Új hozzászólás Aktív témák
-
"20 ezer alatt eltömődött?"
Tudom vicc volt. DE!
Nem teljesen kilométer függő. A korosabb autók esetében a tank aljára összegyűlik az üzemanyagból gyorsan kiülepedő szennyeződés. Ha egyszer "kicentized" a következő üzemanyagtöltő állomásig a tankban lévő üzemanyagot, akkor átszívod a szutykot a szűrőbe. Az Otto motorok esetében a Lambda-szonda is károsodhat.
(#22) Fehér Farkas: [/B"Gyakorlatilag átlagember az üzemanyagon és motorolajon kívül nem ismer semmit. "]
Ez még nem lenne baj. Az viszont igen, hogy a szerelők többségének fogalma sincs mit kellene évente ellenőrizni és cserélni. Ha a jótállás lejárta után nem kéri a teljes ellenőrzést a jármű üzemeltetője, de a számlán szerepelnie kell az el nem végzett munkának is. Igy később visszakövethető a probléma forrása.
Sajnos a szerelők többsége jó szakmunkás. El tudja végezni azt a feladatot, amivel megbízzák. De nem jó probléma meghatározó személy.
Típus ködösítés. A(z) xy alkatrészt cserélni kell. Azután derül csak ki, ha más alkatrész is hibás. Fordítás. Fogalmam sincs mi a hiba. Általában segíteni szokott az xy alkatrész cseréje. De ez esetben nem vagyok benne biztos.Lehet, teljesen más a hiba forrása.Ha vannak szakirányú ismereteid és diagnosztikai eszközeid, akkor előnyben vagy. Ha biztos vagy a hiba forrásába, akkor megrendeled a javítást. Ha tévedsz, csak magadat okolhatod. Ha jól döntesz, többszörözött költség lehetséges problémáját kerülöd ki nagy ívben.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#90088192
törölt tag
Inkább az első annyira öreg volt.
Viccet félretéve valami a 80-as évek vége felől.Engem kimondottan idegesít a hangja a V8-nak, múltkor mentem pár száz km-t egy LandCruiser Diesel verzióval. Az egy dolog, hogy manuális, és MINDEGY melyik fokozatban van, megy 20-al 5. Ben is ha kell, de a folyamatos bugyborgas kikerget a világból.
-
Mr X
veterán
A szabadidőmben csinálom, amikor nem keresek pénzt. És nem azt mondtam, hogy tízszer annyi idő nekem valamit megcsinálni, csak hogy valamivel lassabb. És ahogy a fenti több példa is mutatja, egyáltalán nem biztos, hogy az autószerelő érteni fog hozzá, nem csak tippelgetni.
-
"Ha van hozzáértő szerelő...."
Itt bukik meg a matematika. Sajnos a szerelők többsége csak a betanított munkás szintjén tolja az ipart. A probléma megoldó képesség még a probléma felismerése előtt kerül rövidzárlatba. Ráadásul jobb biztosra menni. Ha üzemanyag ellátási probléma van, akkor automatikusan a pumpa lesz a hibás. Mellékesen kicserélik az üzemanyag szűrőt is. Ja, hogy csak a szűrő volt a baj, most már nincs jelentősége.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
én ezért vettem gyári szenzorokat, hogy hátha azzal nem lesz gond a gumisnál. ez a része be is jött, felrakták, működik. viszont az ára.... aaaaaaargh. egy csomó embert ismerek, aki kevesebbért gumizza át a komplett autóját, mint amennyiért a gyári szenzort nekem ideadta a márkakereskedés.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
PuMbA
titán
Lehet. Út szélén én legtöbbet elhanyagolt (azaz nem szervizelt, nem karbantartott) régi autókat látok, aztán újabb francia autókat, meg vagy egy BMW-t
Régi munkahelyemen céges autónak Skoda Octavia-k voltak, 300.000km belerakva, semmi baja. Motorjuk elmegy simán 500.000-ig is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia