- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti78
őstag
Szia
1. A gumigyűrűket először egy klímákkal és hűtéstechnikával foglalkozó üzletben, aztán egy tömítőket forgalmazó üzletben vettem. Először 30 Ft/db majd 10 Ft/db.
2. A rácsokat 2 okból kifolyólag vágtuk ki. A légszállítás megnövelése, és a zaj csökkentése miatt. Mivel ezeket a beköltözés előtt csináltuk, nem tudom összehasonlítani a 2 állapotot. Hogy bevált-e? A gépem halk, és a rendszer hűvös.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
A ház van érted, és nem fordítva. A lakásodat és a szobádat is átalakítod a saját ízlésed szerint. Én szívbaj nélkül megszabadultam azoktól a részektől, amik nem szolgálták az érdekeimet, és nem feleltek meg az elvárásaimnak. Ezt se sajnáld, később még modolt házként is eladhatod
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
kelzsoca
félisten
-
Peti78
őstag
"Akkor tényleg más mint a Codegen.. ahoz dúrvább eszközök kellettek... azthittem a CM erősebb" De ehhez erős szike kell ám
Egyébként tényleg az a legjobb, ha megnézed vágás nélkül, aztán ha nem jó, akkor kaszabolsz.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
gothic20
aktív tag
Szerintem felesleges a 3000-res ultra. Bőven elég oda az 1200-1600 S-FLEX is, csendes,nagy légszállítás, 150 000 üzemóra. Az elrendezés pedig ami nálam bevált 1db hátul + próci felett 1db, elől 1,esetleg oldalt is 1 ha szűkséges.
Ezzel az elrendezéssel ment a régi gépem (940BE) egy scythe ninja-val passzív üzemmódban.[ Szerkesztve ]
Nietzsche: "Az ellentmondás elviselésének képessége nagyfokú kultúrára vall."
-
addikt
Igy belegondolva igazad van, annak kifelé kell fújni, igaz a ventit is a napokban kapom meg, mert nem semmi utánnajárás egy ilyen ventinek a beszerzése.
(#3513) Daert : Nálam is hasolnó a felállás . De nem akarok barkácsolni és nekifogni a lemezvágó ollót, v, egy négyes fúróval lyuggatni a fenéklemezt.
Nem hiszem el, hogy a tervezők nem szembesültek ezzel a problémával.[ Szerkesztve ]
-
Digitalis
senior tag
Írod feljebb (#3499), hogy 1: nem volt véletlen a házhoz egy zacskó csavar? Csak azok amik a DVD rész oldalába vannak csavarozva? (a srác azt mondja, neki nem volt... lehet kilopták belőle?!)
Elnézve a gépedet összeszerelve, csak 40db fel nem használt, zsír új csavart látok, szép tömött sorban, benne a keretben. Gyanítom, hogy az alaplapi távtartókkal sem szívtál volna, ha a gyárit használod, mert az mindenhez la'patent.Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
-
Pite Pite! Ez már valami!
-
Beri
addikt
A szabályzón is 3tűs csatlakozók vannak, tehát nem lesz gondom. Köszi az infót!
A cél a minél alacsonyabb zajszint, azt akarom, hogy a vinyók legyenek a leghangosabbak az összeállításban
Egyébként minden 690-hez jár a 3 venti? A gyártó honlapján választhatóként van feltüntetve pár, csak kettőt ír alapból. A webshopban, ahonnan rendelem, az van kinn, hogy 3at kapok a házzal, de nem igazán bízom a leírásaikban...[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
kromatika
veterán
szia.köszi a választ.igen most már én is észre vettem hogy az az ajtó levehető.igen az lenne a célom hogy több levegőáramlás kerüljön majd a házba előlről,alacsony 7-800rpm-en működő ventivel.de nem akarok nagyon ezért a kis változtatásért vagdosni.egyszerűen leveszem az ajtót és oda próbálom a 14 es ventit.ha 1 ,2 lyukat kell fúrni az még bele fér köszi a választ.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest