Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    válasz XuChi #3 üzenetére

    Minden egyes indulásnál random fegyverzeted van, nem lehet ráfeküdni egy setre. A pályák rajzolatai is mindig változnak, nem lehet betanulni és ahogy szerzel új képességeket úgy van lehetőség több irányba is menni ahol új ellenségek és lehetőségek várnak az emberre.

    A zene egyébként tényleg az egyik gyengepontja.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • #80123904

    törölt tag

    válasz XuChi #3 üzenetére

    Én nem értem az ilyen sírásokat.
    "A cuphead túl nehéz, miért nem lehet könnyebb" -> (nem is nehéz a cuphead) + csak erről szól a játék, ha könnyű lenne, akkor nem lenne értelme.

    "A dark souls túl nehéz, engem a világ érdekel" -> Az tény, hogy van egy elég komoly lore a DS játékokban, de azt nagyon nem kapod meg csak úgy, hogy végigjátszod. Azért bizony sokat kell tenni. Amit az olyan játékosok nem fognak megtenni, akik a nehézség miatt panaszkodnak.
    A DS játékokból is ha kiveszed a nehézséget, akkor kvázi nincs értelme a játéknak.

    Ahogy ennél is a játéknál. Egy kvázi unalmas - középszerű játék lenne ebből is, ha teli lenne csecsponttal. Nem nehéz megölni benne semmit sem. Checkpointokkal végig lehet rajta sétálni szinte. Annak van értelme? Nincs.
    Pont az adja ennek is az élvezetét, hogy ha hibázol, akkor mehetsz vissza az elejére. Ezért koncentrálsz teljesen. Ez adja az adrenalint. E nélkül az érzés nélkül egy unalmas kvázi story nélküli sétaszimulátor lenne.

    Megérthető, hogy vannak olyan emberek, akiknek nem tetszenek ezek, de kérdem én...miért akartok megváltoztatni egy játékot olyanná, amitől nem is az a játék lenne? Az első videó után látszik az összesen, hogy ezek a stílusok hozzád passzolnak-e. Francé kell megvenni a játékot, ha az alapja nem tetszik neked?

Új hozzászólás Aktív témák