Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Akybron

    aktív tag

    válasz plus44 #1 üzenetére

    Egy hülye kérdés:

    Lemásolok egy 20000 Ft-os játékot. Azzal miért is okozok 300000 Ft-os kárt?

    73&DX HA5OJN

  • baluka26

    veterán

    válasz plus44 #35 üzenetére

    Egyetemi hallgató vagyok.
    Egyébként nem, nem szoktam játékot letölteni, csak egy példány letöltésével nem okozol ennyi kárt, ez biztos.

    Nem én mondom azt, hogy fasza letölteni, hanem 20 kutatás mondja azt, hogy nincs jelentős károkozás, akiknek kicsit nagyobb rálátásuk van, mint Neked, vagy nekem :)

    They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

  • Taragas

    aktív tag

    válasz plus44 #50 üzenetére

    Ezzel akarnak bosszút állni, hogy nem az övüké lett az év RPGje cím?(amit meg sem érdemelnének). Én az első részt imádtam, majdnem meg is vettem, a második részt, de előtte hála isten költsön kaptam az eredetit. 1 nap játék után uninstal. Nekem nem jött be...
    Én nekem azokkal semmi bajom, akik letöltenek egy játékot, és ha tetszik, meg is veszik(az első résszel így voltam). Ez így van rendjén, mivel ma elég silány anyagok kerülnek ki PC-re, nem szeret az ember zsákba macskát játszani.(főleg a magyar fizetésekkel) Amúgy is az egész egy kamu. 4,5 millió ember lenyomozni, kész vicc.... :))

    Lehet akármilyen APU, és bár bennük van a jövő, a dVGA, az dVGA marad örökre!

  • baluka26

    veterán

    válasz plus44 #50 üzenetére

    Persze, de ez mind csak feltételezés. :)
    Sokkal több infó kéne. Azt sem lehet tudni, hogy végül hány gépre lett feltelepítve, mennyit játszottak vele, hányan vették meg ezután. Sokkal kényesebb kérdés ez annál, hogy így leegyszerűsítsük.

    Csak azért írtam, hogy nem töltök le, mert többször írtad, hogy "te letöltöd", vagy valami hasonlókat :)
    D1Rect: És ha az érintettek addigra törlik az állományt ne adj' Isten megveszik a játékot akkor mi történik?:)