Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Cifu #68 üzenetére

    Kösz, ez már azért egy fokkal jobb. Igazából nekem ez is elég, hiszen az egyik fejlesztőtől van az idézet. Az egyik mondata ugye így szól:
    "The water under the land is only a few polys that is not shaded unless you clip through the ground."

    Azaz valóban számolja a poligonokat a víz alatt, de állítólag nagyon keveset. Ők legalább bevallották, hogy igen van "felesleges" számolás, a valódi mértékét azonban nem tudjuk.

    A Crysis 2-nél viszont legalább egy tucat hír, elemzés, cikk részletesen leírta bizonyítékokkal, hogy pontosan mennyi plusz munkát generál a játék a GPU számára. A Crytek azonban inkább tojt mindenki fejére és csöndben maradtak.

    Remélem érzed a két eset közti nagy kontrasztot!

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák