Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    őstag

    spoilerbe, azaz off topicba írom.

    a játék első fele annyiban hasonlít az első 2 részre, hogy az űrben és az űrhajókon is kell bóklászni a továbbjutás reményében. ez a része stimmel, viszont akárhogy is próbálják beállítani a dolgot, nincs meg az a klausztrofóbiás/parás/beteges hangulat aminek azt gondolom az az oka, hogy hanyagolták az ambient stílusú rémisztgetős effekteket (nyikorgások, vascső összeütődés effektusok, isaac nevének suttogása a sötétben, stb.) helyette kapunk "hősies" zenéket, ha értitek mire gondolok. az egyik pályarészen pl. idegesítő country zene szól...no comment....ezzel a húzással ki is nyírták a játék egyik alappillérét...
    egyáltalán nem éreztem át azt a rettegést és félelmet ami az első 2 részt belengte.
    aztán a játék kb. úgy a felénél átmegy nagy nyílt terepre, havas pályákra, a necromorphok mellé ad emberi ellenfeleket is, és innentől kezdve az egész játék átmegy egy mezei céllövöldébe, egy sima lost planet koppintásba (nagyobb necromorphoknál itt is a sárga világítós részeiket kell eltalálni hogy kinyírd őket).
    ettől a ponttól kezdve pedig végleg megszűnik benne az ijesztgetés, a rémisztgetés, a parás hangulat és mindaz ami az első 2 részt azzá tette ami. előre kiszámítható hogy mi fog történni, nincs benne kihívás, sima kis egyszerű céllövöldévé degradálódik a játék.
    nálam az első 2 rész marad a favorit, ezt a harmadik részt meg már sajnos csak a neve emlékezteti az elődeire.
    kár hogy így végezte, gratuláljunk együtt az electronic arts-nak amiért sikeresen kiherélte ezt a franchise-t.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák