Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Somatom #11 üzenetére

    "20 ezer alatt eltömődött?"

    Tudom vicc volt. DE!

    Nem teljesen kilométer függő. A korosabb autók esetében a tank aljára összegyűlik az üzemanyagból gyorsan kiülepedő szennyeződés. Ha egyszer "kicentized" a következő üzemanyagtöltő állomásig a tankban lévő üzemanyagot, akkor átszívod a szutykot a szűrőbe. Az Otto motorok esetében a Lambda-szonda is károsodhat.

    (#22) Fehér Farkas: [/B"Gyakorlatilag átlagember az üzemanyagon és motorolajon kívül nem ismer semmit. "]

    Ez még nem lenne baj. Az viszont igen, hogy a szerelők többségének fogalma sincs mit kellene évente ellenőrizni és cserélni. Ha a jótállás lejárta után nem kéri a teljes ellenőrzést a jármű üzemeltetője, de a számlán szerepelnie kell az el nem végzett munkának is. Igy később visszakövethető a probléma forrása.

    Sajnos a szerelők többsége jó szakmunkás. El tudja végezni azt a feladatot, amivel megbízzák. De nem jó probléma meghatározó személy.
    Típus ködösítés. A(z) xy alkatrészt cserélni kell. Azután derül csak ki, ha más alkatrész is hibás. Fordítás. Fogalmam sincs mi a hiba. Általában segíteni szokott az xy alkatrész cseréje. De ez esetben nem vagyok benne biztos.Lehet, teljesen más a hiba forrása.

    Ha vannak szakirányú ismereteid és diagnosztikai eszközeid, akkor előnyben vagy. Ha biztos vagy a hiba forrásába, akkor megrendeled a javítást. Ha tévedsz, csak magadat okolhatod. Ha jól döntesz, többszörözött költség lehetséges problémáját kerülöd ki nagy ívben.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák