Hirdetés

2018. december 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Adam_Shepard


Adam_Shepard
(PH! addikt)

most akkor tökéletes, élvezetes újrakezdeni, vagy több óra után már egysíkú és a zene sem egy nagy durranás..

Bearer... Seek.. Seek..Lest..

(#2) CabalX válasza Adam_Shepard (#1) üzenetére


CabalX
(fanatikus tag)

Kellő mazochizmussal hosszú távon is érdekes játék. Most lépett ki "in dev" statuszból és lett 1.0 - de még nincs "kész" azt ígérték a fejlesztők hogy hamarosan ingyenes Dlc-vel bővítik tovább a történetet (is).
Van benne potenciál, kellőképpen nehéz a játék, de lehet a világ/stílus/keret miatt hosszú távon nem jön be sokaknak.
Ugyanakkor én a platformerek között ezt és a Hollow Knight-ot tartom most a legjobbaknak.

(#3) XuChi


XuChi
(PH! addikt)

Én nem értem ezt a Rogue Like stílust. Miért élvezetes mindíg előről kezdeni a nulláról valamit ?? Önszivatás ? Mazohizmus ? Eljutsz végre valameddig, egy bug, hiba, elbénázott ugrás, és lehet kezedni előről. 3 halál után dög unalommá válik.

Nálam ez a dead cell kb 3 órát bírt és törölve lett. Utálom ezt a játékstílust. Miért nincs check point rendszer ? Meghalok, és akkor csak onnan kell kezdenem ahol volt egy "gyors mentésem". Ez lenne a legnormálisabb megoldás.

(#4) Od!3


Od!3
(tag)

Én imádom a játékot. Egyedül egy negatívum van számomra. AZ, hogy sok más Rouge-like game-ben, ha lenyomsz egy bosst, akkor azután az nem spawn-ol újra és nem kell újra megölni. Itt viszont kötelező azokat is újra és újra ölni. Legalább a Bossoknál rakhatnának be checkpointot, hogy ha megölsz egy bosst és utána bárhol meghalsz akkor újrakezdés után legalább oda el tudj teleportálni a boss placekhez és onnan menni tovább. Így mindenki eldönthatné, hogy újra végig verekedi e magát az összes pályán vagy folytatja az utolsó bosstól amit megölt.

Ezen kívül a játék nagyon jó :D

ASUS M5A99X EVO R2.0, AMD FX 6300 (1,26V 4,2 Ghz), Arctic Freezer Xtreme R2.0 borda+2x(12cm) Noiseblocker BlackSilent XLP, 16GB DDR3 HyperX Blue (1866Mhz), GIGABYTE GeForce GTX 1060 Mini ITX OC 3GB, Be Quiet! Pure Power 9 500W, 1TB Seagate HDD (7200RPM)

(#5) S. Zolika


S. Zolika
(őstag)

Tetszik, majd akcióban valamikor beszerzem 😀

ニンテンドースイッチ Huawei Mate20Pro

(#6) Xaels válasza XuChi (#3) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Minden egyes indulásnál random fegyverzeted van, nem lehet ráfeküdni egy setre. A pályák rajzolatai is mindig változnak, nem lehet betanulni és ahogy szerzel új képességeket úgy van lehetőség több irányba is menni ahol új ellenségek és lehetőségek várnak az emberre.

A zene egyébként tényleg az egyik gyengepontja.

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#7) smc


smc
(őstag)

A zenére eddig sosem volt időm figyelni.. 😀
Szerintem nagyon ütős kis játék lett, animáció és az egész grafika eléri a SotN szintjét. Néha bosszantó amikor kinyírnak, de valahogy mégis mindig újra próbálom, ez az amit nagyon jól hoz a játék. Persze nem mindenkinek fog tetszeni, de ez nem is cél.

i53570-2x4GB-GTX1050TIWF2OC4|MSSURBOOK|IPP12.9|MIMIX2

(#8) saelin


saelin
(PH! kedvence)

Napok óta pörög nálam a játék. Az tetszik benne a legjobban, hogyha ráfekszik az ember, akkor simán lehet menni 30-40 perces runokat vagy még többet.
Ez tipikusan az a játék amit switchre éri meg beszerzni!

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#9) logitech1


logitech1
(kvázi-tag)

Nem jön be,azért köszi a tesztet :R

Ha rád írok ,legalább egy igennel vagy nemmel válaszolj..🌴 🌴🔊🎧⏯📼👇( ͡°Ĺ̯ ͡° )☀️📖🍹 🌴 🌴 🌴-Garancia, visszavétel nincs!

(#10) izd6583sawoe válasza XuChi (#3) üzenetére


izd6583sawoe
(senior tag)

Én nem értem az ilyen sírásokat.
"A cuphead túl nehéz, miért nem lehet könnyebb" -> (nem is nehéz a cuphead) + csak erről szól a játék, ha könnyű lenne, akkor nem lenne értelme.

"A dark souls túl nehéz, engem a világ érdekel" -> Az tény, hogy van egy elég komoly lore a DS játékokban, de azt nagyon nem kapod meg csak úgy, hogy végigjátszod. Azért bizony sokat kell tenni. Amit az olyan játékosok nem fognak megtenni, akik a nehézség miatt panaszkodnak.
A DS játékokból is ha kiveszed a nehézséget, akkor kvázi nincs értelme a játéknak.

Ahogy ennél is a játéknál. Egy kvázi unalmas - középszerű játék lenne ebből is, ha teli lenne csecsponttal. Nem nehéz megölni benne semmit sem. Checkpointokkal végig lehet rajta sétálni szinte. Annak van értelme? Nincs.
Pont az adja ennek is az élvezetét, hogy ha hibázol, akkor mehetsz vissza az elejére. Ezért koncentrálsz teljesen. Ez adja az adrenalint. E nélkül az érzés nélkül egy unalmas kvázi story nélküli sétaszimulátor lenne.

Megérthető, hogy vannak olyan emberek, akiknek nem tetszenek ezek, de kérdem én...miért akartok megváltoztatni egy játékot olyanná, amitől nem is az a játék lenne? Az első videó után látszik az összesen, hogy ezek a stílusok hozzád passzolnak-e. Francé kell megvenni a játékot, ha az alapja nem tetszik neked?

(#11) XuChi válasza izd6583sawoe (#10) üzenetére


XuChi
(PH! addikt)

Én castlevania szerű játékmenetet szeretem, ettől is azt vártam. Csak itt ez a bugyuta, önszopató játékmenet tönkre vágja az egészet.

(#12) PandaMonium válasza XuChi (#11) üzenetére


PandaMonium
(őstag)

Attól mert valamit nem értesz/nem tetszik még nem lesz bugyuta.

What I cannot create, I do not understand

(#13) smc válasza XuChi (#11) üzenetére


smc
(őstag)

Nem bugyuta ez. Ki kell tapasztalni melyik ellenfelet hogyan kell elintézni. Az első 3 pályán már szinte átrepülök és csak a sejteket gyűjtöm. Viszont utána a boss egyelőre nem sikerült.. :D
Hozzátenném még, hogy 3 óra játék kevés. Én kb 4-5 óra után kezdtem ráérezni, és addigra sikerült kitapasztalnom, hogy melyik fegyver való nekem. Aztán még pár óra gyakorlás azzal a fegyverrel, hogy az tényleg hatékony legyen.. :D
Jah és nagyon fontos, hogy használni kell a dodge képességet, mert addig kb sérthetetlen vagy amíg gurulsz. Illetve magasról becsapódást mert az meg stunolja vagy meg is öli a kis dögöket. Az ajtókat meg úgy kell betörni, hogy közel álljanak hozzá, az is stun. Ajtót nem nyitunk ki! :D Másodlagos fegyver is fontos, illetve amit az elején nem is használtam azok a bombák. Nagyon erősek! Főleg ha mutálódsz és fele annyi idő alatt töltődnek újra.

[ Szerkesztve ]

i53570-2x4GB-GTX1050TIWF2OC4|MSSURBOOK|IPP12.9|MIMIX2

(#14) trufa12


trufa12
(PH! addikt)

2-3 óra játék után eljutottam az első bossig lecsapott ma majd meg próbálom controllerel (le volt merülve). Nagyon jó játék nekem teljesen adja rég voltam el ennyire egy játékkal

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#15) Xaels válasza smc (#13) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Azt én medvecsapdázni szoktam, amíg fogva tartja lehet neki adni mindennel.

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#16) XuChi válasza smc (#13) üzenetére


XuChi
(PH! addikt)

Ezen mind túlvagyok, lenyomtam már az első BOSS-t is. Nem ezzel van a baj. Hanem az állandó újrakezdéssel. Ez az ami engem kiidegel. Van fagyos és tüzes bombám is, erős elődleges és másodlagos fegyvereim. De az hogy már csukott szemmel végigmegyek az első három pályán a "fekete hídig" az már halálba untat. A BOSS harc is lemegy már 5-8 perc alatt. DE AZ ÁLLANDÓ ÚJRAKEZDÉSSEL van a bajom.

PL nem tudom mennyire lenne sikeres egy Tomb Raider, Call of Duty, DOOM, MASS Effect, ha minden halál után kezdhetnéd előről. Megsugom SEMENNYIRE.

Ez a Roguelike játékstílus egy baromság. Kinek vann erre ideje ? Vagy ezzel takarják el azt hogy a játékot normális checkpoint rendszerrel végig lehetne vinni 2 óra alatt ?

#17: Hát valóban nem. Én nem szeretek 800x végigmenni ugyan azon, mert megunom. A mai játékok 90% nálam kukába végzi az unalom miatt. AC Origins 4 óra után kuka, Wreckfest 2-3 óra után kuka, Enter the Gungeon 1 óra után unalom tengerré vált. FF XV 8 óra után elbuktam a mentésem, nincs az az isten hogy mégegyszer elkezdjem, mert 8 óráig csak unatkoznék miközben csapkodom az ugyan olyan szörnyeket és az eddig megismert történetet ismételjem.

Nagyon nagyon kevés cím van amit nem unok meg. Sajnos már nem vagyok fiatal, és nem nyelem le olyan könnyen a ismétlődő dolgokat. Ráadásúl idpm sincs ezekre. Haladni szeretek szépen folyamatosan előre, nem tökörészni.

[ Szerkesztve ]

(#17) smc válasza Xaels (#15) üzenetére


smc
(őstag)

Majd bepróbálom, köszi! :)

(#16) XuChi: Akkor ez valóban nem a te játékod. Lehet én is ráunok majd, majd elválik. :)

i53570-2x4GB-GTX1050TIWF2OC4|MSSURBOOK|IPP12.9|MIMIX2

(#18) Xaels válasza XuChi (#16) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

Próbáld ki a Death's Gambit-et. Az is szép, sőt sokkal művészibb mint a Cells és vannak oltárak, nem kell elölről kezdeni. Viszont nehéz. Olyan mint egy Dark Souls 2D-ben. Az első Boss meg volt első nekifutásra, de a másodikkal egy fél napig próbálkoztam.

Van fent youtube-on már endgame a Cellshez. Sajnos nem az enyém.

Érthető az álláspontod is, de egy kis kitartás nem árthat. Nekem Wolfenstein 2-ben kb. 75% körül ment el a mentésem mert megdöglött a PS4-em, de végiggyalultam még egyszer és nem bántam meg mert sok emlékezetes rész volt még benne.

(#17) smc az azért is jó mert a végén amikor elkezd ugrálni is akkor elkapja a levegőben is így könnyebb kivédeni.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#19) XuChi válasza Xaels (#18) üzenetére


XuChi
(PH! addikt)

Igen, azt is játszom most. Nagyon tetszik. Már a kezdetek óta figyelemmel kisértem a fejlesztését. A Souls stílus miatt kicsit kínlódok vele, de csak végig viszem majd, ha meg nem unom :D ;)

(#20) Xaels válasza XuChi (#19) üzenetére


Xaels
(PH! félisten)
LOGOUT blog (1)

PS4-en van egy trófea amin azért kigugolt a szemem. 4 óra alatt kell végigjátszani úgy, hogy nem fejleszted magad és nem tartasz szünetet sem.

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#21) Bennyboy


Bennyboy
(senior tag)

Ennek a játéknak semmi értelme nem lenne checkpoint vagy mentési rendszerrel. Akinek ez nem tetszik játsszon mással. A megszerezhető skillekkel kinyílik a világ. Nekem már csak az ajtó nyitás hiányzik. Rengetek blueprintet lehet szerezni ha már nincsenek akadályok (falonfutás, tp stb.) Kezdésnek ajánlom, h csapdázzatok és húzzátok a tactics-ot mellé health. Remek játék lett. Nekem a kategóriában a favorit.

GOA 604

(#22) XuChi válasza Xaels (#20) üzenetére


XuChi
(PH! addikt)

Az igen :) Szép kis trófea. Nekem tuti nem lesz meg :DD

(#23) SvenOlam válasza Xaels (#18) üzenetére


SvenOlam
(újonc)

Köszi a Death's Gambit tippet, jó game. Csakúgy mint ez a Dead Cells. :)

"Jó a kuta, de a lakókocsi még jobb!"

(#24) saelin válasza SvenOlam (#23) üzenetére


saelin
(PH! kedvence)

Hollow Knight is hasonló. Nem mellesleg gyönyörű játék.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#25) XuChi válasza saelin (#24) üzenetére


XuChi
(PH! addikt)

Az elvileg nem rougelike, csak castlevania játékmenetű. Nálam ebben a stílusban az Ori and the Blind Forest viszi a díjat. Várom a második részét. Igaz a Castlevania SOTN-t soha semmi nem fogja űberelni :D

(#26) leeka válasza XuChi (#25) üzenetére


leeka
(tag)

Hollow Knight vetekszik a sotn-al, az év játéka nálam!

Don't fear the future !

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.