mikor kint vagy a jeges, fagyott bolygón pedig pont annyira hangulatos, mint egy űrállomás. Melletted megfagyott lények, rengeteg halott.
Pont annyira Dead Space, mint a 2. rész.
Az egész ott bukik el nálam, hogy szeritned a 2. rész még az. Pedig lényegében az 1. rész csak az igazi DS. Ott egyedül vagy a hajón, a hanghatások is megvannak. A 2. résznél ez megváltozott.
[ Szerkesztve ]