Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #53 üzenetére

    Nem igazan tudom, mit varsz. Egy jatek fejlesztesi ideje 5-8 ev korul mozog, egy egyszerubb jatek eseteben legyen ez nagyon minimum 3. Most ne a lecserelt texturakkal 20 evig ugyanugy ujrakiadott CoD meg FIFA szintben gondolkozzunk, hanem komoly jatekokban.
    Hany eve is van a piacon atlagember szamara elerheto 8 magos proci? Harom. Hany eve lehet komolyabban szamolni a jatekra is megfelelo, negynel tobb magos procikkal? Ketto? Hay ev lesz, meg mire ezek valoban el is terjednek? Meg minimum 2-3?
    Megis, mit varsz? :)
    Ha az ot ev mulva kiadott AAA jatekok 60-70%-a ki fogja tudni hasznalni erdemlegesen a 16 szalat, azt mondom, jok vagyunk, fejlodunk rendesen.

    Ha eljutunk oda, hogy Az UE meg a Unity is skalazodik n>12 szalra akkor is, ha csak scriptelessel csinaltad a jatekodat, akkor mondom azt, hogy megerkeztunk, de tippre ez meg nem holnap lesz.
    Tegyuk hozza, hogy a tobb, mint 8 szalra optimalizalas elterjedesenek a gyorsasaga attol is fog fuggeni, hogy a nextgen konzolokban lesz-e SMT, vagy nem (box mar nyilvanos, hogy lesz, PS-t meg nem mondom el. :P ).

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák